Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 29-09-23 kl 06:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
På hjemmekontoret, Sverige tur i dag, blir interessant å sjekke ut trafikkavviklingen på E6 etter skredet.
Postet 29-09-23 kl 07:18 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
På jobb frem til lunsj, hjemmekontor etterpå. Vått og mørkt ute, tror det skal bli deilig med helg nå.
Postet 29-09-23 kl 07:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Har vært en hektisk uke og jeg vet at de neste 3 månedene blir enda verre siden jeg sender min eneste ansatte ut i pappaperm i dag.

I kveld er det standup show og resten av helgen går med på arbeidskrav jobbing i studie. Man kjenner i det minste at man lever.
Postet 29-09-23 kl 08:24 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Høstferie for begge ungdommene om noen timer. De gleder seg!

Hjemmekontor for meg, kaffe og rot, men det er fredag.
Postet 29-09-23 kl 08:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hjemmekontor her også. Møter først, og deretter gleden i livet: tannlege. Men så er det helg etterpå! Middels med planer.
Postet 29-09-23 kl 08:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Jeg er i mål! I dag har jeg nok en leveranse til departementet, og det betyr at jeg har levert alt jeg skal innen fristene. Dette er helt fantastisk! Det var jeg slett ikke sikker på for et halvt år siden.

I kveld skal jeg på sytreff. Jeg er spent på hvordan hodet mitt kommer til å være da, men det er uansett ikke så farlig. Jeg skal bare slappe av.
Postet 29-09-23 kl 08:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Smart høstferie. Det blir deilig. Men først jobb, fire timar, to framføringar, og vafler. Hehe. Eg skal på harrytur i ferien. Kva bør ein kjøpe i Sverige no for tida?
Postet 29-09-23 kl 08:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
For en uke du har hatt, Tjorven. Vel blåst.

Hjemmekontor/gjemmekontor her, kroppen er litt sur etter gårsdagens gynekologtur. Og så burde jeg nok ikke trent styrke i går kveld, for livmor og korsrygg er ekstra sure.

En uke til høstferie, og mye som skal gjøres for den tid.
Postet 29-09-23 kl 09:06 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Her er der ikke høstferie før om en uke.

Ikke den beste dagen hverken fysisk eller psykisk. Men pizzadeigen er satt til heving.
Postet 29-09-23 kl 10:02 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Fredag og korpset skal delta på oktoberfest hele helgen. Heldigvis har vi delt oss og jeg skal bare være med på 2 av 3 spilleoppdrag. Men først jobb og så er det rett kostymet.
Postet 29-09-23 kl 10:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har tatt meg hjemmekontor i dag, og holder ikke akkurat høyt tempo.
Postet 29-09-23 kl 10:18 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Serafin sin avatar
Fredag, Lillesøster har ikke sovet i natt, og fått tilbake forkjølelsen, så hun er hjemme i dag. Storebror skal på avlastning i helgen.

Jeg har en god del jeg skulle ha gjort, men har også sovet dårlig, og er i elendig form. Det er egentlig forventet, jeg vet at eksamen mandag og møte onsdag tok litt nuven av meg.

Men veldig happy fordi jeg har greid å lage fancy rollup og greier i Notion. Så nå vil jeg jo lage system på alt, men det er jo helt unødvendig, haha. Men gøy å se når jeg faktisk får til å lage formular, som virker!
Postet 29-09-23 kl 10:54 av Serafin Serafin er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er på kontoret i dag og har fått gjort SÅ mye! Jeg synes nesten at jeg kan gå hjem nå. Jeg gleder meg til helg!

I morgen skal jeg på Vintog, i.e. smake vin og mat på åtte forskjellige steder i sentrum som en del av Vinuka her i byen. Togavgang 14.20, så det er helt supert! Full dag med vin og moro og hjem i anstendig tid. *knirk*
Postet 29-09-23 kl 11:07 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det høres gøy ut, Nenne!
Postet 29-09-23 kl 11:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God fredag! Jeg skal på møterunde i Trondheim noen dager i neste uke, så jeg holder på å forberede det, men det er mye annet som dukker opp og avsporer innimellom. Ser ellers frem til filmkveld i dag og en førtiårsfeiring i morgen; det skal nok bli en fin helt etter hvert.
Postet 29-09-23 kl 11:12 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Fredag.
Snart går jeg for dagen, må hjem og pakke før en helg med masse sying. Eller kanskje mye sying.
Postet 29-09-23 kl 11:41 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Fredag.

Jeg hadde et veldig effektivt hjemmekontor i går og en tilsvarende ineffektiv kontordag i dag. Det virker bare som om tiden flyr fra meg uten at jeg blir ferdig med noe. Og etter planen skal jeg gå kl. 14 for å ha litt god tid før vi reiser på hytten. Så nå må jeg samle meg.
Postet 29-09-23 kl 12:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Fredag! Snart av gårde til svenska öar for vandring på kyststi, med omkjøring i skredsonen til E6. Spennende!
Postet 29-09-23 kl 12:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Sofadag med hund som er mot normalt opptatt av å ligge i fanget og over føtene mine. Det kunne ikkje passa betre å vere hundefast, så eg berre nyt varmen frå han.
Postet 29-09-23 kl 13:09 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har landet på hjemmekontoret og er fornøyd med å ha fått det fineste komplimentet på lenge fra hettejakkegutt (17): Du er bra til å akseptere alle som de er, ass!

Postet 29-09-23 kl 13:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Åh, det er jo et fantastisk kompliment, Blondie!
Postet 29-09-23 kl 14:11 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God helg, gode FP-folk. Nu drar jag!
Postet 29-09-23 kl 14:12 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hettejakkegutter
Postet 29-09-23 kl 14:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie
Postet 29-09-23 kl 14:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Blondie:

Høstferie her, også, den er jeg litt ambivalent til, men jeg trenger nok fri. De tre siste ukene har vært i overkant drøye både på jobb og på hjemmebane, så jeg er helt skjelven av stress og går rundt med gråten i halsen. Foreløpig strategi er å legge svært få planer for høstferien; målet er søvn, bok og litt frisk luft. Først fredagskveld og amerikansk pinot noir. (Så er det visst tre ulike behandlingsavtaler og noen elevtekster som må fikses og, men ikke i dag.) God fredagskveld!
Postet 29-09-23 kl 18:25 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no