Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 02-08-19 kl 09:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar

Har sovet dårlig i natt, så er et vandrende spøkelse i dag.

I går var vi i Randsfjorden badepark. Kjempemoro. Kan virkelig anbefales.
Postet 02-08-19 kl 10:21 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi er (nesten) alle oppe og klar for avgang. Min mor stresser oss alle sammen og hun skal ikke en gang være med.
Postet 02-08-19 kl 10:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Rolig dag her, som de fleste andre dager denne sommeren. Planen er pusling i hagen og rusling med hunden. Mulig også pjusking på stressa student som bytter studieby.
Postet 02-08-19 kl 10:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg valgte visst å sitte hjemme i dag. Det er fryktelig lite å gjøre på jobb. Det har vært så stille tidligere i uka at jeg har fått unna alt og jeg lurer faktisk på hva jeg skal ta meg til. Neste uke tror jeg det tar seg opp, for da er det flere tilbake på jobb, og jeg kan gjøre klart alt i det prosjektet som jeg sparker i gang i midten av august (og som jeg skal jobbe med tilnærmet fulltid det neste halvannet året).
Postet 02-08-19 kl 10:38 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Vi har sol og fortsatt ferie. Trøtt sønn, så planlegger en rolig dag.
Postet 02-08-19 kl 10:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har også veldig lite å gjøre på jobb akkurat nå. Stille før stormen. Høsten kommer til å bli HEFTIG.
Postet 02-08-19 kl 11:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg nyter også rolig dag på jobb. Det blir mer enn nok p gjøre i høst, og jeg kommer til p få timene mine, og vel så det. Derfor tar jeg en rolig og litt kortere dag med all verdens beste samvittighet.
Postet 02-08-19 kl 11:09 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Siste hverdag i ferien, brukes til å vaske klær og rydde huset. Må bare nyte, for vet det ligger mye på jobb til meg. Men gleder meg litt å komme igang igjen kjenner jeg.
Postet 02-08-19 kl 11:16 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hjemme alene, utrolig deilig, ingen som maser og i det hele tatt. Plan for dagen er å gå en tur, og i ettermiddag skal jeg og noen venner ut å spise. Vi vant en quiz i vinterferien, og nå skal vi innkassere premien som er en middag på den beste restauranten her.
Postet 02-08-19 kl 11:16 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste helg i ferien. Neste uke har mannen og kidsa ferie, men så braker det løs igjen. Igår ble jeg helt satt ut av nyheten om båtulykken i Trøndelag der ei jeg kjenner mistet livet. Så forferdelig og trist.
Postet 02-08-19 kl 11:33 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Det er tydelig at det fortsatt er ferie for mange - ikke mye å få gjort fra kontoret denne uka. Derfor er det bra at jeg kan være litt i produksjonen også, så får jeg gjort litt nytte for meg.
Postet 02-08-19 kl 12:10 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Forferdelig ulykke, vixen. Jeg kjenner mange som kjente henne, så ble satt ut selv, klem til deg!

Vi kom hjem i går etter 2,5 uke på farten, fine uker men godt å være bare oss fire i eget hus. Jeg har vært og levert datautstyr og telefon på gamlejobben hvor jeg nå offisielt er ferdig, så nå skal jeg lade opp enda litt mer før start i ny jobb 12. Rakk lunsj i byen også, så det var bra. Nå utsetter jeg handling og klesvask med å sitte helt i ro, får snart dra meg opp igjen.
Postet 02-08-19 kl 15:35 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har plukket med meg etiopisk take away på vei hjem fra jobb og gleder meg maks til at mannen kommer hjem så vi kan spise.
Postet 02-08-19 kl 17:14 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hei fra Nidarosdomen. Nå skal vi opp i tårnet.
Postet 02-08-19 kl 17:28 av Divine Divine er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no