![]() |
FebruarkaffeEn uke skole til før ferie her. Men nå er det jo bare en som da får ferie.
![]() |
Postet I dag kl 15:05 av star
![]() |
![]() |
FebruarkaffeJeg har vært ute og gått tur i solen, men fytti katta for en isnende vind. :brr:
|
Postet I dag kl 15:00 av Eia
![]() |
![]() |
FebruarkaffeDet er rett og slett et helt vanvittig fint vær ute i dag. Kaldt, nysnø fra i går og ikke en sky i sikte. Jeg har vært på trening, men lurer på om jeg må gå meg en tur i solen også.
|
Postet I dag kl 13:00 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
FebruarkaffeHåper dere får se nordlyset. Har også interessert meg for Svalbard og hatt lyst på tur dit. Skal dere ellers på noen utflukter mens dere er der?
|
Postet I dag kl 12:35 av Ine
![]() |
![]() |
FebruarkaffeVi blir til tirsdag, så mini-vinterferie. Håpet er å se skikkelig nordlys. Mannen min synes det er på tide etter 25+ år i Norge.
|
Postet I dag kl 12:04 av Nenne
![]() |
![]() |
FebruarkaffeGod tur, Nenne! Skal du være der i flere dager, eller var det 1 overnatting?
|
Postet I dag kl 12:00 av Ine
![]() |
![]() |
FebruarkaffeTakk!
![]() |
Postet I dag kl 11:43 av Nenne
![]() |
![]() |
FebruarkaffeGod tur, Nenne, så spennende!
|
Postet I dag kl 11:22 av millact
![]() |
![]() |
FebruarkaffeAlltid uke 8 i Agder også. Sender sønn på fjellet med kjæreste og hennes familie. Vanlig jobb på meg.
Nyter helg! |
Postet I dag kl 11:21 av millact
![]() |
![]() |
FebruarkaffeI flyet på vei til Tromsø for mellomlanding og passkontroll og så går turen videre til Longyearbyen!
|
Postet I dag kl 10:41 av Nenne
![]() |
![]() |
FebruarkaffeVi har alltid i uke 8. I år er det noen uker fra vinterferie til påskeferie også, noen år er det bare noen få arbeidsuker.
|
Postet I dag kl 10:24 av Blondie
![]() |
![]() |
FebruarkaffeVestlandet har vinterferie i uke 9.
God morgen fra scrolling på sengen. Alltid like spennende å starte dagen med nyheter for å se hva gærningen over dammen har funnet på i løpet av natten. ![]() Vi skal se på kjøkken i dag, og starter med IKEA. |
Postet I dag kl 08:59 av 007
![]() |
![]() |
FebruarkaffeTrodde det brukte å være uke 9. Vi har alltid uke 10.
Er glad for at vi har seint; da har man noe å glede seg til når alle andre er ferdige. ![]() |
Postet I dag kl 00:56 av Stompa
![]() |
![]() |
FebruarkaffeStompa, i Oslo og Akershus er det alltid vinterferie uke 8. Som er neste uke. Og mange reiser idag.
|
Postet I går kl 22:23 av Millen
![]() |
![]() |
FebruarkaffeGod kveld i stuggu. Her har jeg hatt lørdag på en fredag (les: lørdagsgodt) Sett, La elva leve og titter nå på mesternes mester.
|
Postet I går kl 21:48 av him
![]() |
![]() |
FebruarkaffeEr det vinterferie sørpå allerede? Ser Dagsrevyen i forsinkelse og ble veldig overraska over innslag om vinterferieutfart. Er ikke det veldig tidlig?
|
Postet I går kl 21:02 av Stompa
![]() |
![]() |
FebruarkaffeKom meg hjem litt tidligere gitt. Nå er pizzaen i ovnen og hockeykamp på TV'en.
|
Postet I går kl 19:21 av star
![]() |
![]() |
Februarkaffe19 medarbeidersamtaler på to uker - det har vært tett i kalenderen disse ukene. Ser fram til rolig, liten uke på jobb neste uke og tre dager som skal avspaseres i London. Det blir veldig bra!
|
Postet I går kl 15:47 av Pamina
![]() |
![]() |
FebruarkaffeTGIF indeed!!
![]() ![]() |
Postet I går kl 15:27 av Addison
![]() |
![]() |
FebruarkaffeTGIF! I dag har jeg hatt litt vondt i viljen. Jeg har sittet og justert i databaser, og det er altså så kjeeeheeedelig! Ikke ferdig ennå, men et stykke på vei.
Snart starter dog min yndlingsaktivitet på fredager - den ukentlige turen innom min favorittbaker, fulgt av helgestemning i heimen! :zen: |
Postet I går kl 14:12 av Eia
![]() |
![]() |
FebruarkaffeHektisk fredag, men det pleier det å være. Fra nå blir det rolig.
|
Postet I går kl 14:02 av star
![]() |
![]() |
FebruarkaffeTGIF!
![]() Selv om mange tar vinterferie neste uke, så kommer oppgavene inn eller blir forskjøvet til uken etter da VI har vinterferie. Og så må det enten hastejobbes eller utsettes enda en uke. ![]() |
Postet I går kl 12:47 av Fersken
![]() |
![]() |
FebruarkaffeJeg tvang meg på trening før jobb, og det kjennes veldig godt nå. Sola skinner, og i morgen reiser Ville og jeg på vinterferie
![]() |
Postet I går kl 11:57 av celebelen
![]() |
![]() |
FebruarkaffeDenne arbeidsdagen blir lang! Har ingen møter, og plutselig masse tid til å gjøre det jeg burde gjort, men liten motivasjon. Har satt igang Rob Love med helgevasken, og koser meg med kaffe på hjemmekontoret.
|
Postet I går kl 09:53 av IOA
![]() |
![]() |
FebruarkaffeHumper på bussen. Lurer på om jeg skal dra hjem litt tidligere i dag.
|
Postet I går kl 08:11 av star
![]() |
![]() |
FebruarkaffePå kontoret i dag, og det dukker alltid opp mye greier når jeg er på kontoret, så en travel dag.
|
Postet 13-02-25 kl 12:34 av Sissel
![]() |
![]() |
FebruarkaffeJeg var skikkelig flink og produktiv i går og sjekket av masse på listene mine, så jeg puster litt lengre ned i magen i dag.
![]() Travel ettermiddag og kveld i dag, men i morgen tar jeg hjemmekontor og prøver å komme i vater og få pakket før vi drar til Gardermoen for overnatting i morgen kveld. Lørdag flyr mannen og jeg til Svalbard! |
Postet 13-02-25 kl 11:44 av Nenne
![]() |
![]() |
FebruarkaffeMøte, ikke seminar. Men det var veldig bra og jeg fikk en del aha opplevelser.
|
Postet 13-02-25 kl 11:13 av star
![]() |
![]() |
FebruarkaffeGod formiddag. Har fått den vanskelige artikkelskrivingen litt på gli. Det hjalp å rekke ut en hånd og be om hjelp. Det er dagens anbefaling: spør om hjelp før du drukner i myra.
I går fikk jeg også delta på karrieredag for studentene på mitt gamle institutt. Jeg husker den ærefrykten jeg hadde for de som fortalte om "livet" etter studiene - og nå er jeg selv den som står der og forteller om min CV... ![]() ![]() ![]() |
Postet 13-02-25 kl 11:02 av tink
![]() |
![]() |
FebruarkaffeVi vasker bilen uhyre sjelden, men nå om vinteren kan det gå uker mellom hver gang den får en tur ut av garasjen, så da er det virkelig ikke det store behovet for vask heller.
Jeg har lyst til å drikke veldig mye kaffe akkurat nå, men jeg tror det er en dårlig idé. Så jeg sitter og drømmer om kaffe isteden. |
Postet 13-02-25 kl 10:45 av Tjorven
![]() |
![]() |
FebruarkaffeIkke fullt så kaldt i dag.
Skal få med meg et seminar om litt ellers er dagen åpen. Hodepine som murrer. |
Postet 13-02-25 kl 09:31 av star
![]() |
![]() |
Februarkaffe007, vil tro mannen din vasker den uten at du merker det, ja.
Flere som våknet før klokken. |
Postet 13-02-25 kl 08:17 av millact
![]() |
![]() |
FebruarkaffeNydelig vintermorgen her i vest, og da er det ikke så ille å våkne en halvtime før klokka ringer.
Jeg har fundert på dette med bilvask og kan ikke huske at jeg noen gang har vasket bilen min utvendig. ![]() ![]() Innvendig har jeg vasket/støvsuget en to-tre ganger, men der vet jeg at mannen sveiper innom med en harelabb når han tar sin egen. |
Postet 13-02-25 kl 08:07 av 007
![]() |
![]() |
FebruarkaffeHar vært i vaskeautomat i dag. Takk fot tips. Er nå blitt litt klokere 😁 Kommer ellers fra trening og er helt peist ...
Nenne og andre ballkunstnere. Stå han av! Det kommer bedre tider (?) |
Postet 12-02-25 kl 20:56 av him
![]() |
![]() |
FebruarkaffeMine baller i lufta er bare på jobb, men det er så sinnsykt travelt med nye systemer som ikke snakker sammen og frister og møter og hva har du. Snart helg i det minste!
Bilen ble vasket i vaskeautomat noen dager før jul. Blir nok vasket om noen måneder igjen. Vasker noen ganger i året, alt for lite. |
Postet 12-02-25 kl 19:13 av millact
![]() |
![]() |
FebruarkaffeGod formiddag! Vært hos kiropraktor, fått kjøpt meg noen nye t-skjorter og nå sitter jeg på kafé og tar en latte, og hører på musikk, egentid og ladetid.
|
Postet 12-02-25 kl 13:04 av Millen
![]() |
![]() |
FebruarkaffeJeg kan være motsatsen med en ganske tom timeplan og lite på må-lista. Mannen er bortreist ut uka, jeg aner kjappe middager i vente.
|
Postet 12-02-25 kl 12:30 av Blondie
![]() |
![]() |
FebruarkaffeJeg føyer meg inn i klubben med litt for mange baller i luften. Det frustrerende er at så mange av ballene mine er forespørsler jeg har sendt ut og venter på svar på. Så jeg kan ikke komme videre på egenhånd heller.
|
Postet 12-02-25 kl 11:59 av Blå
![]() |
![]() |
FebruarkaffeSamme her, Nenne! Puh!
![]() |
Postet 12-02-25 kl 11:43 av Toffskij
![]() |
![]() |
FebruarkaffeKjenner følelsen Nenne. Krysser fingrene for at vi lander på beina. Ser fram til vinterferien om halvannen uke.
|
Postet 12-02-25 kl 11:03 av tink
![]() |
![]() |
FebruarkaffeVi har ikke bil, men jeg kom nå på at faren min en gang sa, da han ble spurt om hvor ofte han vasket bilen om vinteren: «Jeg vasker da ikke bilen om vinteren! Jeg vasker den om sommeren.» Så det er vel et slags svar.
![]() |
Postet 12-02-25 kl 10:54 av Skilpadda
![]() |
![]() |
FebruarkaffeJeg har så mange baller i lufta akkurat nå at jeg nesten blir svimmel. Det er bare småting altså, men jeg må skrive lister til listene for at ikke noen skal falle ned og rulle vekk og bli glemt.
![]() |
Postet 12-02-25 kl 10:39 av Nenne
![]() |
![]() |
FebruarkaffeFint det hei! : Jeg har hatt sykt lyst på den veska i et halvt år, og jeg trengte en ny. Den «trengte» ikke å være å dyr, men nå hadde jeg de pengene.
![]() Nå var jeg i det minste sikker på at det var denne jeg ville ha. |
Postet 12-02-25 kl 10:30 av Tjorven
![]() |
![]() |
FebruarkaffeBilen vår vaskes også alt for sjelden. Tror det var før november sist vask ble kjørt, bruker helst vaskemaskin på en bensinstasjon.
|
Postet 12-02-25 kl 08:40 av tink
![]() |
![]() |
FebruarkaffeAlt for sjelden. Sist vasket i november.
Det er da ikke nødvendig at det skal være så kaldt. Kan godt være minus altså, men -15 trenger vi ikke. |
Postet 12-02-25 kl 08:08 av star
![]() |
![]() |
FebruarkaffeBilen?
Vasker den etter innfallsprinsippet på vaskehallen nede i veien. Jeg tenker stadig at jeg bør gjøre det oftere, særlig nå på vinteren. Jeg vasket den i går, da var sist i midten av november. |
Postet 11-02-25 kl 23:07 av Blondie
![]() |
![]() |
FebruarkaffeGod kveld i stua. Innom med et viktig spørsmål: Hvor ofte vasker dere bilden deres? Og hvordan? (manuelt hjemme, manuelt på en bensinstasjon, en automat?) Fortell, fortell!
|
Postet 11-02-25 kl 22:26 av him
![]() |
![]() |
Februarkaffeok, har syyykt lyst på den vesken.....
Hvis jeg sparer en krone hver gang jeg tenker på den, så betaler den seg snart selv. Eller som noen sa: om man sparer 2000kr dagen, så blir det fort penger av det ![]() |
Postet 11-02-25 kl 21:08 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
FebruarkaffeSitat:
Får man plass til en 15’ pc i den? Den var skikkelig fin, altså!
|
Postet 11-02-25 kl 14:50 av Tjorven
![]() |
![]() |
FebruarkaffeSuperlekker veske Tjorven!!
![]() Jeg er fortsatt matt og lykkelig etter strålende helg i Bergen og tidligere nevnte Brass-NM, utrolig moro, fine konserter og prestasjoner og godt fornøyd med egen innsats og resultat nyopprykket i elitedivisjonen. Jess, intet mindre! ![]() ![]() |
Postet 11-02-25 kl 14:06 av Addison
![]() |