Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 02-03-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! I overkant tidlig på jobb for et stakkars B-menneske i dag, working in a coal mine og så videre.
Postet 02-03-18 kl 07:27 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Jeg er full av pepp etter at jeg tok meg fri fra jobb og sto på slalåm i går. Kaldt og friskt, men deilig. Nå har jeg en to do liste som fyller en hel a4 side med liten skrift, så det er bare å begynne på begynnelsen.
Postet 02-03-18 kl 08:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sitter på jobb og lurer veldig på om den strømpebuksa jeg kjøpte i går er svart eller veldig mørkeblå.

... og etter å ha tenkt veldig lenge på dette, så har jeg kommet til at hvis jeg ikke klarer å bestemme meg, så kan det umulig være særlig viktig.
Postet 02-03-18 kl 08:50 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Dette b-mennesket våkna klokka 5 og kapitulerte og sto opp klokka 6. Tidlig på jobb da.
Postet 02-03-18 kl 08:51 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen

Jeg skal snart avlevere ungene før jeg skal på møte med legen ang lillebror, skolen er koblet inn så det skal være noe med fra dem også. Etter møtet er det litt undervisning for jeg skal på et drøftingsmøte, så er det helg.
Postet 02-03-18 kl 09:04 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Våkna midt på natta av katten som gikk bananas inne i doen sin. Og senere våkna jeg med hovne øyne siden jeg var så dum å tenne duftlys i går. Djevelens verk.
Postet 02-03-18 kl 09:14 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Spysyke unge hjemme her idag, men heldigvis i bedre form. Ellers litt husarbeid, skrive flere søknader, drømmen er jo fast jobb....
Og litt annet dill å drive med.
Postet 02-03-18 kl 09:29 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Morgen.
Idag er det begravelse. Ungt menneske som har valgt dette selv. Dagen må bare gå. Prøve å stå oppreist og støtte de som har det værst.
Som en venn sa igår, det kommer til å bli fredag kveld og lørdag denne uken også.
Postet 02-03-18 kl 09:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Trixie så vondt!

Det er rart når kroppen begynner å bli vant til mange kuldegrader, og det å ha på seg masser av klær er helt normalt.

Jeg gleder meg så sinnsykt til sandalsesongen at jeg kan ikke få sagt det.

To syke barn, så jeg drar tidlig fra jobb bare noen møter først.
Postet 02-03-18 kl 09:39 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg fant varmeflasken min i går og fylte den med veldig varmt vann og la den i senga mi under dyna en stund før jeg skulle legge meg. Og det var så deilig og jeg har sovet så godt i natt. Mannen også, vi har ligget å holdt rundt varmeflasken begge to i natt.
Postet 02-03-18 kl 09:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Trixie
Postet 02-03-18 kl 09:45 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
nokon sin avatar
til Trixie.
Postet 02-03-18 kl 09:46 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Trixie.


Jeg våknet kvart på fem i morges.
Var tidlig på jobb da, det pleier ikke jeg å være foråsidetsånn.
Kollega og jeg tilbrakte tiden fra 8 til 9 med å snufse i kor. Nå har det stoppet, jeg har gått over til å nyse i stedet. Jeg hadde håpet at det bare var snufsing pga. kulden, men det er mannefall på jobb pga. sykdom så jeg er litt nervøs ...Influensaen er på topp i Hordaland akkurat nå og jeg er ikke vaksinert (i år heller).
Jeg har mange dustesaker, type saksbehandling, på planen i dag. Og vondt i viljen. ePhorte fremkaller vondt i viljen på null komma svisj.
Postet 02-03-18 kl 10:14 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Trixie, så vondt.

Jeg våknet ikke spesielt tidlig, tvert i mot snnozte jeg litt for lenge. Men vi er lykkelige når ikke femåringen vekker oss før klokken! Var på jobb til ni og er snart klar for dagens første møte. Langdag på jobb, men i kveld blir det god mat og vin med damer jeg ikke kjenner så godt ennå. Bare å lade opp til noen timer med ekstroverthet (heter det det tro?)! /
Postet 02-03-18 kl 10:37 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Trixie!

Jeg er på jobb. Etter i dag er det bare 3 uker igjen på denne jobben. Kjenner jeg er passe umotivert. Spennende kurs etter lunsj. Heldigvis!

Og så kommer mamma og pappa flyttende hjem til Norge i dag. Vi treffes hos broren min til middag. Det blir bra!
Postet 02-03-18 kl 10:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Trixie, så utrolig vondt!

Blid og fornøyd etter herlig kveld ute i går med kolleger, eks-kolleger og til og med en kommende kollega som også er eks-kollega! Samt en eks-kollega som blir kollega før jeg blir eks-kollega. Forvirret? Det var i alle fall superhyggelig, kom meg hjem i rimelig tid og tok tog hjem sammen med tenåringen som hadde vært på teaterforestilling på Katta, helt i fyr og flamme. Sov litt lengre i dag og kom på jobb litt over ni, har knapt skjedd før. Fikk noen fine USA-antiforkjølelsespiller av en kollega, sov som en stein. Tror nok de kun tar symptomene, men veldig effektive! I kveld er det Les Mis med mannen, gleder meg!
Postet 02-03-18 kl 11:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Så trist, Trixie.

Jeg er på jobb og veldig glad for at det er fredag. I går var jeg og eldste på 15 på teater, og kelneren prøvde å servere henne sjampis-velkomstdrink. Babyen min. Heldigvis fikk jeg avverget og byttet den ut med eplemost. Hun var derimot helt klar for å ta i mot sjampisen.
Postet 02-03-18 kl 11:21 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Trixie; det var leit. Jeg skal i neste uke. Grusomt.
Postet 02-03-18 kl 13:42 av Pelle Pelle er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no