Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 20-05-24 kl 05:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Kaffe og frokost (!) før jeg skal følge klokka mi sin treningsplan og ta en joggetur. Skal ikke følge anbefalt tempo, for da er jeg ganske sikker på jeg må plukkes opp av helsepersonell på stien.
Postet 20-05-24 kl 09:04 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings herfra også! Spiser frokost og vurderer en lengre fjelltur i knallsol etterpå. Deretter slaraffenliv og grillings seinere. Øynene er så pollenpåvirket, men jeg kan ikke holde meg inne dag etter dag.
Postet 20-05-24 kl 09:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg kjenner gårsdagens treningsøkt godt i kroppen, så det blir rolig tur i skogen i dag.
Postet 20-05-24 kl 09:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
En fri mandag uten planer. Deilig..Snart kaffe.
Postet 20-05-24 kl 09:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen! Nok en nydelig fridag, dette er jo helt utrolig.
Hadde avtale om fjelltur med yngstemann kl. 10, men har fått store sti-problemer med et øye, så må heller vente på søndagsåpent apotek og kjøre på med varme omslag.. :bæsj:
Postet 20-05-24 kl 09:40 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har løpt runden i skogen og er nå slakt i sofaen. Dørstokkmila var laaang i dag.
Postet 20-05-24 kl 10:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Dali: om ingen andre tror på deg gjør smartklokka det Og Strava: vil du være med i klubben for de som skal løpe 400 km i mai? ... eh, nei?

Her, må innom apoteket i løpet av dagen, men det er eneste "må ting", nå frokost 😊
Postet 20-05-24 kl 11:19 av him him er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har avlyst fridagen og kreket meg på biblioteket i sommerkjole. Jeg er ikke alene, det er fullt av nervøse eksamenskandidater, og dermed er det også deilig og stille.
Postet 20-05-24 kl 12:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg gikk avgårde likevel, og øyet føltes mye bedre på tur, så jeg tror jeg må ha en tur til før kvelden ..
Postet 20-05-24 kl 14:56 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Det er jo et mirakel, Appelsin . Jeg fikk med meg både vikinghytten og Ulskebjørnen og er godt fornøyd med turen!
Postet 20-05-24 kl 17:06 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
400 km i mai blir nok noe mer enn jeg klarer i familielogistikken. Men igjen, klokka mi har ambisjoner om 4 turer pr uke.
Postet 20-05-24 kl 18:56 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
:trøster: Toffskij. Jeg har også logget meg på nå, for litt oppdatering før ett digitalt møte. Men, jeg har hatt fri tidligere på dagen da.
Postet 20-05-24 kl 18:58 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no