Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 11-02-20 kl 07:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Fersken sin avatar
God morgen! Kommet meg til flyplass, skal jobbe to dager på hovedkontoret.
Postet 11-02-20 kl 07:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Etter en natt med lite søvn er formen deretter. Selvsagt lang dag og kveld foran meg.
Postet 11-02-20 kl 08:30 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg sover utrolig dårlig for tiden.
Postet 11-02-20 kl 08:34 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Kroppen gir meg beskjed om at den ikke er helt frisk. Men den er jammen meg ikke helt syk heller. Fullstendig feberfri, men bare helt kjørt i alle muskler og ledd. Jeg er heldig og har en møtefri dag, så jeg har unnet meg hjemmekontor slik at jeg kan sitte med ull fra topp til tå. Og så håper jeg at jeg er bedre i morgen.
Postet 11-02-20 kl 09:06 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Migrenetirsdag.
Postet 11-02-20 kl 09:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
jusker: på Blondie.
Postet 11-02-20 kl 09:38 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
I Frankfurt, på vei hjem fra 10 aldeles vidunderlige dager på Barbados. :zen:
Postet 11-02-20 kl 09:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg kjenner på skuffelsen fra i går og hadde mest lyst til å bli hjemme i dag. Hadde 150 i puls bare ved å sitte ved møtebordet i går før møtet starta. Mente jeg ikke hadde forventninger, tok visst feil. Og nei, møtet ble jo ikke noe av.
Postet 11-02-20 kl 09:51 av star star er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
Jeg er i Oslo på jobbmøte i dag. Dro nedover i går så har hatt en god natts søvn hos foreldrene mine. Star: hva slags møte var det?
Postet 11-02-20 kl 09:55 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg har tidenes kvise på nesa. Og ellers en travel dag.
Postet 11-02-20 kl 09:56 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Skulle ha samarbeidsmøte med ene sjefen og 2 fra de som hjalp meg ut i jobben. Sjefen glemte møtet.
Postet 11-02-20 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Nnnghhh. Jeg har kort lunte i dag. :warning:
Postet 11-02-20 kl 11:59 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Etter en deilig liten uke uten vurderinger som måtte tas, sitter jeg nå og skuer utover en gjeng som skriver tysktekster til meg. De er bare seks stykker, heldigvis - resten av gruppa skal ikke skrive før om tre uker. Det blir komplisert når man blander studie- og musikkelever i språkgruppene og linjene har ulike aktivitetsplaner.
Postet 11-02-20 kl 12:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Star: det må du ikke ta personlig. Slike ting skjer. Kjipt for deg, men du får sikkert nytt møte en av dagene.

Kaos hos oss, delvis grunnet coronavirus. Viser bare hvor global shipping, produksjon og økonomi er blitt.
Postet 11-02-20 kl 18:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det er gang nr. 2 og det var hen som innkalte til møtet som da ligger i kalenderen. Hen gjorde om de andre avtalene hen hadde disse to dagene unntatt mitt.
Jeg var ikke uforberedt på at hen hadde glemt det, men skuffa likevel.
Prøver på nytt neste uke.
Postet 11-02-20 kl 23:10 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no