Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 16-04-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg er straks klar for jobb, selv om jeg egentlig kunne tenkt meg å hatt en dag til med helg. Men snart mai og mange fridager.
Postet 16-04-18 kl 08:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Hvor var all trafikken i dag?? Gikk over all forventning på ring 3 og gjennom det verste krysset, har brukt 10-15 minutter mer nesten hver av de andre dagene til nå. Grå dag i hovedstaden, men kan ikke klage med så fint vær i helgen. Som for øvrig ble tilbragt innendørs på skolekorpskonkurranse. Men det var stas på så mange andre måter! Korps er best!
Postet 16-04-18 kl 08:56 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Litt trøtt i trynet i dag, men rister det av meg med kaffe. Har syklet til jobb - nå med sommerdekkene på. Det er vår!
Postet 16-04-18 kl 09:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Både kaffe og frokost inntatt. Skal ikke klage på gråvær idag etter den flotte helgen.
Få inn å litt husarbeid idag da kanskje? Og plante litt?
Postet 16-04-18 kl 09:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det har vært en strålende helg.

Inspirert av Blondie så gikk jeg til jobb i dag. Jeg vet ikke helt om alt støvet i gatene egentlig var et gode, men det var i hvert fall godt å bevege seg.
Postet 16-04-18 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen. Her ble det hjemmedag på meg, minstemor har uforklarlige smerter magen som legevakten mente var magekramper på grunn av forstoppelse. Jeg pøser på med masse væske og ser an ut over dagen. Har ikke blitt mye søvn på oss i natt....
Postet 16-04-18 kl 09:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nåh, det er så gøy når noen blir inspirert av meg! Takk, Tjorven.

Uffda, Palmen! God bedring.

Vi har fått begynt med hagearbeid i helga, det er så deilig! Det meste av snøen forsvant på torsdag, under der var det krokus i mengder. Ah, salige våren.
Postet 16-04-18 kl 09:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er grått, men med god temperatur på sørvestlandet i dag. Uthvilt og klar for ny uke er jeg i alle fall.
Postet 16-04-18 kl 09:50 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg. Har. Fri. I. Hele. Dag.



Men planer. Lang tur med hunden. Frisør. Lunsj med venninne. (Før hverdag; familielogistikk med kamp, trening, konfundervisning, middag og bikkja igjen...)
Postet 16-04-18 kl 09:54 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Har startet dagen hos manuellterapeut og føler meg en smule mørbanket.
Minstemann skal være med vennegruppe etter skolen i dag, jeg skal på yoga. Blir nok en bra start på uka.
Postet 16-04-18 kl 10:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hihi. Jeg registrerer at det heter hund når det er frivillig aktivitet, og bikkje når det er en del av hverdagsaktiviteter.
Postet 16-04-18 kl 10:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
av Eia sin kommentar.

God bedring Palmen.
Postet 16-04-18 kl 11:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Knøtto vil at jeg skal slutte å snakke om bikkja. Jeg sier det med kjærlighet, da.
Postet 16-04-18 kl 15:59 av Anda Anda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no