Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 15-04-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Teofelia sin avatar
God morgen. Jeg har bursdag og ligger i sengen og lurer på hvor skuffet min syvsovende datter blir om jeg står opp og finner meg kaffe selv? Hun fikk ikke sove i går, så hun sover fortsatt, og det håper jeg hun gjør noen timer til. Hmmm. Vanskelige avgjørelser på morgenkvisten.
Postet 15-04-18 kl 08:24 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen.

Her var jeg førstemann oppe litt over 6, men det har da kommer til noen barn.
Seriens siste håndballkamp og tid i solen er dagens plan.
Postet 15-04-18 kl 08:39 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Gratulerer med dagen!

Her må vi snart opp for sesongens siste innebandy kamper for minsten. Jeg er egentlig ikke så veldig motivert for et par timer i en hall når det er då fint vær ute... endelig vår.
Postet 15-04-18 kl 09:00 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med dagen!
Her skal vi feire tiåringen med familielag idag. 20 stk på griling og kake. Blir hyggelig og kaotisk som vanlig. Skal lage brownies og potetsalat nå. Men først litt kaffe.
Postet 15-04-18 kl 09:09 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen Teofelia

Klar for sesongens siste seriekamp i håndball her, ellers bare oppgaveskriving på planen.
Her regner det, hadde håpet på nok en fin dag men snøen forsvinner iallefall.
Nuh, til bøkene.
Postet 15-04-18 kl 09:22 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med dagen, Teofelia!

Vi er oppe tidlig i dag, og gjør oss klare for å følge storesøster på DM for skolekorps. Blir fin dag!
Postet 15-04-18 kl 09:36 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!
Gratulerer med dagen, Teo!

Her står rydding og trening på planen i dag.
Postet 15-04-18 kl 10:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hipp hurra for dronninga av vissvass! (Du skjønner hva jeg mener. )

Sløv start på dagen her, strikking og Netflix. Blir nok hagelag etterhvert tenker jeg.
Postet 15-04-18 kl 11:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Gratulerer så masse til Teofelia!

Femtenåringen er hos avlaster og mannen er på jobb, så jeg har sovet lenge og sitter nå og sofasliter. Skal rydde og vaske klær og ta en løpetur. Ellers ingen planer.
Postet 15-04-18 kl 11:45 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg følger med på semifinale i en cup i Sverige. Podens lag leder. Nesten like spennende som å være i hallen!
Postet 15-04-18 kl 12:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen, teofelia.

Sløv morgen her. Skal snart vekke storebror. Jeg og han skal i kirka kl 14, skal være samtalegudstjenste for konfirmantene og en av kompisene skal konfirmeres (og jeg er nok for en ekstratante å regne), så da er det hyggelig å få dette med oss.
Postet 15-04-18 kl 12:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Happy Teofilia day!

Har hentet hjem yngste fra overnatting, litt trøtt og veldig fornøyd! I dag er det ut i sola litt mer, og så skal vi teste ut en ny diner til middag.

Det er mye pollen om dagen, det er det kjipeste med denne deilige sola som endelig har dukket opp.
Postet 15-04-18 kl 13:30 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Teo!

Jeg sitter her med rettebunken min, siste innspurt i dag, før det raser inn med heldagsprøver. Vil mye heller pusle i hagen og rydde mer på vaskerommet, rydde og kaste i boden og spille spill med ungene, så får vel få opp farta, så jeg rekker litt av det og!
Postet 15-04-18 kl 13:31 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer, Teo!

Jeg sitter i solveggen på fjellet. Sesongens siste skitur ble tatt i går, i strålende sol og med betydelige mengder klister.

Solvegg, kaffe og bok litt til før vi kjører hjem og jeg må kaste meg over både skolearbeid og jobboppgaver.
Postet 15-04-18 kl 13:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 15-04-18 kl 14:53 av Timar
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Teo!
Postet 15-04-18 kl 14:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jammen meg ble det helgas andre gull! Jei!

Jeg har trent. Nå prøver jeg å få litt kontroll på skjelvende muskler.
Postet 15-04-18 kl 15:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med dagen, Teofelia! Håper du fikk deg kaffe selv om du kanskje måtte lage den selv.

Her har vi alle tre vært på strandryddedag med speideren. Plukket søppel i skogen på vei ut til noen små strender og viker, så har vært ute i fire timer, gått langt og gjort noe bra. Utrolig hyggelig og sosialt.
Postet 15-04-18 kl 17:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Gratulerer så mye til Teo!

Fantastisk sommervær i Oslo i dag! Vi har vært på kino i finværet (anime på Cinemateket), og snart skal jeg dra og trene. Må bare ha litt mat først.
Postet 15-04-18 kl 17:46 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hurra for Teo!
Postet 15-04-18 kl 22:33 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye med dagen Teo!!

Gratulerer med seier til palmemusikanten, så stas!! Her ble det seier til Juniorkorpset og andreplass til HK, flotte konserter!! Så utrolig mange flinke korpsunger, rørt og stolt og full av optimisme for fremtiden!!
Postet 15-04-18 kl 22:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Det var et fantastisk bra arrangement Addison, dere har vært knallflinke. Knirkefritt! (Og jeg har valset rundt der oppe i hele dag og tenkt at neste gang må vi finne ut hvem hverandre er ) strålende fornøyd med egen innsats her og det bør dere være også. Grattis! Nå blir det ekstra motivasjon til å fortsette øvingen mot NM
Postet 16-04-18 kl 00:01 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Takk for fine tilbakemeldinger! Ja, vi må se om vi kan få møttes neste gang! Jeg solgte billetter hele lørdag for aspirant/junior-delen, i går var jeg bare korpsmamma.
Postet 16-04-18 kl 08:53 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no