Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Bobbelur

Sponsede koblinger:

...veien tilbake etter å ha truffet en vegg.
Gammel

Pokker. Hjemme igjen

Postet 18-09-10 kl 21:54 av Bobbelur
og jeg vet ikke helt hva jeg synes om det.

Jeg savner alle de fra gruppa mi. Vi har hatt mye moro og alvor sammen, og jeg har ikke helt lyst til å gi slipp på noe av det vi hadde sammen. Så da dagen kom og vi skulle gå hver til vårt, da kjempet jeg seriøst med tårene. Jeg hadde vondt i hele meg, og det var ikke mye jeg hadde sovet nettene før.
Turen hjem gikk på et vis. Jeg hørte på Them Crooked Vultures - hardt og mørkt og massivt nok til å lindre noe av det jeg kjente...
Bobbelur sin avatar
...we have cookies
Postet under Uten kategori
Kommentarer 48 Bobbelur er ikke aktiv
Gammel

It's my day

Postet 13-09-10 kl 23:18 av Bobbelur
I dag har jeg brukt dagen på å bli varm av aktivitet i bassenget, bli drivende svett i gymmen, deretter gå på topptur sammen med gode venner fra gruppa mi her for så å bli kokt/stekt av varme i gammen bak AiR.
Det siste var faktisk innmari hyggelig, for det var gruppa mi som ville feire at jeg har bursdag i dag. Kake og kaffe og presanger.

Bildet under er fra toppturen. Bak meg ser dere Gaustadtoppen og en eller annen nut. Toppen vi besteg heter Mjøltenuten, og det var en relativt...
Bobbelur sin avatar
...we have cookies
Kommentarer 25 Bobbelur er ikke aktiv
Gammel

Legen min her

Postet 09-09-10 kl 16:42 av Bobbelur
hun sier at jeg har nevrastini. Det er i alle fall det hun skriver i epikrisen min, og det stemmer utrolig godt på hvordan jeg har det, så da har jeg det.

Det er en god ting å vite at slik jeg føler meg, det er faktisk noe som har et navn og som gir meg rettigheter i systemet. Jeg kan nå litt mer fokusere på at jeg skal bli frisk siden jeg slipper å planlegge hvordan overleve en jobb jeg ikke ennå vet om jeg takler.

Og i dag skal jeg underholde drøyt 50 mennesker...
Bobbelur sin avatar
...we have cookies
Kommentarer 8 Bobbelur er ikke aktiv
Gammel

Urk!

Postet 07-09-10 kl 23:04 av Bobbelur
Fra de høye fjell er det langt ned til dype daler.
Etter å ha vært en smule høy på livet her oppe så fikk jeg meg en aketur ned fjellsiden så det brant i rompa, og det endte med snørr og tårer.

Jeg glemte visst årsaken til at jeg er her: Jeg er sliten og utkjørt og har ikke noe å gå på. Når jeg kommer i et møte som ikke gir meg helt det jeg hadde trodd (siden det forrige gikk så fint...) så krasjlander jeg så det synger i tårekanalene.
Resultat: Jeg går ut fra gymtimen,...
Bobbelur sin avatar
...we have cookies
Kommentarer 14 Bobbelur er ikke aktiv
Gammel

Jeg har vært i taket!

Postet 01-09-10 kl 22:19 av Bobbelur
Dagene her på AiR raser avgårde. I dag er det to uker siden jeg kom hit. Det er to uker til jeg reiser hjem. Det er to korte uker siden, og ukene til hjemreisen blir enda kortere.
Jeg har lite tid til å være internettsosial. Fotokurs og tovekurs på kveldstid, sosialt med de andre i dagligstua eller en gåtur eller svømming de kveldene det ikke er kurs.
Jeg har hatt samtaler med sykepleier to ganger mens jeg har vært her. Hun har videreutdanning i kognitiv psyko... og det har vært nyttig....
Bobbelur sin avatar
...we have cookies
Kommentarer 11 Bobbelur er ikke aktiv
Gammel

Slettes

Postet 24-08-10 kl 10:24 av Bobbelur
Oppdatert 07-05-15 kl 22:36 av Bobbelur
xxx
Bobbelur sin avatar
...we have cookies
Kommentarer 16 Bobbelur er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:20.