Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 30-10-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Tidlig oppe ja.
Deilig med en ekstra time.
Idag er det studier først og skogstur etterpå.
Deilig søndag.
Postet 30-10-16 kl 07:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Har ristet av feber i hele natt og idag er det cup. Heldigvis innendørs. Mannen tar kioskvakta mi og søstersen blir med for å hjelpe meg å se etter mini så det går vel på et vis.
Postet 30-10-16 kl 08:30 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
God bedring, Vixen!

Vi er våkne. Yngste vekket meg for han var sulten. Ut på tur i skogen senere og så er det en halloween bursdag i ettermiddag.
Postet 30-10-16 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
God bedring, vixen.

Tidlig start her, har alt rukket å kjenne på at de to neste timene blir drøye. Sitter i Valhall og venter på at ene dattra skal trene. :fotballmamma:
Postet 30-10-16 kl 08:43 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Svømmehallsøndag, preeteenen skal svømme stjernekonkurranse i Asker så da er det tidlig opp og ut på tur. Jeg elsker at vintertiden er tilbake, det er som om kroppen omsider er i vater i forhold til tiden på dagen.
Postet 30-10-16 kl 09:21 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Skal skrive ferdig de 1500 ordene som står igjen før deadline i morgen. Tror jeg skal gå en tur i sola før jeg leser korrektur. Sånn som høsten er nå er det lett å bli forelsket i den.
Postet 30-10-16 kl 09:26 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Her er frokost inntatt, og kaffe nytes. Vi voksne skal på dugnad ute i sola snart - det er ikke helt feil. Men først skal vi grave litt i gresskar og forberede suppe.
Postet 30-10-16 kl 10:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Fikk vaffelfrokost av mannen, men siden jeg er på diett, nøyde jeg meg med et enslig hjerte. Nå skal pøbelhunden og jeg på tur i skogen.
Postet 30-10-16 kl 11:10 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra lekeland. Unnskyldning for å utsette husvasken. billig kaffe, om ikke annet.
Postet 30-10-16 kl 11:12 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God formiddag! Vakker høstdag, jeg stod opp tidligere enn vanlig en søndag, men har ikke gjort så mye enda. En klesvask er på, pizza til frokost, kun mellomste hjemme. Nå har hun dratt på orkesterprosjekt, minste skal hjemom og få på turtøy, skal på markatur med venninnen. Jeg tenker meg ut på tur også, før gresskarstyret. Suppe må vi ha! Og utskåret gresskar på trappen. Øvelse i kveld, blir en trist samling, dirigenten vår døde forrige helg.
Postet 30-10-16 kl 11:32 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Kondolerer med dirigenten, Addison. Det er guruen herfra, ja?

Sløving i sofaen her også. Jeg strikker på en kjole, men det tar så lang tid at jeg må finne meg et prosjekt å supplere med. Så får kjolen være et evighetsprosjekt.
Postet 30-10-16 kl 12:02 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Ja 007, takk! Helt uvirkelig og veldig trist. Blir veldig spesielt å gjøre neste helgs opptreden uten ham.

Nå er jeg tilbake fra en times rask gåtur, deilig med frisk luft og dagslys! Har lyst til å joine sofasløving, men må straks gå løs på grsskarprosjektet.
Postet 30-10-16 kl 13:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er en sur sofaamøbe.
Postet 30-10-16 kl 14:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Denne dagen tar jo aldri slutt? Det kan kanskje ha noe å gjøre med at vi måtte hive ut ungene (og følge etter selv) allerede før kirkeklokkene begynte å kime i dag og at alt dermed skjer noen timer tidligere enn normalt. Nå er mann og datter på klatring mens yngste og jeg slapper av hjemme. Jeg fant til og med kanelboller (hjemmelagde! ) i fryseren. Fine søndagen sin!
Postet 30-10-16 kl 14:55 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Da er vi ferdige med to timers støybonanza aka Halloweenfest for 4. trinn i skolens gymsal. : puh:
Postet 30-10-16 kl 20:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Fin dag men måtte krype rett til køys etter å ha laget middag. Feber, sår hals og generelt uttafor-deg-sjæl-opplevelse.
Postet 30-10-16 kl 20:47 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no