Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 15-06-19 kl 10:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Gooood morgen. Nydelig hotellfrokost inntatt.
Postet 15-06-19 kl 10:29 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg våknet tidlig og er godt igang med husarbeidet. Klesvask nr. 2 i maskinen, et bad vasket og klesvask brettet. Minsten har ryddet og støvsugd kjelleren, mannen jobber og de to eldste sover fortsatt.
Postet 15-06-19 kl 10:31 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Jeg pakker flyttelass mens jeg venter på at mannen skal komme hjem fra konferanse. I morgen kommer flyttebyrået, og jeg er en blanding av særdeles lei, gleder meg til å bo i ny leilighet og gruer meg intenst til å pakke ut alt igjen.
Postet 15-06-19 kl 10:41 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornmorn. Sitter med siste-liten-inspirasjon til en innlevering som skal skje i dag. Jaja, så får jeg ta det andre jeg må øve/trene på etterpå.
Postet 15-06-19 kl 10:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God formiddag, jeg og minsten har vært oppe tre timer alt. Etter en natt med for mange folk i sengen. Gjesp. Men, kort løpetur, så er resten av dagen kos med eldstejenten og en aldri så liten tur ut for mor i kveld. Går an!
Postet 15-06-19 kl 11:01 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Skyfri himmel i byen mellom de syv fjell! Frokost og kaffe på terrassen, og ingen store planer for dagen. Me like!
Postet 15-06-19 kl 11:01 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mannen og jeg sitter her og psyker oss opp til at vi skal vaske leiligheten. Og da snakker vi om Vaske med stor V. Det er en eller annen lukt her som har satt seg. Mannen kjenner den ikke, men jeg føler den slår mot meg hver gang jeg kommer inn utenfra. Så nå skal ikke minst kjøkkenet skrubbes. Men jeg haaaater vasking. Virkelig intenst. Utenom det skal jeg på sesongens siste Power-time med yndlingsinstuktøren. Blir ikke det samme å trene med vikarer i sommer.
Postet 15-06-19 kl 11:03 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg prøver å få kroppen til å fungere, usikker på effekten foreløpig. Det har vært noen røffe måneder.
Postet 15-06-19 kl 11:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sol, sjelden vare. Rydde litt og så på seilarrangement med tiåringen.
Postet 15-06-19 kl 11:27 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Nydelig vær her. Jeg er ikke helt i form, og det irriterer meg. Planen var å vaske rundt i helga, men det kjennes ikke ut som jeg kommer til å klare så mye som jeg ville.
Postet 15-06-19 kl 12:39 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt svimmel etter veldig hyggelig fest med fine folk fra jobb. Skal senere ut å handle inn klær til eldste. Plutselig er det meste blitt for kort igjen.
Postet 15-06-19 kl 13:27 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
på Blondie og evt. andre som trenger det. Det har vært en bratt vår på jobb for min del. Nå har jeg akkurat levert inn dagens oppgave. Gleder meg til ferie, men kjenner litt på fortvilelsen over at det stadig dukker opp nye skjær i sjøen.
Postet 15-06-19 kl 14:10 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har vært ute og svidd av 11.000,- på husmaling som tåler sørlandsklima og diverse maleutstyr. Da var jeg så godt i gang at jeg likegodt svidde av 1500,- på en hippiekjole og noen hundrelapper til på et par bluser og litt stæsj.

Farvel, feriepenger.
Postet 15-06-19 kl 17:13 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg var på særdeles hyggelig båttur med jobb i går som gjorde at jeg ikke var hjemme før 0415 i natt. Har sagt ja til å være vakt på konsert i kveld, vet ikke om det var det lureste med mitt hode i dag.
Postet 15-06-19 kl 17:15 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har vært på legevakta og fått skrapet øyet med en kniv.

Til stor glede for treåringen som fulgte spent med!
Postet 15-06-19 kl 17:24 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er alltid bra når medisinske greier har underholdningsverdi for omgivelsene! Tenker det var ganske bra for deg også å få hvadetnåvar ut av øyet.
Postet 15-06-19 kl 17:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Ups Mavs, det høres ikke godt ut. Håper du er bedre nå.
Jeg fikk Cava på øyet i dag.
Postet 15-06-19 kl 17:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Daffelørdag her og det er digg.
Postet 15-06-19 kl 17:46 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I natt trodde jeg at jeg skulle dø så det var litt digg å få fiksa ja.
Postet 15-06-19 kl 17:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har fyret opp grillen, til Herremannens store glede. Vi er så ufattelig matleie begge to, så enhver mulighet til "noe annet" til middag gripes med begge hender. Det er ca. 15 grader og sol, så det er definitivt en grillmulighet.
Postet 15-06-19 kl 18:24 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Alltid lurt å dra til legen litt før man tror man skal dø.
Postet 15-06-19 kl 18:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Obelix sin avatar
Tror jeg gikk forbi deg, Maverick..
En vakt unnagjort i dag, snart på en vakt til. Og sånn går nu helgan
Postet 15-06-19 kl 18:43 av Obelix Obelix er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kan det tenkes at det var når en treåring kjørte bil på gulvet på venterommet, Obelix?

(Jeg elsker Oslo Legevakt. Helt på ordentlig.)
Postet 15-06-19 kl 18:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Obelix sin avatar
Nei, rett foran rommet i gangen. Vsr i sivil. Jeg elsker ikke alltid Oslo legevakt, og det er det veldig mange andre som heller ikke gjør
Postet 15-06-19 kl 18:54 av Obelix Obelix er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no