Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 22-02-18 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Morgen.
Trøtte unger er vekket. Jeg og storebror skal en dagstur til Tromsø, han skal til øyelege. Lillebror skal til besteforeldrene. Han hadde mulighet til å sove der sånn at han slapp å stå tidlig opp, men han ville ikke. Så nå er han sur og trøtt.
Postet 22-02-18 kl 08:40 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
God tur til Tromsø Polarjenta.

Her er ikke mye på planen idag.
Postet 22-02-18 kl 08:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Håper intervjuet gikk bra i går, Millen!

Jeg har syklet til jobb igjen, det er en stund siden sist. OK føre, unntatt siste kilometeren med vaskebrett.

Nå er det siste innsats på jobb før jeg skal opp til Winter Wonderland igjen i kveld.

Postet 22-02-18 kl 09:04 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
Den største og minste har dratt. Jeg skal ta junior til frisøren før han skal i slalombakken. Ellers så skal jeg til fysio. Skal også prøve å få til en liten lur. Blir så trøtt når nettene er preget av litt dårlig søvn.
Postet 22-02-18 kl 09:05 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Barnet som dro på hytta i går formiddag var ikke friskt nok likevel, og måtte hentes i går kveld. Det er ikke like hyggelig på skogsveier om kvelden som det er på dagtid, glad jeg ikke måtte reise opp alene.
Postet 22-02-18 kl 09:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
3 åringen skal på karneval i barnehagen i dag, og hun var altså så søt og kry over å få være fin prinsesse. Mor prøvde forgjeves å selge inn tiger eller pirat, men hvem bryr seg. Den der genuine gleden som kun barnehagebarn kan produsere er altså så nydelig!
:ørlite sentimental over at minstebarnet vokser til:
Postet 22-02-18 kl 09:33 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
God morgen fra fjellet! Sol og enorme mengder snø, så det er bare å komme seg i bakken!
Postet 22-02-18 kl 10:59 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Dersom folk bare kunne holdt seg lover og regler og ikke gjort ting de ikke har lov til hadde livet mitt vært så mye bedre!

Har fått bestilt (og betalt) flybillett til Knotten, så da kan vi sende ham østover i vinterferien. Knøtteliten skal på håndballskole de første dagene og så skal visst hun og faren på ski. Jeg tror jeg bare blir hjemme og jobber, blir fredelig og rolig.
Postet 22-02-18 kl 12:02 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hei fra Trysil!! Magisk i bakken i dag!
Postet 22-02-18 kl 16:06 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Intervjuet igår gikk såpass bra at de vil møte meg igjen neste uke!
Postet 22-02-18 kl 16:29 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Så godt å høre, Millen! Jeg unner deg virkelig jobb snart.
Postet 22-02-18 kl 16:35 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Kult, Millen!!
Postet 22-02-18 kl 16:52 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Er et engasjement gjennom byrå, men alt er bedre enn ingenting. :krampe:
Postet 22-02-18 kl 17:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sendt minstemann på leir i dag. Klemmen da jeg forlot ham var litt ekstra hard, fra oss begge, men han kommer til å ha noen supre dager på fjellet.
Postet 22-02-18 kl 17:15 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Lykke til Millen, veldig bra!
Postet 22-02-18 kl 18:07 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no