Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 18-05-24 kl 05:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Våken, skal straks stå opp. Trenger å handle noe mat tror jeg, må sjekke litt. Russen sover ute på en terrasse.

Ingen planer for pinsen.
Postet 18-05-24 kl 08:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger i hengekøya i hagen, nyter sola før det blir for varmt. Kjenner gårsdagen greit i kroppen.
Postet 18-05-24 kl 08:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
I dag er dagen for kakebaking her i huset. Russen blir 19 år i dag! Hun er nok ganske sliten etter særlig de siste to dagers strabaser, så det blir rolig feiring.
Postet 18-05-24 kl 09:25 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer med 19-åring! Her er også nasjonaldagen vel overstått. Tenåringen var seint i byen i går og så fyrverkeriet med noen venner. Likte det ikke helt pga mye fyll og bråk, men hun hadde truffet på storebroren sin på 21, en stor og sterk kar som digger lillesøsteren sin. Det er rart når babyer skal lufte vingene sine, altså...

Jeg skal på en ørliten getaway til I morgen, det blir herlig. Men først litt mer kaffe før lett pakking.
Postet 18-05-24 kl 09:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Hurra for russen på 19, Kanina!
Postet 18-05-24 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for 19-åringen.

Fikk endelig sove lenge idag, så nå sitter jeg ute med kaffen. Ser ut til å bli en varm nydelig dag idag.
Mulig jeg må dra til et senter å ordne flere sommerkjoler. Fler a de gamle er ikke like fine på lenger....
Postet 18-05-24 kl 10:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis med 19 åring Kanina. :fest:
Postet 18-05-24 kl 10:10 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 19-åringen, Karina.

Jeg har løpt og gjort litt anna trening. Har igjen litt før jeg er ferdig.
Her kom russen hjem i går kveld da yngste forsvant ut.
Postet 18-05-24 kl 10:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Her virker russen litt piggere, men fortsatt sengeliggende. Så det var den avslutningen på russetiden.

Jeg er overraskende pigg etter gårsdagens maratonløp. Gøy å avslutte på scenen foran nesten 10000 mennesker på Bislett stadion.
Postet 18-05-24 kl 10:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg tar det rolig, stiv overalt etter mye utvendig husarbeid, x antall mil i fjellet og veldig iherdig slagverkbæring og rydding av skoleplassen i går. Alltid skal jeg være den sterke damen, men jeg er jo ikke så sterk
Fjelltur med fjellmann om et par timer.
Postet 18-05-24 kl 11:29 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Kos deg på fjelltur, Appelsin!

Yngste og jeg tar oss en båttur (min første i år).
Postet 18-05-24 kl 13:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da ble det legevakt på poden. 40 i feber og høye infeksjonsverdier. Så da blir det venting og atter venting (vi er ikke alene her).
Postet 18-05-24 kl 18:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God bedring til Poden, Blånn. Håper de finner ut av det.
Postet 18-05-24 kl 18:26 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
God bedring til han, Blånn!
Postet 18-05-24 kl 20:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fasit: luftveisinfeksjon og hestekur med antibiotika. Og cheeseburger fra McDonalds på vei hjem igjen.
Postet 18-05-24 kl 20:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Satser på antibiotikaen hjelper fort, gjør jo normalt det.
Postet 18-05-24 kl 21:59 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no