Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 24-05-24 kl 05:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Det var mye fliring i går. Og så er jeg nysgjerrig på om han bak meg på bussen fikk en ufrivillig lang busstur. Men han kan jo bo like langt unna jobben sin som jeg.
Humper på bussen. Har på følelsen av at dagen blir kaotisk.
Postet 24-05-24 kl 07:18 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fredag og hjemmekontor for første gang på lenge. Finværet har tatt en pause. Trodde aldri jeg skulle si det var greit, men det har jo vært syden lenge nå.
Rolig helg i vente. Tenåringen er nedlesset i skolearbeid med mange prøver og eksamen neste uke, og stor prøve bare få dager etter eksamen (de dår den utlevert dagen etter eksamen). Ikke spøk å være 16 år, nei.
Postet 24-05-24 kl 07:59 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på kontoret etter tre dager på seksjonssamling. Det er et par e-poster som må besvares, gitt.

Men det er jo fint at det bare er en arbeidsdag før helg.
Postet 24-05-24 kl 08:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på hjemmekontor etter en travel kontoruke, selv om den bare har vart i tre dager. I dag skal jeg få unna en masse forefallende og så skal jeg avslutte tidlig for å få unna litt husarbeid før vi reiser på hytten for den første helgen på fjellet på lenge.
Postet 24-05-24 kl 08:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor her også. Jeg har fortsatt ettervirkninger etter vaksina, men det hjelper seg. Nå føler jeg meg bare litt syk. I morgen greier jeg kanskje å vaske håret?
Postet 24-05-24 kl 08:24 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Svanen sin avatar
God morgen. Har fått fri i dag. Jeg og samboeren skal på rådhuset senere i dag. Vi skal visst gifte oss.
Postet 24-05-24 kl 08:26 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Svanen! Håper det blir en fin stund. Jeg vier folk på rådhus selv, det er altså så koselig!

Jeg er på hjemmekontor i mitt andre hjem, deilig!
Postet 24-05-24 kl 08:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer så mye Svanen!
Postet 24-05-24 kl 08:32 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer så mye, Svanen
Postet 24-05-24 kl 08:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hurra for Svanen og den kommende ektemannen!

Her er det endelig fredag, og jeg måtte rote fram en ekstra sommerkjole etter å ha vekslet mellom to favoritter på jobb de siste ukene. Det er uvant med en så lang og stabil periode med varmt og fint vær.
Postet 24-05-24 kl 08:47 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til med bryllup og giftemål, Svanen. Nå ble jeg skikkelig glad over en sånn nyhet. Det er noe eget å gifte seg, altså.
Postet 24-05-24 kl 08:51 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer, Svanen. Hurra for kjærleiken!
Postet 24-05-24 kl 09:00 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer Svanen. Jeg håper at dere får en strålende dag
Postet 24-05-24 kl 09:27 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Svanen og kommende mann! Så utrolig stas. Vi gjør det samme neste sommer, grugleder meg.

Jeg har vært på jobb mine to timer denne uka, nå er det sofaen som gjelder. Fint å treffe elever, da.
Postet 24-05-24 kl 10:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 24-05-24 kl 11:00 av Blondie
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg og hunden er på veg inn i bygda for å gå tur med ei venninne. Oppladinga mi var at eg klokka 2 i natt skjønte kvifor eg var søvnlaus og uroleg, eg hadde gløymd ta pilla som hjelper meg på natta. Fekk ordna opp i den saka, så vart det nokre timar på auget til slutt.
Postet 24-05-24 kl 10:17 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer Svanen.
Postet 24-05-24 kl 10:52 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Kaprifol sin avatar
Gratulerer, Svanen
Postet 24-05-24 kl 11:07 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer, Svanen!
Postet 24-05-24 kl 13:24 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Oi, gratulerer med bryllup, Svanen! En kollega av meg skal også gifte seg nå snart, etter nesten 30 år som samboer.

Jeg er i gang med årets norsksensur. Det går som alltid litt trått i starten, men jeg vet at det bruker å løsne når jeg får jobba meg ordentlig inn i oppgavene og sensorskoleringa er gjennomført. Litt lenge med 6 dager fra eksamen til skolering, så ikke noe alternativ å vente med å komme i gang, men jeg er åpen for å justere vurderingene mine etterpå hvis det dukker opp noe interessant.
Postet 24-05-24 kl 15:14 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer, Svanen
Postet 24-05-24 kl 15:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Gratulerer, Svanen!
Postet 24-05-24 kl 17:14 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Håper dagen og kvelden er fantastisk, Svanen.
Postet 24-05-24 kl 20:11 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Svanen sin avatar
Takk alle sammen.
Var veldig enkelt, med forlovere med ektefeller og datter vår. Etterpå spiste vi alle på Egon (var der det var åpent så tidlig, og det var der vi hadde vår første lunsjdate for nesten 13 år siden). Nå har vi dratt på hytta på "bryllupsreise". Kanskje det blir kanotur i morgen.
Skal ha foreldre, søsken, nieser og barna til liten fest hjemme om 3 uker.
Postet 24-05-24 kl 20:36 av Svanen Svanen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høres herlig ut! Gratulerer.
Postet 24-05-24 kl 21:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Gratulerer så mye til Svanen og mannen!
Postet 24-05-24 kl 23:07 av Magica Magica er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no