Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 16-05-24 kl 05:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Humper på bussen. Som akkurat kjørte feil faktisk. Godt det ikke er 8 bussen for da hadde denne snuinga vært vanskelig pga mye trafikk.
Postet 16-05-24 kl 07:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen. Pålogget hjemmekontor, og ser at jeg får nok å gjøre i dag også. Nok en fin dag, 16 grader her allerede.
Postet 16-05-24 kl 07:14 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
God morgen
Akkurat hentet ungdommen hjem fra rulling, nå skal jeg sove litt før husvask og Oslotur, endelig skal jeg på Engakamp igjen.
Postet 16-05-24 kl 07:51 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
Fysio om en time, så rolig morgen hjemme.
Postet 16-05-24 kl 07:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal ta botox i dag, både standard og med nakke, skuldre og kjeve. I tillegg skal jeg ta Aimovig for første gang. Spent på om det blir nasjonaldagsfeiring for meg, jeg pleier å være dårlig de første dagene etter injeksjonene.

Det er fremdeles sol da, så jeg drikker kaffe i hagen først.
Postet 16-05-24 kl 08:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Blondie.

Jeg sitter på hjemmekontor etter å ha vært ute og vannet grønnsaksplantene mine.

Kort dag i dag og så er det full svusjing til masse gjester og stas hele helgen.
Postet 16-05-24 kl 08:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg har kommet meg på jobb. Russen ligger hjemme full av feber. Regner med at han fyller på med paracet og er med på litt av moroa i kveld. Unner han det. Eneste gang jeg kommer til å si at fest etter hjemmedag fra skolen er greit.
Postet 16-05-24 kl 08:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret, men øynene mine er ikke samarbeidsvillige. De bare renner og renner, og gjør ganske vondt. Det betyr at jeg må ha dem lukket ganske mye av tiden og da er det ikke så lett å se hva jeg skriver. Men dette har skjedd før, så jeg vet at det får over av seg selv etter en times tid. Det er bare kjedelig mens det pågår.

Jeg tror min russ godt kunne tenkt seg mer russetid. Både jeg og hun synes det har blitt langt mindre fest enn vi hadde sett for oss. Heldigvis har hun kost seg veldig med det som har vært, og så er hun jo normalt sett flink nok til å feste. For henne har vel egentlig hele vgs vært en eneste stor fest ... og for en lykke det var etter tre skikkelig kjipe år på ungdomsskolen.
Postet 16-05-24 kl 08:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Hjemmekontor og krampejobbing frem til kl 13 - da kommer sola på terrassen.

Den lille mannen i mitt liv kommer også på den tiden, han har med seg matrosdress i str 62 og skal feire livets første 17.-mai hos bestemor og bestefar.
Postet 16-05-24 kl 09:26 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Der var øynene mine vanlige igjen. Litt såre etter timer med tårer, men dette går fint.

007: Det høres virkelig vidunderlig ut å få besøk av mannen sin sitt liv ikledd matrosdress i størrelse 62.
Postet 16-05-24 kl 09:50 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg skal leike med hageslangen i dag, må vaske utemøblane. Før det blir det ein kjapp tur ut etter ny koffert som er litt større enn den gamle og som ikkje har defekte hjul.
Postet 16-05-24 kl 10:34 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har delvis vært trippelbooket i dag og nå er jeg ferdig og veldig klar for å gå hjem.
Postet 16-05-24 kl 14:20 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har en utmerket gelatobar rett ved jobb, så nå har jeg og kollegaen min hatt en liten pause med gelato og god kaffe i solen.
Postet 16-05-24 kl 14:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Min russ som knapt har gjort noe annet enn skolearbeid skal ha vorspiel her i kveld, ute i hagen. Satser på det går fint; jeg kjenner kun noen få.
Postet 16-05-24 kl 16:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Min russ kom seg ikke ut i dag. Full av feber og ganske pjusk.
Postet 16-05-24 kl 22:38 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Så leit, Blånn!
Postet 17-05-24 kl 07:52 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no