Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 24-10-23 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar

Revisjonen er i gang, men foreløpig er det stille og rolig. Vi velger å ta det som et godt tegn.
Postet 24-10-23 kl 08:15 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag ankom jeg jobb og kjente at jeg egentlig hadde lyst til å krype opp i en sofa med et svært pledd rundt meg. Jeg skal riktignok bruke mye av dagen på å lese, og sånn sett er ikke sofa så ille. Men det er liksom ikke sånn vi gjør det.

I kveld skal mannen og jeg være reservedeltakere på et quiz-lag. Det kom som en veldig gledelig overraskelse da det kom en forespørsel fra noen vi egentlig ikke kjenner så kjempegodt, men gledelig var det. Vi bor ca 100 meter unna stedet hvor quizzen skal være, og det var nok den egentlige grunnen til at vi ble spurt.
Postet 24-10-23 kl 08:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fortsatt hjemme, veldig rolig; jeg trives best når det koker rundt meg. Hører på musikk og har kaffe, jaja.
Postet 24-10-23 kl 08:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret. Ble en tidlig morgen i dag, og jeg var ganske så trøtt da klokka ringte 05.15. Kjørte mannen på flyplassen før jobb, så jeg var her 06.30. Og siden vi var på kino i går kveld og ikke var hjemme før over 23.00, så ble det litt for lite søvn i dag. Men, men, får ta en liten strekk på sofaen etter middag.

Faktisk litt sol her akkurat nå, får se om det varer.

Denne uka blir ganske travel, så det er vel bare å henge i stroppen.
Postet 24-10-23 kl 08:54 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg fikk kvelden og natta for meg selv i går og det føltes snodig. Han kommer hjem i ettermiddag da.
Har en del ting på "ønskelista" for i dag så får jeg se hvor langt jeg kommer.
Postet 24-10-23 kl 11:25 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Vi har ikkje hatt vasketablettar sidan laurdag (og å vaske opp for hand er ikkje eit alternativ), så no er det litt jobb å gjere på kjøkkenet. Eller, det er jo ikkje så mykje jobb da, det er maskina som får køyrd seg.
Postet 24-10-23 kl 12:00 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Er på jobb og skal jobbe sent i dag grunnet arrangement. Greit med litt medbrakt middagsrest som pausemat.
Postet 24-10-23 kl 15:15 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no