Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
|
Arne Tore mente det måtte være lov å tenke litt utenfor boksen da han hjalp til ved frukt-og-grønt-standen på Bondens Marked.
"... og jeg vedder på at jeg selger flere bananer enn du selger gulrøtter ..."
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Det ble ikke det store utbyttet for Robin Hood på sommersalget hos Cubus.
"Det er ikke rare greiene de har i min farge; det var enten disse eller tights, og du aner ikke hvor lei jeg er av grønne tights!"
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Håpet om store reklameinntekter gikk i vasken da oppvisningskampen mellom de to legendene måtte avlyses på grunn av manglende planlegging.
"Bjarne! Jeg står her med Mats Wilander og John McEnroe og ingen ... nei, vent, Bjarne er jo sykmeldt ..."
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Desperately seeking coffee.
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Ting gikk ikke helt som planlagt da TV2s nye gameshow "Vil du bli gift med en millionær?" skulle spilles inn.
"Bjarne! Har du sett noe til brudgommen, jeg står her med et rom fullt av deltakere og ingen gevinst!"
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Vi har vært på førpremieren til den nye storfilmen "The men who stare at fishes". (George Clooney er ikke med. ) Her et bilde fra en av de mer actionfylte scenene:
"... og så sa jeg at da kunne han bare ..."
"Hold kjeft, mann, du skremmer fisken!"
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
"And here we see "Blue" Monday serving Sunny Holiday a real knock-out. As always happens when these two meet."
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Karsten var ny i byen, og ble glad da han så medlemmer av det lokale symfoniorkesteret på vei til øving.
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Velma oppdaget litt for sent at hun hadde vært uheldig med valg av tema da hun fikk forespørsel om å opptre på en firmafest på lokalet.
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Etter den skumle nestenulykken på et av kommunens bygg, ble det vedtatt at alle vinduer skulle låses og skiftes ut med en type som åpnet innover.
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|
|
Etter foreldremøtet ble det innskjerpet at alle beskjeder skulle gis skriftlig.
"Men jeg er helt sikker på at jeg sa mat til jenteforeldrene og drikke til gutteforeldrene!"
|
alltid no' godt
|
|
Kommentarer 0
|