Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Påskekaffe
Postet 14-04-25 kl 10:43 av Kaffestuggu
Den stille uken, påskeuken, mellompåsken, påskeferie - kjært barn har som kjent mange navn.
Påskeeggjakten starter senere i uken, om du finner et egg er det bare å la det ligge.
Kommentarer
![]() |
Fjelltur i går her også, men verken langt eller høgt. I dag solveggen ispedd bading i vedfyrt badestamp og pølsegrilling på bålpanne. 17-åringen er som 7 år igjen og nikoser seg. Mor også.
|
Postet 19-04-25 kl 16:55 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Dårlig med gul kule her i dag. Tusla på butikken tidligere I dag, men har ellers vært slakt. Eldste kommer på middag etterpå så det blir koselig.
|
Postet 19-04-25 kl 17:05 av star
![]() |
![]() |
Vi er alle tidlig oppe i dag fordi studenten skal tilbake til studiebyen før reisekaoset starter. Lite planer resten av dagen, skal bare til svigerfar for å bli stappmette.
|
Postet 20-04-25 kl 07:28 av Blondie
![]() |
![]() |
![]() Jeg har egentlig en del tusen ord å skrive men de sitter fast i hjernen og vil ikke ut. I mellomtiden har jeg gjort en hel del mer hagearbeid enn jeg hadde tenkt, klippet pannelugg, puslet puslespill, og nå skal straks Ungen og jeg på tur i Østmarka, og har jeg litt flaks, så løsner det i kveld. ![]() |
Postet 20-04-25 kl 11:47 av Maverick
![]() |
![]() |
Heisan!
![]() ![]() |
Postet 20-04-25 kl 13:44 av Skilpadda
![]() |
![]() |
God formiddag. Her i nord er det nydelig sol, men ganske kaldt, som det har vært hele påska. Det er helt bart, så jeg har brukt dagene til stolpejakt med ei venninne mellom arbeidsøktene. Utrolig deilig å kunne gå i lette joggesko, veldig koselig, og masse skritt. Vi skal ta en runde i dag også, så jeg prøver å få unna mest mulig vurdering før det.
|
Postet 21-04-25 kl 10:06 av Stompa
![]() |
![]() |
Jeg har vært syk hele påska og føler meg virkelig snytt. Og så jeg, som aldri er syk.
![]() |
Postet 21-04-25 kl 10:31 av 007
![]() |
![]() |
Skal på jobbreise om litt. Selve samlingen begynner ikke før i morgen, men det er såpass kronglete å reise til at jeg fikk reise i dag og overnatte en natt ekstra.
|
Postet 21-04-25 kl 12:32 av Fersken
![]() |
![]() |
Så kjedelig, 007!
![]() |
Postet 21-04-25 kl 23:48 av Nenne
![]() |
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Juni-kaffe (01-06-25)
- Resten av mai-kaffe (18-05-25)
- 17. maikaffe (17-05-25)