Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 03-02-19 kl 11:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja. Cirka sånn er det. Hahaha.
Postet 03-02-19 kl 12:13 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Ikke her. Her er det vedstabling for alle penga!
Postet 03-02-19 kl 12:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag. En tur ut i solen nå!
Postet 03-02-19 kl 12:27 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg skal langt ut av komfortsona mi etterpå så er en smule nervøs.
Postet 03-02-19 kl 12:46 av star star er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Neida. Var ferdig med nesten to mil på ski før 11:30. Sånn irriterende friskus, lissom.
Postet 03-02-19 kl 12:50 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Stemmer bra her, jeg er i full pysjmodus fortsatt.
Postet 03-02-19 kl 13:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg skal bare se en episode til. Såååå skal jeg gjøre noe. Lover.
Postet 03-02-19 kl 13:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har sitter ute i sola etter en liten tur. Det var digg!
Postet 03-02-19 kl 14:11 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Pysjmodus her også. Mulig jeg skal litt mer ut av sofaen enn i går, vi får se etter hvert. Vi skal i alle fall på Troll i Eske på Cinemateket i kveld.
Postet 03-02-19 kl 14:22 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet rundt i vintersola, utrolig digg! Fikk måkt litt igjen også, så nå er jeg skikkelig på pluss. Da blir det nok gumling av kake og Netflix resten av dagen.
Postet 03-02-19 kl 14:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har måkt snø i dag igjen. Mannen er på legevakten, falt og slo kneet skikkelig i går, må få det sjekket. Passer jo bra at det er meldt mye mer snø og jeg skal reise bort til helgen.
Postet 03-02-19 kl 14:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg og minste har vært på ski i veldig lokale strøk. Jeg fikk testet min nyinvestering på skifronten, og er kjempefornøyd. Kakao og kvikklunsj hadde vi også, og kjente solen varme. Rett og slett et par fine timer sammen .
Postet 03-02-19 kl 15:03 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Skilpadda: Kos dere på Troll. Jeg har droppet det de siste par gangene, men håper å komme sterkere tilbake i mars.

Jeg har tørket støv og støvsuget stua, måkt masse snø og ellers diverse husarbeid. Nå er det liten pause før jeg skal på trening på SATS. Kjenner at jeg bare har sånn passe lyst til det, men 1) jeg har gravd fram bilen ens ærend og 2) jeg får straffeprikk fra SATS om jeg ikke stiller, så da er det vel ingen vei tilbake.
Postet 03-02-19 kl 15:22 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God ettermiddag! Jeg har vært på aldeles nydelig skitur, og den startet fra dørstokken vår. Ikke hvert år det går an, men i dag gikk det strålende.

Nå en liten pust i bakken før jeg skal lage kjøttkaker i brun saus til hordene.
Postet 03-02-19 kl 15:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Strålende sol her i dag, så mannen og jeg har vært på sesongens første skitur. Hverken lang eller rask, men utrolig deilig. Og siden jeg "varmet opp" med en solid snømåkingsøkt, er jeg god og sliten - og sitter på sofaen med strikketøy og god samvittighet.
Postet 03-02-19 kl 16:27 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi rakk akkurat en halvtimes spasertur i nabolaget med dagens siste solskinn på nysnøen. Nå er det litt mer sofatid før middag og film.

Divine, forrige Troll var Lars von Triers siste, som jeg virkelig ikke kunne utstå, så så langt i år har du ikke gått glipp av noe! Håper det er noe bedre i dag.
Postet 03-02-19 kl 17:13 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Fortsatt søndag?
Postet 04-02-19 kl 08:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Digg det da!
Postet 04-02-19 kl 09:11 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no