Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 21-05-24 kl 05:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Trøtt i trynet, men har kommet meg på jobb.
Postet 21-05-24 kl 07:27 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Morgen.

Jeg har hatt en usedvanlig dårlig natt og er litt trett og matt.

Men, det er fint vær. Jeg har sommerkjole og sandaler. Og arbeidsdagen skal ikke bli alt for lang.
Postet 21-05-24 kl 08:07 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har kjørt mannen til toget, som selvfølgelig er mer enn 20 minutter forsinka, selv på en flott dag som denne. Vi er ikke særlig god på kollektivtransport i dette landet altså.
Han skal på jobbreise både denne uka og så en lang tur i neste uke som også stjeler to helger, så det er ikke mange dagene vi treffes de neste 14 dagene.

Jeg måtte på kontoret i dag, for her stod PC-en, eller ville det blitt hjemmekontor med lunsjen på verandaen i dag. Det ER så fint ute!
Postet 21-05-24 kl 08:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Våknet altfor tidlig i morges, men kom meg da opp Fikk unnagjort joggetur før det ble for varmt for hunden Han fikk sommerklippen i går, så nå tåler han ihvertfall varmen bedre.

Ellers ser det ut til å bli en ny laaaang dag på Teams. Skulle egentlig vært på et fysisk møte i Kuwait, men da det ikke lot seg gjøre rent logistikkmessig, får jeg delta via Teams......

Nydelig vær i dag og. Håper jeg får brukt noe av dagen ute,
Postet 21-05-24 kl 09:01 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er endelig frisk nok til å trene, så jeg startet dagen på treningssenteret i dag. Etter å ha sovet som en stein de siste nettene, slet jeg i natt, men det er ofte slik den første dagen etter langfri.
Postet 21-05-24 kl 09:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har også sovet litt av og på i natt, kjenner det skal bli en lang dag. Sover stort sett greit, så en og annen natt med mye oppvåkninger tåler jeg.

Alltid vedmodig når pinsen er over, da er det så lenge til neste gang man har fridager. Gjerne ikke før sommerferien.
Postet 21-05-24 kl 09:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det henger en mann og dingler i klatresele utenfor vinduet mitt. Vindusvask i 7.etasje er ikke helt enkelt.
Postet 21-05-24 kl 10:22 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har kommet meg på jobb etter morgenfeiring av den nyslåtte nittenåringen, men det blir nok ikke verdens lengste arbeidsdag.
Postet 21-05-24 kl 10:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Morn! Jeg er som vanlig den fiffige blandingen av utslitt og rastløs, det er jo litt ubrukelig. Fin pinse, men den tok knekken på den lille resten av form jeg hadde.
Postet 21-05-24 kl 11:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no