Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det fjerde lyset

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det fjerde lyset

Postet 23-12-18 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn fra senga. Sov til 10 i går, hvorfor våkner jeg da 7 i dag? Jaja da rekker jeg en solid dose kaffe før trening. Kanskje er treet ferdig pyntet når jeg kommer hjem?
Postet 23-12-18 kl 08:35 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
En av de beste dagene i året er her. :Lykkelig: Men først skal en diger og da mener jeg diger haug med klær legges i sammen, støv skal tørkes, gulver skal vaskes og det skal pyntes, men så er det jul.
Postet 23-12-18 kl 09:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Jeg skal sitte her og sløve litt før jeg dekker bord og vekker unger. De skal rydde rommene sine.
Jeg ser egentlig mest fram til grøtgjestene har dratt hjem og jeg med god samvittighet kan sløve i sofaen med god samvittighet.
Postet 23-12-18 kl 09:15 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Jeg skal gjøre siste rest av pynting og vasking idag. Ikke mye igjen så det blir også årets mest avslappende dag for gutta skal til byen til farfar på førjulsbesøk og levere gaver så jeg har hele dagen alene i julepyntet hus.
Postet 23-12-18 kl 09:27 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ungene kommer en snartur i dag, så nå ligner det mer på jul! Blir fint.
Postet 23-12-18 kl 09:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg må få satt i gang med pakkingen. Ungene er utålmodige etter å komme seg til besteforeldre. Jeg er fortsatt halvsyk og kunne tenkt meg en dag til på sofaen, men no such luck.
Postet 23-12-18 kl 11:20 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Her skal det vaskes og handles i dag. Må kjøpe julematen (full kontroll, ja), og så har jeg mistet en gave, så må en tur innom senteret også.

Så skal det ryddes og vaskes, har et håp om å være i mål i 9-tiden. Da blir det jul.
Postet 23-12-18 kl 11:41 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her blir det nokså fullt kjør, med støvsuging, vasking, kjøping av aller siste gaver, baking av to slag og laging av karamellpudding. Så langt føles det ikke stressende, men det er kanskje fordi jeg fortsatt slenger rundt på sofaen i pysjen.
Postet 23-12-18 kl 11:59 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt småkaker skal lages og overflater vaskes/tørkes støv av. Må hente et ekstrabord, men det kombineres med gavelevering. Så det ser ut til at vi er i rute i år også.
Postet 23-12-18 kl 12:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Sløver syk i stolen, mens mannen maler og dattera vasker badet. Skal etterhvert lage noe middag, idag blir det juleskinke med poteter, grønnsaker og bernaise. Hadde håpet å få til en tur på et kjøpesenter rett før de stenger, har en gave igjen og noe småtteri ellers. I kveld blir det rødvin og TV kos håper jeg, og satser på at formen blir litt bedre.
Postet 23-12-18 kl 13:19 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Vi skal gå/løpe og hente bil fra gårsdagens fantastiske svinenakkemiddag, ordne et par smågaver i siste liten, vaske gulv og lage grøt til 9 i dag. Etter grøtslaget senker forhåpentligvis roen seg, og da gjenstår det bare å fylle et par julestrømper, og så kan julaften bare komme.
Postet 23-12-18 kl 13:23 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ferdig med årets julegrøt og med det har jeg gjort min oppgave i familien. Så nå blir det bare kos resten av jula. Skal snart en tur til foreldrene mine og pakke inn nisse pakkene, håper ungene sovner i rimelig tid i kveld sånn at jeg kan hente dem inn og legge dem under treet.
Postet 23-12-18 kl 15:56 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Hei fra Gran Canaria! Rolig dag etter lang reisedag og tidlig kveld for alle i går, vi har rekognosert, handlet litt, badet og nå skal jeg ut og løpe en tur. Ferie, altså!
Postet 23-12-18 kl 16:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Ferdig trent, ferdig vasket og ferdig forberedt til lutefisk i dag og pinnekjøtt i morgen. Oppdager nå når jeg sitter her foran plastikktreet vårt, at det absolutt ikke lukter gran. Tvert imot lukter det plast med et hint av kjeller. Det var ikke med i planen da vi investerte for et par år siden.
Postet 23-12-18 kl 16:52 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi er i så god rute at jeg nesten mistenker at vi har glemt noe vesentlig, og det selv om vi klarte å herpe juletrefoten og måtte kjøpe ny! Vel, uansett er det bare oss fire i morgen, og vi er jo ikke så himla nøye på det.
Postet 23-12-18 kl 17:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no