Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-01-22 kl 08:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Tidlig oppe. Umulig å sove med syk mann som hoster og nyser Må få sendt ham til legen i dag. Ellers fullt kjør med jobb. Rekker heldigvis en tur på SATS snart slik at jeg får kjørt en intervalløkt.
Postet 10-01-22 kl 08:38 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på hjemmekontor i dag, men trøster meg med at jeg skal på kontoret i morgen. Det har vært en fin og rolig helg, og det var bra for første uke på nyåret var veldig bratt.

Jeg er litt stolt over at jeg klarte å være så tydelig om en del ting på jobben, og jeg ser ut til å få hjelp.

Og så er jeg veldig takknemlig over skolen til knerten som jeg synes er flinke til å se elevene sine. I dag skal knerten på sjakkurs i regi av skolen, og han gleder seg veldig.
Postet 10-01-22 kl 09:05 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen! Jeg har gjort morgenyoga for første gang på veldig lenge og konstatert at jeg er stokk stiv stort sett overalt i kroppen. Mann og tenåring har forlatt huset og jeg er i gang på hjemmekontoret. Håper på en god arbeidsdag.
Postet 10-01-22 kl 09:06 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På plass på hjemmekontoret, føler meg litt snytt for helg som forsvant i moderna hodepine, har god kaffe og unger på skolen, så not all bad.
Postet 10-01-22 kl 09:06 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
På plass på fjernkontoret, online seminar i dag. Spennende tema, så dette går nok fort.
Postet 10-01-22 kl 09:12 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er også på plass på spisestuekontoret. Litt for mye sitting på litt harde spisestuestoler gjorde at vi til slutt har kjøpt oss nye stoler. Så nå sitter jeg i hvert fall mye bedre.

Helgen har vært helt nydelig. Jeg har nye ski og har vært på hytten på fjellet og gått på ski. Dessverre er det meldt regn i løpet av uken, så vi får kose oss med minnene og håpe at snøen kommer tilbake.
Postet 10-01-22 kl 09:13 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen fra hjemmekontoret.
Her er eldstemann sendt avgårde for sin 2. praksisperiode, blir spennende å se om dette er en plass de ønsker å ta han inn som lærling til høsten, hadde vært magisk å fått det på plass.

Jeg har brukt helgen sammen med strikketøyet og har vist strikket rett i overkant av 700m denne helgen.
Postet 10-01-22 kl 09:17 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Hjemmekontor Jeg har skrudd ned gulvvarmen i sokkelen i anledning ny pristopp på strøm (i år), en ungdom er klargjort til aktivitetsdag i snøen, og den andre må nesten klare seg selv. Jeg skal snart av gårde på 3. vaksine.
Postet 10-01-22 kl 09:19 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Frøy - du er helt rå med strikkepinnene!



Jeg har vært på jobb halvannen time allerede. Travle dager på jobb, så det er bare å henge i
Postet 10-01-22 kl 09:29 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
På plass for en halvtime siden, altså hjemme, i tv-stua. Frøkna på straks 17 sitter i stua og følger undervisning hører jeg. Mørkt og regn ute, men altså, solen har snudd, det merkes at ettermiddagene er bittelitt lenger (jeg innbiller meg i alle fall det) og det går mot vår. Om 5 uker flytter vi. Så, huset flyter, det er kasser overalt, det blir færre møbler og jeg vil helst bare pakke og bli ferdig med det. Har innsett og vet at jeg takler store forandringer dårlig, men så blir det bra bare vi er vel installert i leiligheten.
Postet 10-01-22 kl 09:36 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
og
Postet 10-01-22 kl 09:39 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God mandag! Tre av fem er ute av huset, nr 4 stikker snart, mens jeg blir her i dag. Tenker jeg må få en dag eller to ekstra på kontoret i løpet av uka, for å holde hjemmekontorryggen i sjakk. Har tent telys i vinduskarmene og venter på at det skal bli lyst ute.
Postet 10-01-22 kl 09:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
700 meter Frøy, det er jo crazy langt! Wow.

Her har helga gått delvis til å se Harry Potter (startet i jula, og det var hvis lengre enn jeg trodde). Utrolig mye jeg har glemt, altså!
Postet 10-01-22 kl 09:47 av him him er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Nokså tung start på uken, stengt Lørentunnell gav betydelig kø som forventet, men i dag måtte jeg på kontoret. Mulig det blir noen dager hjemme for å slippe dobbel reisetid. Nå skal jeg snart ha møte fysisk med HR, planlegge ny stilling på teamet mitt, det er gøy!
Postet 10-01-22 kl 10:47 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Jeg har en unge i isolasjon og en i karantene, og begge med hjemmeskole. Det er bare sånn passe stas.
Postet 10-01-22 kl 11:00 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har vært ufordragelig flink, og var på trening kl 8 selv om det er mandag. Nå er jeg tilbake på hjemmekontoret, mannen er på jobbreise og Ville på skolen.
Postet 10-01-22 kl 11:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle, Pingis!
Postet 10-01-22 kl 11:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Hjemmekontor på meg, fortsatt enome dataproblemer.
Hjemmeskole på en og yngste sover vel fortsatt. Han gjør ingen ting for tiden, men 25 januar reiser han i milliæret. Han skal til GSV.
Postet 10-01-22 kl 13:19 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Du er nr 1 køen, har damen nå sagt til meg de siste 15 min. Jeg må prate med IT på telefon for det er det at jeg ikke kommer inn på selvbetjeninsløsningen deres som er problemet.
Postet 10-01-22 kl 13:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Jeg blir gal på hjemmekontor kjenner jeg Hører arvingen og Løvemannen som snakker i hver sine møter. Tror jeg må se om jeg kan dra på kontoret i morgen...
Postet 10-01-22 kl 13:24 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God ettermiddag. Jeg startet dagen på kontor-kontor, og klarte endelig å komme meg ut av huset tidsnok til å gå til jobb. Nå er jeg på hjemmekontor, og det ser ut til at jeg har klart å hanke inn en elev som lå an til å ikke få vurdering i faget mitt. Terminslutt på fredag, så det var på tide!

Tror jeg skal innvilge meg en liten pause nå og pusle litt, eller strikke. Så er det bare å starte på gjøremålslista. :svett:
Postet 10-01-22 kl 14:05 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg startet dagen på kontorkontor og det meste av den tiden gikk med på å håndtere en positiv hurtigtest. Jeje. Nå er jeg på hjemmekontoret igjen og jeg har fryktelig vondt i vilja.
Postet 10-01-22 kl 14:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no