Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 13-07-22 kl 08:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Ahhh der var det min tur. Febernatt og positiv koronatest i går. Vel rolig dag i dag blir det.
Postet 13-07-22 kl 08:42 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
God bedring, vixen! Håper det blir en mild runde.

Jeg er i gang på hjemmekontoret. Det er litt deilig å jobbe når sjefene har ferie - det kommer ingen nye arbeidsoppgaver deisende inn, så jeg har tid til å gjøre det jeg egentlig skal!
Postet 13-07-22 kl 09:07 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Vixen.
Postet 13-07-22 kl 10:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God bedring, vixen.

Jeg er på kontoret, vurderer hjemmekontor. Bare et par dager så er det ferie på nytt.
Postet 13-07-22 kl 10:42 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
God bedring, Vixen! Håper du bare blir moderat syk.

Vi er på ferie. Alt går ikke helt som planlagt. Ingen kriser, men litt styr. Ja, ja … det ordner deg nok.
Postet 13-07-22 kl 11:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Altså har spist god frokost på senga og fått kaffe og sjokolade. En time etter paracetinntak føles det greit. Mer spent på forløp og varighet. Slo ut test tvert jeg fikk det minste snev av symptom. Siden vi har det i hus har jeg testet meg hver dag de siste dagene. Igår ble jeg litt groggy i halsen og testen lyste opp umiddelbart. Feberen kom i natt. Blir det ikke verre er jeg fornøyd selv om jeg nå er i senga,men er forberedt på forverring.
Postet 13-07-22 kl 11:58 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring, vixen!

Det ble hjemmekontor i dag også. Våknet tidlig av tordenvær, men sovna igjen. Og så venter vi sånn halvveis på at noen skal komme å se på vaskemaskinen.
Postet 13-07-22 kl 12:19 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, vixen!
Postet 14-07-22 kl 00:59 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no