Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 07-11-19 kl 07:53 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Straks avgårde på jobb. Jeg har egentlig undervisning hele dag, men skal på drøftingsmøte ang budsjett. Det blir ikke lystig.
Postet 07-11-19 kl 08:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har taktekkere på taket (snart ferdig tak nå, takk og pris for fint høstvær) og en elektriker som skal trekke ny kurs til varmepumpa vi har installert. Hu hei hvor det går. Strikketøy og kaffe er fint.
Postet 07-11-19 kl 09:17 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg reiser ofte, både med jobb og verv, men det pleier ikke være så mange langturer. I dag drar jeg og blir borte til onsdag, så i går pakket jeg over hele soverrommet følte jeg. Hvordan ha nok, men ikke for mye? Hva kan kombineres og hva kan jeg droppe? Sånt tar jo tid!

Jeg har maraton-dager foran meg nå. Virkelig fylt til randen.
Postet 07-11-19 kl 09:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ja, ja. Jeg skal på en miniferie i dag, og kom plutselig på at passet mitt ligger hjemme. Jeg har ett møte som er ferdig kl 11 og det neste begynner ikke før kl 12, så jeg rekker å hente det. Sannsynligvis klarer jeg meg helt fint uten også, men jeg tør ikke ta sjansen.
Postet 07-11-19 kl 09:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Kos deg med ferie Tjorven.

Jeg skal snart på jobb (hjemmekontor), men skal starte dagen med litt trening. Gå på krykker og belaste benet litt med andre ord.
Det har ikke vært optimalt å gjøre det etter å ha jobbet i 4-5 timer, pga stivhet og hevelse i leddet.

Akkurat nå burde de hatt Trim for eldre på TV, det hadde vært supert for meg. Ikke ironisk en gang, det er det verste.
Postet 07-11-19 kl 10:15 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal rusle tur i sola i dag, det er vel så mye action det blir her om dagen.
Postet 07-11-19 kl 10:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg sover dårlig og lite for tiden og er helt i ørska. Godt at kalenderen er full både på dagtid og ettermiddag, så jeg ikke får satt meg ned. Da hadde jeg garantert sovnet.
Postet 07-11-19 kl 10:40 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Her har det vært sjuke unger hele uken, så i dag er det min tur til å være hjemme. De underholder seg selv (les spiller ), så jeg jobber litt. Det trengs. Ukene går alt for fort!
Postet 07-11-19 kl 10:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Miniferie høres kjekt ut, Tjorven. God tur.
Jeg har selv hatt miniferie, og har fortsatt litt jetlag.
Kom hjem til et stk sykt barn på mandag, så har vært hjemme med han i 2 dager. Så nå har jeg egentlig et lass av ting å ta igjen her på jobben.
Postet 07-11-19 kl 11:56 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har fått tilsendt årets klassebilde av klassen til knerten (7. Klasse). De er i en morsom alder. Det er 11 små guttebarn og 12 jenter som helt tydelig er på vei inn i tenårene.
Postet 07-11-19 kl 16:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no