Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 31-01-17 kl 08:02 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Éowyn sin avatar
Tull med t-banen i dag og! Lurer på hvorfor folk kjører bil, gitt.

Og det skiltet der burde henges opp i togvognen jeg sitter i.
Postet 31-01-17 kl 08:50 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! :kvitre:

Har syklet og fått kaffe. Nå skal det jobbes!
Postet 31-01-17 kl 09:09 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.
Har med guttungen på morgenkvisten her på jobben. Han skal til kjeveortoped etterpå.
Postet 31-01-17 kl 09:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har fått kaffe og havregrøt, droppet frokost hjemme i dag, det er en sjelden hendelse! Blir varm om hjertet og får gåsehud av arbeidsgiveren min (amerikansk) som toner flagg og sier hva man mener om innreiseforbudet, og som i tillegg gjør alt for å hjelpe folk som er rammet.
Postet 31-01-17 kl 09:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å bake muffins og deretter synge bursdagssangen to ganger. Sånn går det når far og datter har bursdag samme dag. 12-årsbursdag er fremdeles veldig stas, men 43-åringen så ut til å ta det hele med fatning.

Men nå trenger jeg mer kaffe.
Postet 31-01-17 kl 09:35 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nextlife sin avatar
Min dag startet alene på kontoret, og jeg kan spille så høy musikk jeg bare vil. I dag går det i Prodigy. Drithøyt.
Postet 31-01-17 kl 09:38 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Kaffe og gjemmekontor en liten time før jeg skal til legen. Så utrolig deilig å sitte på kjøkkenet og se det blir lyst ute, se utover sjøen og fjellene.
Postet 31-01-17 kl 09:51 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer med bursdagsfamilie, Tjorven! Og kan du skru ned litt, Nextlife? Hører det helt hit!

Jeg har lagd en kopp te, og leiter som vanlig etter kvitrestemme. Tror den sitter langt inne i dag, foreløpig er det mer tørt-knekkebrød-stemme.
Postet 31-01-17 kl 09:51 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Gratulerer Tjorven! Flink du er så tidlig på dag.

Jeg starter overhodet ikke dagen alene, og planlegger headset og Coldplay størstedelen av dagen.
Postet 31-01-17 kl 09:53 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer med bursdagsfolk, Tjorven!

Jeg har vært på hotellfrokost med Fine Kolleger i dag, så jeg er i perlehumør og prøver å finne arbeidslyst.
Postet 31-01-17 kl 10:05 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg har spist kontorfrokost og er klar for en kort dag før legetime rett etter lunsj. Best å henge i med andre ord.
Postet 31-01-17 kl 10:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Morn,

jeg så på Ruter at det var krøll med t-banen og tok buss + buss til byen i stedet. Å komme seg hjemmefra til sentrum med bane er jo bare svosj, det føles som om vi bor veldig sentrumsnært. Men å krølle seg frem med buss - da føler jeg plutselig at jeg er *litt* mer i gokk.

Startet dagen med hotellfrokost med fine folk før jobb, det var stas.
Postet 31-01-17 kl 10:20 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har ikke vært på hotellfrokost med fine kollegaer, og er dermed ikke like pludrete som Palmen og Polyanna.

Men jeg er på jobb i dag, og det er mer enn jeg kan si for i går, hvor jeg lå i stabilt sideleie med dundrende hodepine hele dagen. Litt bedre i dag, bare litt etterdønninger igjen.
Postet 31-01-17 kl 10:30 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her var det rolig morgen på jobb før ting tok seg opp med hærverk. Men nå er rørlegger tilkalt, jeg leter i papirer etter fargekoder og ting er snart på stell igjen. Jobben min altså
Postet 31-01-17 kl 14:10 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ting tok seg opp med hærverk så kult at du liker jobben din. Eg likar min og. Og vaktmesteren sette seg på fanget mitt i dag, og alle skratta, og slik tok min dag seg opp. Vaktmestere, altså
Postet 31-01-17 kl 16:42 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no