Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 30-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
Sitter på Sola og venter på å få gå ombord i flyet. Kort jobbtur til hovedkontoret i dag og i morgen.
Postet 30-01-19 kl 07:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Ser ut som jeg slipper å måke før jobb.
Postet 30-01-19 kl 08:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Onsdag i dag ja. Ikke sykkelføre, så jeg har haiket til jobb.
Postet 30-01-19 kl 08:19 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Offe er egentlig ganske dekkende for hvordan jeg har det så langt denne onsdagen. Må til legen i dag, for jeg tror ikke det er meningen å bli blå på leppene av luftmangel hver gang jeg går ut? Må ha litt mer hjelp mot astmaen tror jeg.
Postet 30-01-19 kl 08:37 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Offe her og. Datter slått i hodet på skolen i går, så det blir en tur til legen ser det ut til.
Postet 30-01-19 kl 08:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God bedring til de som trenger det!

Onsdag, ja. Sykkelføre her, faktisk en av de fine turene. Passe kaldt, fint vinterføre og interessant podkast på øret.

Nå litt kaffe før ordre skal pakkes.
Postet 30-01-19 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Offe! Klemmer og pjusking til alle som trenger! Jeg er bare trøtt, men det skal vel gå over. Har kaffe og dagslyslampe, og jammen meg var det så smått begynt å blålysne da jeg gikk fra p-hus til kontoret.
Postet 30-01-19 kl 09:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Hektisk uke! Det er meldt snø her i Sør-England, og folk har Forberedt Seg. Men så ble det altså ikkke noe snø, da. Vel, nye sjanser på fredag, så vidt jeg forstår.
Postet 30-01-19 kl 09:34 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Vestlandskontor i dag, før snuten vendes østover igjen i kveld. Storfint besøk med eiere/sjefer fra down-under på hovedkontoret i dag. Jeg får vel prøve å oppføre meg i dag da..
Postet 30-01-19 kl 09:54 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Offe, ja. Nuvel, dagen kan i det minste bare bli bedre enn gårdagen.

Her har jeg en halv dag hjemmekontor før vi reiser på jobbsamling på fjellet resten av uka. Minsten er happy camper i sofaen med ipad enn så lenge, og katten gir uttrykk for at han syns det er hyggelig med selskap på dagtid. Eventuelt så sitter han bare å håper på å få mer mat, men søt er han nå.
Postet 30-01-19 kl 10:08 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Snart på tide å stå opp og det blir eggs benedict til frokost. Idag er det ny by og ny fotballkamp. Vi koser oss på tur mor er veldig glad for å ta med seg tre barn på. Dessverre hjem igjen i morgen. Skulle gjerne vært til søndag for å få tid til litt mer.
Postet 30-01-19 kl 10:15 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Nede i 18 blå. En unge på skolen så forbedring fra i går. Vært hos fysio og blitt torturert.
Postet 30-01-19 kl 10:45 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg stålsatte meg til å stå opp til mange kalde grader og ble svært positivt overrasket når det bare var fem. Luksus!
Postet 30-01-19 kl 11:01 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pebbles sin avatar
10 minus og puddersnø i som glitrer i solskinnet - vakrere vintervær blir det ikke! Lillesøster og jeg har en ekstra lat frokost mens vi planlegger hvordan hundens 2-års dag skal feires!
Postet 30-01-19 kl 11:18 av Pebbles Pebbles er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no