Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 23-01-20 kl 05:48 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

Jaja. Snart helg.
Postet 23-01-20 kl 07:29 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. Jeg la meg tidlig og er allikevel trøtt som fy.
Postet 23-01-20 kl 07:42 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg la meg litt for sent, men sov godt og er i mye bedre form enn i går.

Lang og skummel dag in i dag, men jeg tror at det er godt forberedt og kan bli ganske gøy.
Postet 23-01-20 kl 07:53 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Nye samtaler med dei same elevane. Igjen og igjen... å vere kontaktlærer i vg1 er kjekt og av og til pes. Jaja. Dei blir bra til slutt desse her, altså, men no i oppdragelsesfasen er det litt pes av og til.
Postet 23-01-20 kl 08:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, forfriskende sykkeltur til jobb i dag. Tidligere på jobb - færre biler, jeg følte meg tryggere, og turte å sykle fortere.
I forgårs brukte jeg 43 min til jobb, i dag: 40 min. Før jeg knakk foten brukte jeg ca 25 min.
Postet 23-01-20 kl 08:14 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært og avlevert minstemann til skidag i Tryvann i dag. Heldigvis måtte vi bare levere i nærområdet til skolen og ikke helt der oppe. I år har vi ikke årskort i bakken, så han gledet seg veldig.

Selv er jeg sliten og lei, men av helt andre årsaker. Akkurat nå har jeg bare lyst tilå ligge inne på et mørkt rom i en uke. Men det kan man jo ikke.
Postet 23-01-20 kl 08:21 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen. I går fikk jeg endelig bakt brød til den delen av familien som ikke liker surbrød. Det frister til gjentakelse. Etter 4 år med varierende hell med surdeig på spelt, så går gjærbakst på hvete som en lek.
Postet 23-01-20 kl 08:31 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar
Torsdag. Bare 2 arbeidsdager til, og så er det helg.
Nå er jeg lei av jobben min altså.
Postet 23-01-20 kl 08:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært våken siden 4 sånn ca. Det blir en laaaang dag som avsluttes med et 3 timer langt styremøte. Jaja.
Postet 23-01-20 kl 08:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Må bake sjokoladekake i dag. Og hente ny vrider til terrassedøra. Og hente pakke på post i butikk og sikkert en haug andre ting. Jeg puster helt øverst oppi halsen og det er aldri noen god ide.
Postet 23-01-20 kl 09:11 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ligger på sofaen i dag, helt tom. Har vært litt for høyt tempo den siste tiden og nå sier kroppen fra. Jeg har planer om å lytte.
Postet 23-01-20 kl 09:41 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Bra, Blondie! God påfylling.
Postet 23-01-20 kl 09:43 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på Tjorven, polarjenta og Blondie.
Postet 23-01-20 kl 09:47 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Klemme på alle som trenger det!


Jeg lurer fortsatt på om det er innafor å gå i hi og vente på bedre tider? Jeg er så sliten og tiltaksløs for tiden, og jeg kjenner ikke helt igjen meg selv. Og ikke hjelper det med store mengder sofa og serie heller, da blir jeg jo bare enda dorskere og får vondt i nakken.


Sånn! Takk, godt å få sutret litt! I dag sov jeg gjennom alt morgenstyret hjemme og rigget meg til med hjemmekontor etter at alle andre var dratt. Det gjorde godt!
Postet 23-01-20 kl 10:05 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 23-01-20 kl 11:15 av Timar
Gammel
Albertine sin avatar
Melder meg inn i klubben for de trøtte og slitne. Har ikke energi til noe som helst for tiden, så legen tok masse prøver. Ikke rart at jeg er trøtt, jeg har visst jernmangelanemi og har så lavt nivå at jeg egentlig burde hatt blodoverføring. I tillegg er B12 ekstremt lavt, så jeg må inn for å ta sprøyte i dag. Håper at energien tar seg opp fort, for med krystallsyke i tillegg så er det slitsomt å være meg for tiden.
Postet 23-01-20 kl 10:18 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Litt mot strømmen jeg da som faktisk la meg en time tidligere enn de siste ukene, men fortsatt etter midnatt. Og var totalt overrasket da jeg var våken og klar da klokka ringte.
Postet 23-01-20 kl 10:33 av star star er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Huff Albertine. Men tar ikke du B12 regelmessig, du som har operert? Jeg har fjernet tykktarm/endetarm, og må inn og ta B12 hver 3. mnd, fast.

Ellers er jeg i klubben for trøtt og sliten til beinet, men tvinger meg selv ut av sengen og til å trene. Fake it until u make it.
Postet 23-01-20 kl 10:47 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg våknet med sår hals og svak feber, så jeg tok hintet og gikk og la meg igjen.
Postet 23-01-20 kl 12:22 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Milfrid, jeg har aldri fått beskjed om det nei, men det skal jeg sørge for å gjøre nå fremover. Må ta en hestedose jern og gruer meg til det, og så tar jeg store doser vitamin D. Det bør vel holde...
Postet 23-01-20 kl 15:08 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Så rart, Albertine. Trodde B12 var noe alle opererte tok. Fikk du ikke blodoverføring? Jeg fikk det da jeg fikk alvorlig anemi i mitt første svangerskap, og det var utrolig deilig. Hadde forsøkt i en måned å få opp jernnivået, uten at det hjalp. Håper du føler deg bedre snart!
Postet 23-01-20 kl 17:24 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Input, jeg aner ikke om jeg fikk blodoverføring den gangen. Men både apotekeren og sykepleieren som ga meg medisiner reagerte på dosen, både på B12 og jern. Jeg hadde visst lavere nivå enn jeg trodde. Det som er så rart er at jeg ikke har følt meg så fryktelig slapp og dårlig, på samme måte som kiropraktoren som kjente på skuldermuskulaturen min reagerte på hvor stiv den var og sa at jeg burde egentlig hatt skikkelig vondt i hodet. Det er som om kroppen min er så vant til å ha det ræva at jeg føler at det er en slags normalitet.
Postet 23-01-20 kl 18:49 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg mente sånn overrasket "fikk du ikke blodoverføring MÅ om du har så lave verdier"? Jeg har også opplevd å tro at jeg er i god form for så å oppdage hva god form betyr når jeg har fått opp verdiene...
Postet 23-01-20 kl 20:13 av Input Input er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no