Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 29-12-21 kl 09:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Har logget meg på jobben for å se om det er noe jeg må ta fatt i, og det er det heldigvis foreløpig ikke.
Postet 29-12-21 kl 09:42 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg stod opp tidlig og kjørte tre smørblide jenter til Tryvann. Nå skal jeg ta nok en kopp kaffe.
Postet 29-12-21 kl 11:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg våknet tidlig og har surret litt rundt. Nå er tanken at jeg skal prøve meg på drop in på vaksinesenteret. #3
Postet 29-12-21 kl 11:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har vært logget på hjemmekontoret en stund. Ikke en eneste Mail. Det blir for kjedelig. Alle oppgaver jeg har på listen min behøver samarbeid med noen andre. Så da blir det kort dag.
Postet 29-12-21 kl 12:05 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Har vært pålogget jobb siden 9, fått fyrt opp og vasker klær. Får ikke gjort annet en å svare på mailer omtrent, da alt fortsatt er nede. Mager trøst at andre uniter i andre land kun har telefon, og ikke internett og mail engang.
Må skryte litt av tollvesenet da, de har vært så hjelpsomme.
Postet 29-12-21 kl 12:22 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Vært på senteret og fått flaxgevinsten på tippekontoen. Og på Clas Ohlson på jakt etter passende esker/bokser til bodprosjektet.
Nå surfer jeg IKEA, men alt jeg vil ha er ikke på lager.
Postet 29-12-21 kl 12:26 av star star er ikke aktiv
Gammel
Ferie, men fikk sms fra sjefen om jeg kunne logge meg på og sjekke mail. Vel, da har jeg jobbet en time og litt mer.

Tjorven: Tenker de koser seg der. Dere er virkelig heldige i Oslo. Min ene niese bor omtrent i bakken nå. De bor et par minutter unna bare og kjøpte årskort da koronaen kom og de ikke fikk treffe andre.
Postet 29-12-21 kl 13:25 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Fikk lønn i dag, heldigvis fungerer den utbetalingen. SAP er nede så de får ikke betalt regninger.
Lænningskontoret vårt er eksternt og de klarer å gjøre så mye rart. Grunnlaget mitt for skatt er høyere en månedslønna mi og 540 kroner høyere en for forrige måned. Ellers er alt likt for de to månedene da...
Postet 29-12-21 kl 13:26 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg sitter og diller, og lurer på om jeg egentlig er i karantene eller ikke... Ganske så tiltaksløs i dag.

Mams - det er gjerne noen tillegg som kommer på i desember, og som regnes med i skattegrunnlaget, for eksempel forsikringer. Det skal i så fall stå et annet sted på lønnsslippen.
Postet 29-12-21 kl 13:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har vært en tur på jobb, har egentlig hjemmekontor, men stakk innom kontor-kontoret.

Ellers har jeg hjulpet min 79årige venninne og betalt en regning, samt fått kake og brus.

Rolige dager.
Postet 29-12-21 kl 14:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi har nydelig romjul på hytten. Bare mannen og jeg nå og så kommer det noen flere opp til nyttårsaften.

Det er dessverre ikke skiføre, men vi har gått kjempefin tur på benene.

Nå er det fyr i ovnene og stearinlys i vinduene og ingen andre planer enn å slappe av.

Jeg har til og med fått jobbet litt og har god samvittighet.
Postet 29-12-21 kl 17:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Har begynt å pakke. Planen er å ta litt hver dag. Håper det også blir endel som faktisk kan gis bort.
Postet 29-12-21 kl 17:32 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Litt pmåjobbing fra og til på hjemmekontoret i dag. Men jeg rakk også en joggetur midt på dagen i dagslys. Det var tungt i lett snøføre og slaps. Eldste og jeg har vært på butikken og handlet for en liten formue igjen. Og siden jeg skal ha fri helt til neste år, så fant vi ut det var nesten fredag i dag, og vi kjører taco. Kommende fredag blir det nok kalkunfilet.
Postet 29-12-21 kl 18:11 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vaksinebivirkningsdag her, så jeg har gjort ingenting. Sittet i en stol og sett på serier og småsovet litt. Heldigvis bare en kort arbeidsdag i morgen før noen dager fri igjen, håper jeg er i bedre form da.
Postet 29-12-21 kl 21:05 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Syklet til jobb på skare-/hjulsporføre, så jeg satt ikke godt ned i setet, foråsiresånn. Litt som å sitte på en litt småskvetten hest.

Men deilig med frisk luft på morningen! Nå teller vi så det gyver etter, og jeg har endelig fått til en standard for telling som funker.

Varetelling, that is.
Postet 30-12-21 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Oppdatert 30-12-21 kl 10:04 av Eia
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no