Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Motivasjonslørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Motivasjonslørdag

Postet 03-11-18 kl 09:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Kaffe, p1 og fyr i ovnen på hytta. Vi er her for å vinterstenge bruket. Vi satt oppe og spilte spørrespill med ungene i går og koser oss. Rolig dag idag og har planer om å få jobbet et par timer.
Postet 03-11-18 kl 09:32 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Ungene sover, stille i huset. En skal i bursdag, jeg skal innom en venninne, så til andre venner og se hus.
Postet 03-11-18 kl 09:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter og strikker; skal snart dra og trene. Først en kopp te.

Resten av dagen er satt av til klesvask og pakking. Reiser til Østerrike for to uker i morgen, og vet ikke helt hvordan det blir med klesvask. Må nesten ha med meg mest mulig og håpe at jeg får ting til å gå opp. Prioriterer å ha med masse truser.
Postet 03-11-18 kl 10:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Idag skal vi på kino å se " Kutoppen" etter minstas ønske, cog med halv pris på kino idag er det helt greit. Ellers studier, husarbeid og surprise 40- års lag ikveld.
Postet 03-11-18 kl 10:15 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det skolearbeid på meg, dugnadsarbeid på mannen og ungene koser seg meg sitt.
Postet 03-11-18 kl 10:43 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på mgpjr og prøver å motivere meg til kjøring, bråk og styr
Postet 03-11-18 kl 10:47 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vi skal dra med ungene til nærmeste store kjøpesenter og handle inn vintertøy. Håper jeg overlever, så jeg får kommi meg hjem og fått unna noe jobb - jeg er skikkelig på etter’n.
Postet 03-11-18 kl 11:11 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig lørdag i vente, prøve å få gjort endel skolearbeid og kanskje trene/gå en tur.
Kvelden er litt usikker enda.
Postet 03-11-18 kl 11:18 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
MGPjr her og, Honda! Heldigvis ikke så lang reisevei på oss, men det blir uansett litt styr.

Jeg prøver å manne meg opp til å løpe en tur i tåka, men sofa, unge og en overraskende kosete katt bidrar i motsatt retning.
Postet 03-11-18 kl 11:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Det er litt styr med MGP Jr ja.

Jeg har kaffe, rydde- og jobbedag.
Postet 03-11-18 kl 11:43 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg skal snart dra på marked, årlig greie, og drar med foreldrene mine. I kveld skal eldste i bursdag og jeg skal bare slappe av når jeg kommer hjem.
Postet 03-11-18 kl 11:44 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er hjemme alene og snart ferdig med den jobbingen jeg måtte gjøre. :lykkelig.

Helgen er rydding og vasking og hyggelig middag med mannen. Det kunne definitivt vært verre.
Postet 03-11-18 kl 11:45 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Kutoppen med de minste her også, de er supergira for å dra på kino. Halloweenfest hos vennefamilie i kveld. Heldigvis er det ingen «må gjøre» ting i hus eller hage, så da er det bare å kose seg med sosiale eventer
Postet 03-11-18 kl 13:36 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Her er det bygging av le for veden, kombinert med fotball på TV for mann og eldste, yngste er i ballbingen og jeg vasker gulv og vinduer mens jeg hører på Gåtes nyeste. Planen er å få til en trimtur og kanskje, kanskje dra på Bohemian Rhapsody i kveld. Helt OK lørdag.
Postet 03-11-18 kl 15:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har altså «jogget» i sidelengs pissregn og vind. Det gikk ikke fort, var nok ikke særlig pent å se på, men det ble gjort.
Nå skal jeg pleie kroppen, overleve monstermens fra helvete og glede meg til overgangsalderen.
Postet 03-11-18 kl 16:09 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har trent og handlet. Og var nesten hjemme igjen da jeg skjønte at jeg hadde glemt posen med kapselkaffe fra Nespresso for over 500 kr i kassa på Meny. Ringte dem, og de hadde heldigvis funnet posen. Vel, vel og bra det, men da jeg kjørte tilbake var det kul umulig å få parkert på senteret. Så nå har jeg fått mann og sønn som likevel var vei hjem fra Oslo til å stikke innom senteret mens jeg står på korttidsparkering på en bensinstasjon og håper ingen kommer og ber meg om å pelle meg vekk. Argh! Og alt dette fordi jeg er så glemsk. Jeg vil hjem! Dusje! Slappe av! Lage middag!
Postet 03-11-18 kl 16:14 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Kritikerne kan ta seg en bolle. Bohemian Rhapsody er herved anbefalt. Det er lenge siden jeg har hatt en så fin kveld på kino!
Postet 04-11-18 kl 00:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Er det noe liv her?
Postet 04-11-18 kl 01:23 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er innom og det er liv i meg.
Postet 04-11-18 kl 01:52 av 007 007 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no