Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 23-11-21 kl 08:04 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Dagens planer:
1. hjemmekontor
2. legetime for Ville
3. et par ærend, når jeg først er ute
4. hjemmekontor
5. utviklingssamtale på skolen
6. levere bunad til prøving og omsøm (hvis det passer, må ringe)
7. hjemmekontor

Oppstykket dag, sa du?
Postet 23-11-21 kl 08:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg lengter etter en dusj så jeg kan få tilbake fargen på magen. Den er litt gul.
Ellers ikke stort. Kanskje ta meg en sakte rusletur i skogen.
Postet 23-11-21 kl 09:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen!

Min dag er omvendt av din celebelen:
Hjemmekontor: artikkel.

Må se om jeg kan dele elefanten opp i mindre deler, slik at jeg ikke nok en gang starter med å finpusse innledningen. Den begynner å sitte. Det viktige nå er å få alt til å henge sammen på en smart måte. Innlevering til forlag om ei uke.
Postet 23-11-21 kl 09:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
God morgen!

Jeg er på plass på kontoret etter en veldig rar natt. Jeg føler at jeg ikke har sovet noen ting, for kroppen har ligget og vibrert hele natta. Vanligvis skyldes søvnløsheten min at jeg har altfor mange tanker, men det var ikke en problemstilling i natt. Hodet var rolig, men kroppen roet seg aldri. Enda jeg trente i går (19-20, så ikke altfor seint) og jeg ikke spiste noe seint på kvelden. Jeg lurer fælt på hva dette var.
Postet 23-11-21 kl 09:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Kontorkontor her i dag på andre dagen på rad, så nå har jeg gjort mitt denne uka.

Tror jeg skal ta meg en tur ut og kjøpe litt julegaver i kveld. Greit å komme litt i gang. Har bare kjøpt 3 stykker til nå.
Postet 23-11-21 kl 09:38 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Sleepless melder seg her også. Noen muskelknuter på siden i ryggen gjorde at jeg til slutt måtte stå opp og ta noen smertestillende, da sovnet jeg tilslutt.
Opptelling i går viste til min glede at jeg har nok innhold til julekalenderen til yngste. Hurra! Julegaver er fortsatt en evighet unna, aner ikke hva noen skal få.
Postet 23-11-21 kl 09:50 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har vondt i ansiktet etter tur på skytebanen i går (man legger an haglen tett opptil kinnbeinet, fort), men det er helt greit for jeg traff det jeg siktet på flere ganger. Jegerprøvekurs er moro.
Postet 23-11-21 kl 09:55 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vondt i hodet. Bare sånn irriterende murring, men det er ikke noe gøy, og har vart ei uke nå, siden jeg fikk mensen forrige onsdag. Kapitulerte og fikk satt inn hormonspiral i slutten av august, enda jeg er livredd for hormonprevensjon etter enorme plager med hodepine da jeg var ung. Er redd det er den som forårsaker det. I så fall må den ut, og da blir det vel fjerning av livmor.
Postet 23-11-21 kl 10:08 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Heldags webinar/digital opplæring.

Arrangør er litt uheldig med videomøterom som ikke er i orden, så dette kan bli en interessant dag.
Postet 23-11-21 kl 10:18 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kirurgen i går sa hen ikke kunne se spiraltrådene. Satt som et stor spm tegn for min gynekolog så de i august og hen på sykehuset i september.
Så da får bi se om det blir ny henvisning når den skal ut til sommeren.
Postet 23-11-21 kl 10:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Uæææ! Jeg skal til tannlegen! :tannlegeskrekk:
Postet 23-11-21 kl 11:01 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Æsj, Eia, nå minnet du meg på at jeg har tannlegetime på fredag. Lykke til i dag!
Postet 23-11-21 kl 11:19 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
til de som har sovet dårlig.

Jeg har sovet helt uforskammet godt og er full av pepp.

Jeg har vært hos tannlegen og måtte ikke gjøre noe verre enn å fjerne tannstein, så det lever jeg også godt med.

Det styrtregnet da jeg skulle ut, så jeg gikk raskt innom nærmeste butikk som solgte paraplyer. Så ikke på prisen, la den på disken og fikk sjokk da den kostet 600 kr. Den bør være god og holde lenge.
Postet 23-11-21 kl 11:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er ikke egentlig i form til å snakke noe særlig, da er det litt upraktisk at jeg har en jobb hvor det er primæraktiviteten. Satser på at det går bedre utover dagen.
Postet 23-11-21 kl 12:29 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Null hull, og skryt for renhold. Kun tannstein på meg også.
Postet 23-11-21 kl 13:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så bra Eia. Da er vi to som kan være fornøyde i dag.

Et halvt år til neste gang. Jeg har bedt om innkalling to ganger i året og kjenner at det er godt å ha det under kontroll.
Postet 23-11-21 kl 13:40 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no