Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 15-07-22 kl 09:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Siste dag før f.
Postet 15-07-22 kl 09:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Det er fredag!!!! Tenk det! Jeg er så veldig klar for helg. Ingen planer i det hele tatt, annet enn å helge hardt.

Men først bør jeg legge inn noen timer jobb, da.
Postet 15-07-22 kl 09:32 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Endelig fredag og ferie. Vi har gjort unna feriereisen så nå skal vi bare være hjemme tror jeg.
Postet 15-07-22 kl 09:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Max og jeg soler oss og drikker kaffe (jeg, no coffee for the pup). Og venter på at resten av gjengen skal våkne. Deilig med ferie.
Postet 15-07-22 kl 09:52 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste dag før ferie her også og ting har begynt å roe seg ned. Hjernen jobber fortsatt på høygir om natta, men håper det avtar når ferien er et faktum.
Postet 15-07-22 kl 09:56 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Siste dag før 4 uker ferie. Gleder meg. I morgen braker det løs med telttur og strandliv i en uke med over 20 personer. 15-åringen sier dette er feriens høydepunkt, som stiller over enhver utenlandstur hvert år. Herlig!
Postet 15-07-22 kl 09:58 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Det høres hyggelig ut, Pelle!

Siste dag i Stockholm. Går ut til Djurgården og kikker litt først.
Postet 15-07-22 kl 10:06 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Feber er på vei ned så i natt så sov jeg ganske greit til tross for at jeg ikke tok paracet før jeg la meg. Har i dag fått på meg joggebukse og sitter litt oppe. Så jeg føler jeg er på bedringens vei. Jeg er sykemeldt til og med mandag så får vi se. Junior har dratt på høyt og lavt med en kompis og et søskenbarn.Mannen er på jobb og jeg har planer å klare å lage muffins med mini i løpet av dagen. Så får vi se hvordan det går med overskuddet. Det regner jo i dag også her på Nordmøre. En utrolig rævva sommer. Skjønner godt mannen og gutta som stikker av på søndag til østlandet. Passer meg egentlig godt også for jeg skal drive innspurt på gammel jobb og arrangere festival før overgang til ny jobbførste august. Siden jeg foreløpig er for syk til noe som helst fornuftig så vil det bli hektiske to uker.
Postet 15-07-22 kl 10:21 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Kan avsløre at det er ekstremt fredelig på UB. Deilig.
Postet 15-07-22 kl 13:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no