Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Oktoberkaffe nr. 4

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Oktoberkaffe nr. 4

Postet 21-10-24 kl 08:31 av Kaffestuggu

Tiden flyr fort når man har det gøy.

Kommentarer totalt 62  

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Fredag, fjellet, vennehelg, vin! Love it!

Jeg har ny kjole på, elevene mine er flinke og interesserte, mannen min er hjemme igjen fra jobbreise og jeg har nytt strikketøy som venter. En god dag!
Postet 25-10-24 kl 11:44 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Covid anno24 er like kjipt som tidligere årganger! Jeg er sjelden syk, men covid er feber og utmattelse og sovesyndrom for meg. Første dag på5 dager jeg greier å sitte nogenlunde oppreist. :koko:
Postet 25-10-24 kl 12:44 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Martis.
Min runde nå var mye verre enn første runden.

En time igjen med ekstra tlf. Sikkert ca 2 timer til bussen har lyst til å vise seg.
Postet 25-10-24 kl 14:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
God bedring Martis
Postet 26-10-24 kl 01:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen fra fjellet.
Grått og skyet her, hvitt på toppene. Tror det blir en rolig dag før vennetreff til kvelden.
Postet 26-10-24 kl 10:33 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Mannen er bortreist og jeg har en dag med flere aktiviteter. Den første gruer jeg meg til. Jeg skal på VO2-max-test. Festen i kveld gleder jeg meg veldig til. Den blir legendarisk, tror jeg.
Postet 26-10-24 kl 10:50 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar

Det er stall nesten hver dag denne uken, i dag intet unntak. Kjører dobbeltrunde i dag, først en tur med hest og så en tur med barn&ponny i kveld en gang. Frisk luft og aktivitet!
Postet 26-10-24 kl 11:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært på butikkrunde, men hovedtingene jeg var ute etter var utsolgt.
Nå er jeg sliten og kje og slakt i sofaen.
Postet 26-10-24 kl 13:06 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Overlevde testen og er superfornøyd. Kondisjonsalder = 37 år
Postet 26-10-24 kl 13:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er helt alene hjemme i Oslo, siden alle andre er i helt forskjellige land. Så mannen i morges før han dro, da. I kveld skal jeg i 50-årsdag, det skal nok bli bra.
Postet 26-10-24 kl 14:24 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Vintertid! Dette har jeg gledet meg til i et halvt år!

Slenger i sofaen med kaffe og jobb, mens barnet har stjælt reMarkablen min og bruker den som tegnebrett.

Om noen timer skal vi i stallen, og i kveld skal jeg lage høstgryterett og ahhhh, søndag! Med bare littegranne irriterende jobb!
Postet 27-10-24 kl 09:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vintertid betyr at kropp og hode henger med på når på døgnet det er. Pulsen går ned og dagen føles normal.
Postet 27-10-24 kl 22:48 av Pamina Pamina er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.