Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 16-06-19 kl 08:35 av Kaffestuggu



Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Vi er oppe alle tre, sensasjon. Det er kun fordi vi skal ut til sjøen på et flott landsted med venner.
Postet 16-06-19 kl 10:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
God morgen! Eg våkna halv åtte. Irriterande, men fint å komme seg opp.
Postet 16-06-19 kl 10:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Mannen min sliter med søvn og døgnrytme, så han har fått beskjed om å stå opp klokken ni hver dag. Og da kan jo ikke jeg være dårligere. Så nå sitter vi her litt trøtte og mutte. I dag skal jeg vaske golv og klær, ta en rolig løpetur og i tillegg kanskje ta en liten rusletur med mannen. Hadde sånn halvveis tenkt meg på korkonsert i Oslo, men siden det nå er så håpløst å parkere, tror jeg ikke at jeg gidder.
Postet 16-06-19 kl 10:41 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sover sjelden lenger enn til halv seks, så også i dag. Det hjelper ikke så veldig på følelsen av å være for mye alene.

Jeg skal nøste opp i noen jobbtråder og gå tur i skogen i dag.
Postet 16-06-19 kl 10:44 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg sover heldigvis bra, men kan bruke søvn som dop/virkelighetsflukt, så jeg må ofte sette begrensninger på sovinga mi.
Postet 16-06-19 kl 10:58 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Jeg sov til 10.30 idag noe som er sjeldent.
Ingen store planer idag bortsett fra familirbursdager, men ikke vi som skal ha det.
Postet 16-06-19 kl 11:51 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg og jentungen har vært oppe en stund, men ikke i større grad enn at vi flyttet oss fra sengen til sofaen. Hun har tegnefilmmaraton, og jeg puslejobber, og sånn kommer nok denne dagen til å gå.
Postet 16-06-19 kl 11:54 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Her sov vi alle til over 10, og hadde akkurat stått opp da det kom jenter på døren.
Postet 16-06-19 kl 11:58 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Våknet av at det ringte på døren 10.30. Ungene var oppe og tok heldigvis ansvar.
Postet 16-06-19 kl 12:17 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg orker ikke tenke på hvor tidlig vi var oppe, og nøyer meg med å konstatere at det blir fri flyt av nettbrett i dag. Og ja, og at drinker ikke er en god idé, men at det er hyggelig å få nye venninner!
Postet 16-06-19 kl 12:29 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært våken lenge. Herremannen og jeg har avtalt å gå tur i dag, men han sover fortsatt og er usikker på når han la seg i natt, så ...
Postet 16-06-19 kl 13:01 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Våknet av at det ringte på døren kl 9.
Allerede sett en håndballkamp ute i regnet og skal se hva som skjer videre idag.
Nå litt skolearbeid og jobbing.
Postet 16-06-19 kl 13:10 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg er imponert over dere som klarer å sove så lenge. Jeg stod opp 8, og da hadde jeg stort sett slumret siden kl 6.
Postet 16-06-19 kl 13:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi har virkelig stusovet i dag, for vi la oss alt for seint i går. Blir sikkert utrolig festlig å klare å sovne i kveld.
Årets siste vurderinger roper på meg fra kjøkkenbordet, så det er bare til å fylle kaffekoppen og gyve løs.
Postet 16-06-19 kl 13:50 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Bah! Jeg har to tekster å vurdere før det er sommerferie, men det går så treeeegt! Hjernen har stoppet helt opp, jeg lar meg stadig distrahere av andre ting. Skulle tro det var bedre å bare bli ferdig?
Postet 16-06-19 kl 18:48 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sommeren kom i dag. Har vært på et nydelig landsted i Høvåg. Ungene har badet, kjørt båt og vært med venner. Super dag. Yngste våknet med stikk av et slag i går og i dag er armen hoven, så har vært innom en legefar også som har sett på det slik at jeg slapp legevakt foreløpig. Nå er han i bursdag.
Postet 16-06-19 kl 19:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
For ei nydelig helg! Fredag var det båttur og bytur med de nydelige kollegaene mine, lørdag var det den store dagen hvor kommunen feirer seg selv med mye liv i sentrum på dagen og avsluttet med å være vakt på utedans, i da har det vært fortsettende feiring av kommunen med arrangement i "byparken". Livet ass
Postet 16-06-19 kl 22:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no