Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 06-06-17 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Opp og hopp.
Greit å starte på en tirsdag i alle fall. Komme seg på jobben og skal på to jobbintervju i dag...

God tirsdag til fp-folket.
Postet 06-06-17 kl 07:27 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Det har plutselig gått opp for meg at det er under to uker til ferie! og
Vi skal på tidenes charterfeire med all inclusive og full pakke i to uker, og akkurat i år kjenner jeg at det er helt rett!
Postet 06-06-17 kl 07:35 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en drøy uke til ferie, mannen drøye tre. Det betyr egentlig mest av alt at jeg får æren av å male det som må males, ordne hagen og piske unger bort fra skjerm frem til han får ferie. Da skal vi reise bort, men ikke noen store krumspring i år. Blir mest å tusle rundt med telt og bil og noen uker på hytta.

Men først, gjøre ferdig eksamen. Jeg har fått landet en struktur jeg synes fungerer og fyller nå på med teori og leser korrektur. Må få kommet meg på biblioteket så jeg får skrevet ut. Korrektur er så mye lettere på papir.
Postet 06-06-17 kl 09:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal være muntligeksaminator tre dager i strekk. Jeg ser for meg at det kan bli ganske anstrengende.
Postet 06-06-17 kl 09:07 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Jeg kom på jobb kvart over ni og var dermed først ut. Men nå er kaffen ferdig, og et par kolleger har også kommet ruslende, så nå er jeg i gang.
Postet 06-06-17 kl 09:41 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar

F-ordet allerede??
Jeg har jo 5 (!!) uker igjen til ferie.
Vi har valgt samme type ferie frk_fryd. 2 uker, all inclusive. Pause fra planlegging, pause fra organisering, pause fra kokking .. bare pause.

Men først en hel haug med uker med jobbing.
Postet 06-06-17 kl 09:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
To og ei halv uke igjen. Jeg har ført karakterene, har en plan for de fleste av de resterende undervisningstimene mine, og nå skal jeg mekke eksamensoppgaver. Hvis jeg nå bare overlever alle disse avslutningene (etter å ha lagt meg ut med noen i overkant driftige barnehageforeldre), så blir dette bra! Dagens to første møter unnagjort. Nå frokost!
Postet 06-06-17 kl 09:59 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Når du har elsyklet 25 km til jobb (og batteriet av ukjent årsak ikke var fullt), og jentungen ringer før 10 og sier hun har kastet opp. #denfølelsen
Postet 06-06-17 kl 10:00 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Å nei, Candy har du en prins som kan redde deg?
Postet 06-06-17 kl 10:04 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til, Trixie!
Og ai, Candy. God tur hjem, masse trening da! :krampepositiv:

Jeg teller ned til utenlandstur med datter i slutten av måneden. Gleder meg noe enormt til å slappe av og nyte fine omgivelser! Og avkommet ser jammen ut til å ta etter meg i å finne mye glede i å lese bøker, så det kan bli en fin tur! Så får vi heller jobbe litt med å begynne å like å være med mamma på gåturer for å se seg om også.

Men nu, lese lese mens plutten lar seg pasifisere av tv'n. Planleggingsdag..
Postet 06-06-17 kl 10:17 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Candy. Lykke til og god bedring til den syke.

Her er det 13 arbeidsdager igjen til ferie. Vi er kommet godt i orden med bestillinger og tanker og når jeg bare er ferdig med eksamen i morgen så skal jeg begynne å glede meg på ordentlig.

Jeg må bare gjennom fire avslutninger, som jeg stort sett organiserer selv først.
Postet 06-06-17 kl 10:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har tilbragt helgen i Køln med masse fine håndballopplevelser, og fint vær!, så jeg føler meg egentlig ganske oppladet. Utrolig hvor lite som skal til når man ikke har hatt helg på ukevis.
Postet 06-06-17 kl 10:56 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For min del er det 8,5 arbeidsdag igjen før sommeren. Jeg skal ikke direkte i ferie, men skal være lagrettemedlem noen uker før ferien min begynner. Men jeg har helt absurd mye å gjøre i løpet av de 8,5 dagene. Så hva gjør jeg her inne?
Postet 06-06-17 kl 11:04 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Tjohopp! jeg har tidlig ferie i år og har bare 11 arbeidsdager igjen til ferie

Hadde skikkelig fin start på dagen i dag også, eldsteungen ble 11 år i dag, og ble vekt med kake og gaver på senga. Utrolig koselig å se 4-åringene sin glede over å feire storesøster - og elvisen selv var strålende fornøyd med både oppmerksomhet og gaver.
Postet 06-06-17 kl 11:07 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ingen prins som kan redde meg, han er utenbys på ledermøte. Og det er tungt å sykle hjem med en 22 kg sykkel på level 1 motorhjelp, ja. Men nå er jeg hjemme, og jentungen har ikke bare vondt i viljen, men har hatt en runde til med bøtta. Så det var riktig valg, i det minste. Og jeg rekker jo ikke å trene i dag heller, så aldri så galt osv. : pollyanna:
Postet 06-06-17 kl 12:41 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hipp hurra for minipalmen!
Postet 06-06-17 kl 12:43 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Her har det også gått et lys opp angående hvor skremmende kort tid det er til ferie, og hvor mye som må rekkes og gjøres innen den tid!

Gratulerer med palmebarnet!
Postet 06-06-17 kl 14:45 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no