Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 23-10-19 kl 07:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 23-10-19 kl 07:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Litt bratt start på dagen. Klamrer meg til kaffen. Fikk heldigvis siste sete på t-banen.
Postet 23-10-19 kl 08:52 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
På jobb igjen i dag, selv om jeg var langt mer effektiv med hjemmekontor, må forsøke å få inn en dag i uken med hjemmekontor. Alt for mange avbrytelser her på kontoret.
Postet 23-10-19 kl 08:54 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag. Jeg skal ringe en hel haug av telefoner og siden jeg på jobb sitter i stort og helt åpent landskap, så synes jeg det er greit å ta denne arbeidsdagen hjemme.

Akkurat nå driver jeg brannslokkingsjobb og jeg sender ekstremt mange korte e-poster i alle retninger, så jeg følte for å avslutte også dette innlegget med ...

Hilsen
Tjorven
Postet 23-10-19 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Nye sko gjør underverker med høsthumøret! :shallow: Kjøpte meg julegave på forskudd, vet jeg får penger i gave fra svigers og foreldrene mine. Ellers, mørkt, grått, travelt, what else is new?
Postet 23-10-19 kl 09:15 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
To laaange dager i Oslo, så idag passer det å begynne kl 10
Skal snart stå opp
Og vi er allerede på onsdag, perfekt.
Postet 23-10-19 kl 09:21 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn fra sommerlige Wien. Onsdag, ja. Jeg har torsdag. Kurset mitt begynte på søndag, og det ga meg mandagsfølelse, så den interne klokka har vært på bærtur hele uka.
Postet 23-10-19 kl 09:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Jeg har pådratt meg et lite kink i ryggen, men siden jeg øver meg på å være positiv om dagen, skal jeg la være å klage om det.

Lillelørdag er fint!
Postet 23-10-19 kl 09:50 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har lyst til å dra hjem og legge meg igjen.
Postet 23-10-19 kl 09:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Tuller med søvn og dermed er det vanskelig å konsentrere seg om noe. Får se om jeg finner noen rutineoppgaver i listen over gjøremål.
Postet 23-10-19 kl 10:24 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
I dag er det 2 år siden mamma døde, de to årene har gått fort.
Har hjemmekontor så det blir en tur på grava etterpå.
Postet 23-10-19 kl 10:33 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Mams.
Og andre som trenger.
Postet 23-10-19 kl 11:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg nikoser meg altså sånn på motorsykkel. Måtte det bli flere dager med kjørevær igjen!
Postet 23-10-19 kl 13:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tannlegen om en halvtime.
Postet 23-10-19 kl 15:17 av star star er ikke aktiv
Gammel
En nabo tok livet sitt forleden. Jeg skal bort med blomster etter jobb og gruer meg fryktelig. Det er noen jeg ikke har så mye å gjøre med, så jeg kjenner dem ikke godt, men jeg kan bare forestille meg hvor fælt de har det nå.
Postet 23-10-19 kl 15:59 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så tragisk, millact.
Postet 23-10-19 kl 18:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Ja, grusomt, Star.

Fikk levert blomster og pratet skikkelig med konen som er litt yngre enn meg. Det gjorde egentlig godt. Tror ikke mange av naboene fikk det med seg, men jeg bor så nær så med ambulanser, politi og senere begravelsesbil forstod jeg det jo.
Postet 23-10-19 kl 20:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Så fint gjort Millact.
Postet 23-10-19 kl 22:34 av Martis Martis er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no