Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet og tesalongeier Tåtti i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i kaffeteamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet og tesalongeier Tåtti i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i kaffeteamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Tirsdag, igjen
Postet 09-03-10 kl 05:57 av Kaffestuggu
Kaffen er klar, det er samme er sjokolademuffins og stjernekjeks. Tevannet er varmt og salongen har fått fyr på peisen.
Vi gjør vårt ytterste for å gjøre tirsdagen deres fin.
Kommentarer
|
|
Jeg drømte så virkelig i natt. Jeg var på Nightwishkonsert. Tarja var tilbake i Nightwish og det var en opplevelse uten sidestykke å få oppleve henne live
. Så våknet jeg. ![]() I dag har jeg fri, så jeg pusler nå rundt her og hører på musikk, synger og vasker litt. Skal snart dra til ei venninne og skravle litt. |
Postet 09-03-10 kl 08:40 av Kate
|
|
|
Morgen.
Jeg er i koma etter strikketreff i går kveld. Vi var sent hjemme, og jeg fikk en hostebyge uten like da jeg la meg, så jeg har ikke sovet mye og godt akkurat. ![]() I dag skal det være kakefest på jobb. Jeg håper de har bestilt mer enn den vanlige bløtekaken (som jeg jo ikke tåler). Jeg hoster og hoster, men har gått over til tørrhoste som klør i halsen. Er det egentlig noe som hjelper mot det? |
Postet 09-03-10 kl 08:54 av Lille Ru
|
|
|
Grattis,aC.
![]() |
Postet 09-03-10 kl 08:58 av Benzo
|
|
|
Jeg er vist blitt brølemamma.
![]() Kaffe og mange sjokolademuffins takk. |
Postet 09-03-10 kl 08:58 av Peaches
|
|
|
Tuuusen takk, folkens! :svært fornøyd:
|
Postet 09-03-10 kl 09:00 av alfaCharlie
|
|
|
Gratulerer med dagen, aC:
|
Postet 09-03-10 kl 09:02 av Dragen
|
|
|
![]() ![]() |
Postet 09-03-10 kl 09:03 av Dragen
|
|
|
Ah, prinsessekake. Ypperlig. Det var akkurat det sønnene mine mente jeg trengte i dag.
![]() Skilpadda! Jeg får skryt for tysken min. Takk. ![]() |
Postet 09-03-10 kl 09:06 av alfaCharlie
|
|
|
Gratulerer med dagen og med å ha oppdratt kule sønner aC!
Jeg er hjemme på dag to med sykt barn, dvs hun kastet opp for ca 36 timer siden og bhg har 48 timers karanteneregel... I morges våknet hun ti på seks, hylende fordi "Qiao Xiao (bestevenninna i bhg) har tatt monster-babyen". Så klart det var krise. Jeg føler meg trøtt og uggen og lurer på om jeg klarer å unngå å bli syk selv. I alle fall hadde det vært fint om jeg klarte å vente til pappaen til ungene kommer hjem i kveld. |
Postet 09-03-10 kl 09:28 av Heilo
|
|
|
@aC: Det er utrolig hva man kan lære på MSN på fem minutter sent på kvelden.
Si fra når du trenger flere ord! |
Postet 09-03-10 kl 09:31 av Skilpadda
|
|
|
Jeg skjønte svaret hans helt selv.
Håper jeg. |
Postet 09-03-10 kl 09:35 av alfaCharlie
|
|
|
Grattid med dagen til aC!
Jeg ble hasteinnkalt på møte. Det innebar heldigvis ikke noe farlig, bare et ledd i opplæringen i vikariatet jeg skal inn i snart. Nå er jeg klar for lunsj, men registrerer at det er en time igjen enda. |
Postet 09-03-10 kl 09:38 av Beata
|
|
|
Gratulerer, aC!
![]() |
Postet 09-03-10 kl 09:45 av Sokk
|
|
|
Stjernekjeks er kjeks som ser ut som stjerner, og er selvsagt bakt til ære for bursdagsbarnet.
![]() |
Postet 09-03-10 kl 09:47 av Adrienne
|
|
|
Gratulerer med baby, Mathilda!
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde fått med meg at du hadde født. Finnes det en fødselstråd? |
Postet 09-03-10 kl 09:50 av Tjorven
|
|
|
Jeg kjeder meg. Jeg har lyst på lunsj. Usunn sådan.
|
Postet 09-03-10 kl 09:52 av Anda
|
|
|
Grattis til aC!!
Stefaren min har også bursdag i dag. Jeg vet ikke om jeg skal sende sms til mamma og be henne si gratulerer med dagen fra meg eller ikke. :ambivalent: Jeg vil også ha lunsj, men siden alle klærne mine strammer, så må det bli lunsj av lavkarboslaget. Og det er ikke DET jeg vil ha. Jeg vil ha ISBRUSPOTETGULLOGSJOKOLADE! |
Postet 09-03-10 kl 10:08 av Divine
|
|
|
Oisann, har det kommet en ny baby? Gratulerer, Mathilda!
|
Postet 09-03-10 kl 11:06 av Beata
|
|
|
Gratulerer med dagen, aC!
![]() Og gratulerer md baby til Mathilda! Eg ventar på at eit laaaangt møte skal starte. Vi er allereie sterkt forseinka, og eg reknar med at resten av dagen går med. Minst. |
Postet 09-03-10 kl 11:10 av Olvina
|
|
|
Har møtet i mange timer, vunnet vin på felleslunsj og venter på inspirasjon til å brette opp ermene og ta fatt på resten av dagen.
Gratulerer med babyen Mathilda! |
Postet 09-03-10 kl 11:51 av tink
|
|
|
Gratulere med dagen, aC! Kjempefina vår!
Og så er jeg usikker på om jeg har sagt gratulere til Matilda, men det går fint an å gratulere flere ganger med baby. Gratulere! |
Postet 09-03-10 kl 11:54 av Esme
|
|
|
Gratulerer med baby, Matilda! Hva er de vitale mål?
Gratulerer med dagen, aC! ![]() |
Postet 09-03-10 kl 11:59 av Kaktus
|
|
|
Gratulerer med dagen, kjære ac!
![]() Jeg har jo hatt ferie , så jeg har ikke fått med meg at Matilda-babyen har kommet. Gratulerer så mye, og velkommen til verden! ![]() Jeg har det travelt, men tar gjerne en kaffe "to go". :svosj: |
Postet 09-03-10 kl 12:13 av Canisa
|
|
|
Gratla til verdas beste aC!
![]() Her er lillejenta utskrevet fra sykehuset etter gårsdagens mandeloperasjon og vi får snart huset fullt av besøkende besteforeldre. Jeg får kvinne meg opp til å være hyggelig en time - maks to. :gi meg styrke: |
Postet 09-03-10 kl 13:37 av Blondie
|
|
|
Gratulerer med Matilda-baby!
![]() Jeg har nettopp fått bilde av bare noen dager gammel baby på mailen min (ikke Matildas, altså ). Nuuudelig! ![]() |
Postet 09-03-10 kl 14:11 av Magnolia
|
|
|
FANTASTISK supermariokake! Hvor har du funnet den? *må lage den til seksårsbursdag i august tror jeg*
|
Postet 09-03-10 kl 19:44 av Kumilla
|
|
|
Dragen: Hvor fant du Mariokaka?
|
Postet 10-03-10 kl 08:00 av Kumilla
|
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu
- Tiffe (07-09-10)
- Mandag, september, og kaffen er klar (06-09-10)
- Sen søffe (05-09-10)
- Lørdagskveldlounging (04-09-10)
- Løffe (04-09-10)

. Så våknet jeg. 

Si fra når du trenger flere ord!
Håper jeg.

). Nuuudelig!