Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 02-11-16 kl 07:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
Halvveis

Men en god natts søvn gjorde bra da. Bare synd jeg ikke er hjemme før kl 22 i kveld. Og sånn går nu dagan. Hva skjedde med at august og september var travle liksom, og nå skal det være sånn hele høsten??? *skingrestemme*

Vel, straks på farta til jobb. En god onsdag til alle.
Postet 02-11-16 kl 07:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på kontoret igjen, i selskap med en todo-liste jeg nesten ikke tør se på engang.
Postet 02-11-16 kl 08:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! I hear you Trixie!! I det hele tatt, hvor ble september og oktober av, liksom? Jeg har todo-liste som ikke ligner grisen, men det skjer mye utenom jobb for tiden, og i dag kjenner jeg at det er viktig å gå i begravelse. Noen timer får jeg heller jobbe inn igjen etterpå.
Postet 02-11-16 kl 08:11 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Postet 02-11-16 kl 08:32 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sover elendig for tiden, og det helt uten noen god grunn. Jeg tror jeg skal finne frem dagslyslampa mi igjen.
Postet 02-11-16 kl 08:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nesten litt godt å høre at det er flere som løper etter seg selv om dagen, det hjelper å være flere. Jeg begynner å få forståelse for de som sier opp jobbene og lever selvforskynte i en gamme på vidda.
Postet 02-11-16 kl 08:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Stor leveranse i dag, og når den er ferdig er det bare å kaste seg over neste. :løper også:
Postet 02-11-16 kl 09:12 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Sykehus kontroll med minstemann i dag. Potte tett og snørrete.. vil helst bare holde sengen..
jeg har visst en 6-års dag å planlegge også..
Postet 02-11-16 kl 09:16 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi har en 9-åring i dag.

Er på jobb og prøver å samle trådene.
Postet 02-11-16 kl 09:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 9-åring, Fersken!

Jeg er sur. "Fått" ny jobb (ble ikke spurt, det ble bare presentert som en løsning) og er foreløpig erstattet av en vikar. Jaja. De andre dagene har jeg valgt å se positivt på det, at jeg lærer noe nytt, men akkurat i dag er det kjipt så jeg droppet å gå til lunsj med dem rett og slett når jeg ikke skal være en del av dem lenger.
Postet 02-11-16 kl 11:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Dagslyslampe! Den hadde jeg glemt helt!
Postet 02-11-16 kl 12:18 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har vært på jobb siden sju og skal være her til sju. Entusiasmen har en liten dipp akkurat nå, kjenner jeg.
Postet 02-11-16 kl 13:37 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har nettopp bestemt at det er lov å se Gudfarenfilmer midt på dagen når man ligger på sofaen og vegeterer.
Postet 02-11-16 kl 13:40 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Dagslyslampe? Og gratulerer med niåring, Fersken!

I dag har jeg vært naughty-naughty. Jeg SKULKA gruppemøtet og har skrevet noe som kan se ut som en helt ok oppgave! Snart ferdig, skal bare flikke litt, skrive avslutning og få på plass at det andre småtteriet som innholdsfortegnelse og sånt, men nå har jeg jo funnet ut av sånt før, så det tar nesten ikke noe tid. (I forhold til første oppgaven, hvor innholdsfortegnelsen alene tok meg tre timer å finne ut av. ) Tror tilogmed jeg har fått til løpende ref i tekst. Nei, dæven røske! Nå har jeg det helt ok. =D
Postet 02-11-16 kl 14:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra pappalille. Godt gjort.

Jeg er så trett, så trett. Og absolutt ingen grunn til det. Jeg har vært flink pike og lagt meg tidlig og sovet godt. Jeg drakk riktignok vin til middag i går, men likevel. Jeg er på hotell og har ingen andre enn meg selv å ta hensyn til i dag, men må tidlig opp i morgen. Så nå tror jeg at jeg skal benytte meg av at det fremdeles er lyst og prøve å komme meg ut på en liten løpetur. Ikke noe særlig lyst til å løpe, men det pleier å hjelpe å komme ut i hvert fall. Og så se om jeg klarer å lage en mer konstruktiv plan for ettermiddagen og kvelden etterpå.
Postet 02-11-16 kl 14:11 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Sitat:
Jeg sover elendig for tiden, og det helt uten noen god grunn. Jeg tror jeg skal finne frem dagslyslampa mi igjen.
Jepp! Det var min konklusjon i dag morges også.

Jeg er nærmere helgen enn de fleste i og med at jeg skal ha fri på fredag.

Ja, eller fri og fri. Jeg skal ikke på jobb fordi jeg skal planlegge middagsselskap på lørdag. Handle, pynte, kutte opp og klargjøre og alt sånt. Men det er jo noe av det morsomste jeg gjør, så mye jobb, men gøy!
Postet 02-11-16 kl 14:42 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gamme på vidda!

... i alle fall om det finnes kaffe. Og tid til å drikke den. Og reinskinn og ullpledd. :frossen:
Postet 02-11-16 kl 16:56 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no