Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 14-05-24 kl 05:46 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen. Jeg skal tilbringe morgenen på Ullevål og gjøre et nytt forsøk på å sette nerveblokade i ryggen. Det gikk litt skitt sist så jeg kvier meg litt, men digg om det funker da.

Men først: kaffe!
Postet 14-05-24 kl 06:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Håper det går bra Maverick.

Lille vovsen skal til veterinær og bli kastrert i dag, etter å ha vært kjemisk kastrert i et halvt år. Gruer meg til det, han var så fryktelig pjusk etter urinsteinoperasjonen i desember. Dette skal være en mye mindre inngrep da!
Postet 14-05-24 kl 06:50 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
3-dagers uke kan man like. Straks på plass på kontoret.

Lykke til, Maverick og til vovsen.
Postet 14-05-24 kl 07:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Barnet har engelskeksamen i dag og tar det med (urovekkende) knusende ro. Det er tydeligvis mer nervepirrende for meg.
Postet 14-05-24 kl 08:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På kontoret etter en særs kort natt, så det blir en bratt dag, men, men.

Lykke til Maverick!
Postet 14-05-24 kl 08:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi-tvi, Maverick!

Jeg kom litt sent på jobb i dag, for vi måtte feire den nyslåtte 60-åringen hjemme først. Men nå er det produksjon som gjelder. Litt roligere ordredager - det merkes at det er mange laange helger i mai.
Postet 14-05-24 kl 08:20 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Overlevde! Litt mindre pirking rett i nerven denne gangen så det må man jo sette pris på.
Postet 14-05-24 kl 08:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Godt å høre at det gikk greit å sykehuset Mave...

Barn med engelskeksamen her også. Det vil jo helst gå greit.
Postet 14-05-24 kl 08:47 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Min er av typen som kan finne på å ikke stille opp, derav nervøsiteten. Resultatet er jeg ikke så opptatt av, men jeg håper det blir en god opplevelse.
Postet 14-05-24 kl 09:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Engelsk på min også, Blondie.

Fysio på meg nå.
Postet 14-05-24 kl 09:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Helledussen det er varmt ute!!!! Var i kantinen og hentet en kopp kaffe. Og værmeldingen sier jo 25 grader i en uke nå…..
Postet 14-05-24 kl 09:36 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så godt at det gikk bedre Maverick. God bedring

Her er det stille før stormen. Møter i dag og i morgen som kommer til å generere masse arbeid. Men, akkurat nå, en litt rolig time
Postet 14-05-24 kl 09:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sitter inne og ser på solen ute. Det har skjedd noe de siste årene, får soleksem bare jeg våger meg ut av skyggen.
Postet 14-05-24 kl 10:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Du har ikke begynt på noen nye medisiner eller noe sånt, Fersken?
Postet 14-05-24 kl 11:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg sitter inne å forsøker å skrive på eksamen i finværet, men hodet er virkelig ikke med meg, 2024 har så langt et år som jeg ikke vil ha tilbake igjen og vil helst glemme.
Postet 14-05-24 kl 12:38 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg tok meg ein svipp på Plantasjen og kjøpte nokre tomatplantar sidan eg aldri kom meg så langt som å plante sjølv i år. Har potta dei om, hengt opp solskjerming i drivhuset ("drivhus", eit sånt til nokre hundrelappar på Biltema. Men det fungerer fint.) og altså fått i gang sommaren litt i hagen.

I kveld skal eg ned til sjøen og sove i svevetelt med ei venninne eller to. Årets fyrste utenatt.
Postet 14-05-24 kl 13:04 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Ikke noe spesielt nytt siden 2017. Eneste er at jeg har byttet fra sprøyte til tabletter for B12 etter noen år.
Postet 14-05-24 kl 13:43 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no