Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 29-08-19 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Våknet av tordenværet 15 min før klokken ringte. Nå har det kraftige regnet roet seg, men er meldt flere byger utover dagen. Med mer lyn og torden. Spent på om det roer seg til i ettermiddag, da skal minste spille fotballkamp.
Postet 29-08-19 kl 08:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg våknet også til lyn og torden. Fasinerende. Tar heldigvis ikke tog til jobb, banen går.
Postet 29-08-19 kl 08:54 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Våknet av lyn og torden jeg også, før klokka var 6. Dette blir en lang dag.
Postet 29-08-19 kl 08:59 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
På dager som denne er det greit å bo 150 meter fra t-banen og jobbe sånn at når man går av t-banen så går man kun innendørs helt til man sitter på kontorplassen sin.

Full arbeidsdag venter og deretter 5 timer dugnad i kiosken i idrettshallen. Jeg blir sliten, men særlig dugnadsgreia synes jeg egentlig er ganske ålreit ... når jeg bare er der og kommer i gang.
Postet 29-08-19 kl 09:12 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
33 grader på klasserommet og vi får beskjed om å åpne vinduet...
Postet 29-08-19 kl 09:14 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Tordenvåken her og. Fra ca 0430. Bah. Er på jobb nå, da, så da er det jo bare å være effektiv.
Postet 29-08-19 kl 09:35 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Enda en tordenvåken. Det var ganske urimelig, syntes jeg.
Postet 29-08-19 kl 09:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
scilla sin avatar
Ja, det var da voldsomt til skramling med himmelens vekkerklokker i morges. Selv jeg, ihuga B-menneske som er komatøs på den tiden av døgnet, våknet. Jaja, desto mer tid til morgenkaffe. Og så sitter jeg på mitt hjemmekontor og er super-takknemlig for at jeg ikke sitter fast i t-bane-kaoset.
Postet 29-08-19 kl 09:45 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våkna lenge før klokka. Lyn og torden her også.
Minsten syns det var litt over the top å bli hentet av en maxitaxi i går.
Postet 29-08-19 kl 09:47 av star star er ikke aktiv
Gammel
Våknet også av torden, men aner ikke hva klokka var. Det varte ikke så lenge. Så kom det regn i stedet.
Postet 29-08-19 kl 10:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Tordenvåkenatt her også, og jeg klarte selvfølgelig å sovne sånn en halvtime før klokka ringte så jeg ble ekstra trøtt.



Snart helg da.
Postet 29-08-19 kl 10:32 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Du verden for et fyrverkeri! Jeg våknet heldigvis av regnet utpå natten og fikk lukket vinduet, så ble ikke sjokket så stort når det begynte å buldre litt senere. Har utrolig nok sovet nokså greit innimellom der. Torsdag allerede, tiden flyr og jeg er trøtt. Snart helg da!
Postet 29-08-19 kl 10:34 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Også en våker melder seg. Djeez! :shock: Det var litt av en runde!
Postet 29-08-19 kl 11:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det skal liksom ikke regne nå ifølge yr. Men mørkere enn noen sinne. Tenkte å hente symaskina i matpausen, men lurer på å gjøre det i morgen. Bil fra dør til dør, men likevel.
Postet 29-08-19 kl 11:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er trett. Egentlig uten noen særlig grunn. Jeg sov greit. Riktignok våknet jeg k. 5.15, men det gjør jeg egentlig hver morgen, og jeg klarte å sovne igjen en kort stund.

Kjedelig dag på jobb i dag og i morgen, så akkurat nå er det bare sutring fra meg. Skal heller prøve å komme sterkere tilbake.

Lyspunktet er at lillesøster har bestemt seg for at hun vil lære å lage mat. I hvert fall noen av de tingene hun liker best. Så i dag skal hun og jeg lage brokkolikaker til middag og det tror jeg blir veldig hyggelig.
Postet 29-08-19 kl 11:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg valgte feil dag for en kjapp til byen for blodprøve. Den verste bygen kom da jeg gikk fra Diakonhjemmet til t-banen - og akkurat da kom strømbruddet på banen. Nå er jeg endelig på jobb, og er lykkelig over å ha reservesokker og en ekstra fleecejakke på kontoret.

Det fascinerende er at når himmelen virkelig åpner seg, begynner folk å smile til hverandre under paraplyene mens de hopper over bekken som plutselig renner midt i gata.
Postet 29-08-19 kl 11:50 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Lynnedslag i klokka på hovedbygget på skolen. Brannalarmen i personalgarderoben har ringt siden 8.30 heisen har pepet like lenge. Pc på forkontoret har tatt natten, ellers er det ganske bra. Mange våte unger som utforsker stooooore vanndammer.

Siste dag på denne jobben, litt vemodig, men skal bli godt å være på ett sted framover.
Postet 29-08-19 kl 12:52 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det hjalp å klage. Plutselig stoppa det så maskina er hentet.
Postet 29-08-19 kl 12:57 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
19 stk har visst tilbragt natta inne i en tunell etter at det gikk ras på begge sider av tunellen.
Postet 29-08-19 kl 14:28 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no