Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 26-03-24 kl 05:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Hondacrv sin avatar
Først ute ja. Det er ikkje så rart, eg kjørte jentungen og kjæresten til seks-toget fordi flyet går kl ni. Dei skal til Spania, og eg kjenner at det hadde ikkje vore meg i mot med litt vår og sol. Det er ikkje akkurat tidenes påskevær på Østlandet.
Postet 26-03-24 kl 07:16 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er treig i dag innpå her. Kommet meg på jobb og inn på jobb. Må få sjekka kortet mitt for måtte vente på at det kom noen andre.
Postet 26-03-24 kl 07:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Vi har to ungdommer på jobb i dag. Fint å få hjelp, og fint for de å få tjent noen sårt tiltrengte kroner. Vinn-vinn!
Postet 26-03-24 kl 08:29 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Morn. På plass på kontoret, skal ut litt senere å levere påskeegg til arbeidsplasser innen helse som jobber 24/7. Etter det tar jeg påskeferie.
Postet 26-03-24 kl 09:30 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Morgen jobbing her fra hyttekontoret. Snart ut for å gå skitur.
Postet 26-03-24 kl 09:32 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God formiddag.

Jeg har tilbrakt morgenen på blodbanken. Men, nå er jeg i ett nesten tomt kontorlandskap og skal prøve å være supereffektiv. Planen er å arbeide frem til kl. 14 og så ta meg påskeferie.
Postet 26-03-24 kl 10:08 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Vi våknet til snøvær i dag, så uteplaner utgår. Det får bli klesvask og så skal jeg visst være motekonsulent når Storesøster skal ha nye briller. De brukes bare til bilkjøring og sånn, så hvor viktig riktig innfatning egentlig er, er jeg ikke sikker på, men moro at hun spør da.
Postet 26-03-24 kl 10:34 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det snødde her i morges, men det la seg heldigvis ikke.
Postet 26-03-24 kl 12:23 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Stille så fikk gå en time før. Har nok timer til avspasering.
Ohhh, godt jeg hadde litt god tid. Ikke bussen hit som skal snu visst.
Postet 26-03-24 kl 13:49 av star star er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Våkna til masse snø her. Har vært en tur på jobb, og valgte å gå i stedet for å kjøre. Rakk bare nesten å bli ferdig med det jeg ville få gjort av jobbing, så blir vel litt i morgen også.

I ettermiddag reiser Herremannen tilbake til Oslo etter ei lita uke hjemme. Han hadde ikke råd til å si nei til jobbing på røddagene. Frøkna blir heldigvis til mandag.
Postet 26-03-24 kl 14:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Vært på jobb, nok å gjøre.

Eldste kommer med buss fra fjellet i kveld.
Postet 26-03-24 kl 16:18 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no