Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 22-12-16 kl 08:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Håper nissen kan gjøre det samme hos oss. Her er det siste dag på jobb, og en oljetankbil holder på å kjøre rett inn på pulten min. Har kontor i et hjørne med en smal og svingete vei rett utenfor, det er alltid litt spennende når store biler skal passere. Men altså siste arbeidsdag før jul, så det gjelder å få ryddet pulten og gjørelista.
Postet 22-12-16 kl 08:59 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Siste arbeidsdag her også! Hos oss ser det ikke ut, for vaskedamen har ferie, men i panikk la jeg ut bønn om hjelp på Finn småjobb. Det kommer en grei dame og fikser i morgen. Jeg er så elendig sjuskete at det er helt villt. Men jul blir det da.

Ferdig med julegavene. Nesten. Jeg har viklet meg inn i en nissekarusell som betyr at jeg må kjøpe to julegaver til alle (12) som feirer jul hos oss, så jeg mangler en nissegave pluss julequizpremie. Og all maten. Skal ut på julemiddag i kveld. Jada.
Postet 22-12-16 kl 09:12 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Siste arbeidsdag, ja. Liksom, i hvert fall, jeg har nemlig en deadline på nyttårsaften. Jippi!

Men jeg har endelig klart å sove en hel natt, og så er det klarvær i dag, tror jeg kommer til å ha godt av litt dagslys!
Postet 22-12-16 kl 09:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg er mest stressa fordi PC'en min nekter å logge seg på eksterne nettverk, og at tre timer med IT på tlf fordelt på tre dager ikke har fikset det. Jeg vil kjøre jobben min hjemmefra i jula, ikke på kontoret. Det er nesten så jeg får lyst til å dra frem :skingrestemme: igjen.

Mann og barn har fri, en er på hytta, en er hos kompis og minsten sov alene hjemme da jeg gikk. Håper hun har vett til å takke "ja" til venninnens tilbud om å bli med i skibakken.
Postet 22-12-16 kl 09:18 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her er det juleferie, jeg startet dagen med å fikse gangen nede, da har jeg badet og 2 ganger til å fikse før jeg rydder stua helt til sist. Tenker det er snakk om et par timers effektiv jobbing. Jeg må også handle melk til grøten, og hente tallerkener hos mamma. Jeg ser fram til i kveld når grøtgjestene har dratt og jeg kan finne sofaen. Og bare kose meg i morgen med de siste julegavekjøpene.
Postet 22-12-16 kl 09:22 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg skal jobbe litt i jula da, men det fortrenger jeg foreløpig.
Postet 22-12-16 kl 09:28 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skal ha en kort dag på jobb. Timeplanjusteringer og flytte kontor står på planen. Samt godkjenne timelister for vikarene.
Postet 22-12-16 kl 09:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Jeg har juleferie! Så nå slenger vi i sofan alle mann, i pysj, og skal snart se Snøfall. Etter det blir det svusjsvusj med julemathandling, de siste to julegavene og rydding hjemme.
Postet 22-12-16 kl 09:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Rolig juleferiemorgen. Lillesøster og jeg ser High School Musical 3 og jeg har skrevet alle de siste julekortene. Etterpå blir det svosjing. Kaffegjester 14.30 og middagsgjester 18. Julen er snart i gang.
Postet 22-12-16 kl 10:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Det er veldig hyggelig når gamle tanter ønsker å gi en liten julegave til gutta mine, litt mindre hyggelig når det er snakk om overføring av penger til meg med ønske om å kjøpe noe de har brukt for, 2 dager før jul ..
Det årner seg.
En kjapp tur innom jobben i dag. Ønske sjefen god jul, svare på noen mail, og så ferie!

Åh ja.. så startet jeg dagen med 45 min massasje, så jeg ser egentlig veldig lyst på ting i dag.
Postet 22-12-16 kl 10:33 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Siste dag før juleferie her også. Ser ikke ut til at det skal komme noen kriser eller store hastesaker inn her heller - bank i bordet!
Postet 22-12-16 kl 10:34 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har fri i dag og skal på jobb i morgen. I dag skal det ryddes og vaskes.
Postet 22-12-16 kl 10:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Siste dag før jul for min del også, den blir laaaaang! I kveld skal vi kose oss med alle tre ungene, soldatsønnen kom hjem i går etter 7 dagers øvelse i felt avsluttet med et døgns utmarsj, nokså sliten, men fornøyd og glad. Men først :svosj:
Postet 22-12-16 kl 10:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Kun få timer til juleferie!
Postet 22-12-16 kl 10:45 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Kun timer igjen til juleferie her også. Takk og pris!
Postet 22-12-16 kl 12:18 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Stille på jobben i dag, akkurat nå sitter jeg her alene og venter på at mannen skal hente meg. Han har tatt fri et par dager før jul, og tatt ansvar for å gjøre i stand mat og de siste småtingene -og jeg har fått for tunge julegaver på jobb til at jeg orker å ta dem med på bussen...
Postet 22-12-16 kl 13:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Krumkaker! Ferdig!
Postet 22-12-16 kl 15:52 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Juleferie!
Postet 22-12-16 kl 16:05 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har juleferie og har gjort storhandel i butikken i dag, så nå har vi så og si alt i hus. Her drikkes Champagne eller Cremant om vi skal bli ordentlig tekniske og i morgen skal hus og tre pyntes, men det har vi god tid til.
Postet 22-12-16 kl 21:05 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Prosecco her! Første del av juleferien har startet! Har spist deilig rakfisk til middag, skal straks i vei med å steike cookies.
Postet 22-12-16 kl 21:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg lader opp til jul og et par fridager. Har jobbet overtid, trent, hentet pakker jeg har kjøpt til meg selv og spist knekkebrød til middag! Vurderer å ta meg en fiskekake til kveldsmat. Gleeeder meg til julemat!
Postet 22-12-16 kl 21:31 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også prosecco i kjøleskapet, men han jeg skulle dele den med sitter værfast på et fly ytterst ute i havgapet.
Postet 22-12-16 kl 21:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Straks et glass rødvin. Jobb i morgen også, men straks tre fridager i alle fall. Huset er ganske pyntet, treet satt opp med lys på og barna pynter det i morgen formiddag.
Postet 22-12-16 kl 21:33 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no