Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 06-07-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Nok en dag for sluttspill. For minsten blir det nok oppmøte, bli knust i kamp, ferdig. Skytteren på laget brakk håndleddet grundig i første kamp i går. I tillegg er strek/bakspiller skadet (faren tror det er brudd i tommelen, men ungen skal visst spille). Mellomste går nok noe lenger i sitt sluttspill. Der har en av gutta trolig tatt korsbåndet.
Postet 06-07-18 kl 08:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Siste dag før F!

Jeg er så innimari lei av dette kontoret, så det skal bli en sann glede å ha 4 ukers pause.
Postet 06-07-18 kl 09:07 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Siste dag før F!

Og så skal jeg få se ungene mine igjen i dag. De har vært 12 dager på Hudøy (sommerleir). De har vært uten mobiltelefon, så jeg har ikke hatt kontakt med dem overhodet på 12 dager. Jeg har aldri savnet ungene mine når jeg har vært borte fra dem før, men nå har jeg virkelig kjent på det. Så det skal bli VELDIG godt å få dem hjem igjen.

Men jeg har satt umåtelig stor pris på at de ikke har vært hjemme de siste 2 ukene. Det har vært helt greit at de ikke har vært en del av alt flyttestyret vi har stått i.
Postet 06-07-18 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
I dag er det pakking og siste vasking før vi reiser i otta i morgen tidlig. Gleder meg til å reise.
Postet 06-07-18 kl 09:49 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Oppdatert 06-07-18 kl 10:31 av Pamina
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på helgetur med tiåringen min, bare vi to på et idyllisk sted med gode turmuligheter. Vi gleder oss!
Postet 06-07-18 kl 09:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Siste dag før F her også.

Pakking i kveld og reise på tur i morra, det blir godt!
Postet 06-07-18 kl 09:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Mange lykkelige mennesker her en tidlig morgen. Og den smileyen er så ellevilt begeistrende at jeg blir lykkelig jeg også.

Har fri, skal bake til selskap for dattera (og litt meg) i morgen, men mest skal jeg gjøre ingenting i sola.
Postet 06-07-18 kl 10:11 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie:Jeg er på en slik tur nå med min nesten-tiåring. Vi har sovet i telt i natt, badet, gått en flott strandsti og spilt minigolf. Herlig og kortreist.
Postet 06-07-18 kl 10:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Siste dag før F her også. Vaske, pakke, rydde...
Postet 06-07-18 kl 10:19 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Nattog er vanligvis greit nok. Ikke i natt. Nå er det bare fem timer til så er vi fremme. :gjeeesp:
Postet 06-07-18 kl 10:27 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Uff da Blånn, så dumt med så mange skader. Stakkars ungdom!

Her fortsetter F-livet. Litt kaos er det siden vi er så mange på tur, men en del fred og fordragelighet også. Heldigvis. Kaffe og stillhet nå, B-menneskebarna mibe sover.
Postet 06-07-18 kl 10:50 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Goddagen!

Jeg har gitt blod, og skal bare jobbe noen timer til nå - så blir det sannelig ferie! Hurra!
Postet 06-07-18 kl 11:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg skal ha med fem barn på hytta og foreløpig er det ikke vannet klar til å bli slått på da vi holder på å pusse opp bad. Spennende. Mannen og ungene starter ferien i dag, men jeg skal jobbe en uke til. Men da er jeg hjemme alene så det blir på et vis ferie det også. Har veldig mye jeg skal få gjort den uka.
Postet 06-07-18 kl 11:57 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi flyttepakker. Eller rettere sagt gjør klar for at flyttefolkene kan pakke for oss, og bare ta de tingene som a) er våre og b) faktisk skal tilbake til Norge og ikke c) flyttes til mellomlagring i påvente av endelig flytting til pendlerleilighet. Supergøy.
Postet 06-07-18 kl 12:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Dag 15 på solkysten i Spania, og jeg er så happy for a vi valgte å bli i tre uker i år.
Sol og strand på dagtid, og fotball på en eller annen storskjerm kl 16. Livet er ikke det varsle man har just nu.
Postet 06-07-18 kl 12:51 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Bare en time igjen før F.
Postet 06-07-18 kl 12:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har f.
Postet 06-07-18 kl 13:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi har late dager i solen, spritet opp med litt tennis og joggeturer (til strand der vi bader og så jogger tilbake). Med og uten besøk.

Og dette bare en times kjøring hjemmefra. Livet er herlig, dere!
Postet 06-07-18 kl 13:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har fått hjem ungene mine.

De er helt utslitt og MYE brunere enn da jeg sendte dem avgårde. Knerten har visst hatt skrekkelig hjemlengsel, men han har holdt ut. Snuppa har vokst på bare 12 dager. Nå tar hun meg straks igjen i høyden.
Postet 06-07-18 kl 17:21 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
F! Trodde aldri den skulle komme.

Kidsa kommer hjem i kveld, og om to dager skal vi på tur. Før den tid skal jeg bare fikse oppussingskaos, feire pappa, pakke litt, osv osv.
Postet 06-07-18 kl 18:35 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Tenker det var godt å få hjem barna, Tjorven!
Postet 06-07-18 kl 19:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hei fra Lucca! Vi har vært i Pisa og på stranda i Viareggio i dag, og er rimelig slitne nå. Men mat må man ha, så det nå skal det dusjes og resturantgoogles.
Postet 06-07-18 kl 20:24 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Her pakker vi, vi reiser midt på natta, 04.10 - så det burde jo være leggetid snart, men det tror jeg ikke kommer til å skje. Resesjuke unger som ikke klarer å pakke håndbagasje gjetes rundt, og så er det visst noe fotballgreier på tv også.

Tjorven - hvordan synes ungene det var å komme inn i det nye huset?
Postet 06-07-18 kl 22:04 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
God tur Pamina!

Jeg får hjem speiderjente i morgen kveld. Uken har gått fort. Lillebror på snart 10 synes det har vært rart og gleder seg veldig.0
Postet 06-07-18 kl 23:29 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no