Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 06-10-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Først! Våknet før åtte, stille i huset. På programmet i dag står kjøp av vintersko til yngste. Mulig vi får besøk av venner i løpet av dagen.
Postet 06-10-18 kl 09:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen. Masse ting å gjøre idag og jeg er støl i knærne etter lang tur igår. Men først kaffe.
Postet 06-10-18 kl 09:58 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
God morgen! Jeg har tolvåring i dag og har startet dagen med kakao og Harry Potter-lego.
Postet 06-10-18 kl 10:27 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn Teofelia.

Jeg har 2 stk tenåringer som sover, en av de syk, den andre skal på spillmesse idag.
Jeg skal prøve å gjøre litt skolearbeid i helgen, trene og møte kjæresten til en liten date inni der kanskje.
Postet 06-10-18 kl 10:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 12-åring, Teo! HP lego hadde falt i smak hos eldste her.

God bedring til den syke, Trixie.
Postet 06-10-18 kl 11:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarn! Jeg følger et barn på høstferie til besteforeldre. Ingen andre planer i helgen enn å slappe av. Så uendelig nødvendig. Jeg la meg halv ti i gårkveld, var så sliten at jeg var kvalm.
Postet 06-10-18 kl 12:14 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer til bursdagsbarn!

En helg uten planer. Bare rydding, vasking, innkjøp og matlaging.
Postet 06-10-18 kl 12:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Kjøpt vintersko, levert ting til bruktbutikk og handlet mat. Leste Synnøve Skarbø sin ryddebok i natt, så her skal det ryddes!
Postet 06-10-18 kl 13:50 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hallois! Jeg blomstrer på jobb og venter på beskjed om jeg skal teste eller ikke. Har benyttet anledningen til å trene i tomt treningsrom, og nå spiser jeg lunsj. Mulig jeg faktisk skal jobbe litt.
Postet 06-10-18 kl 14:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Alle 18 sitter nå på flyet til malaga. Med ni unger i selskap sender jeg en stor takk til dagens dingser vi var oppe før klokka tre i natt så ungene er litt slitne, men i godt humør. De gleder seg stort til bassengliv.
Postet 06-10-18 kl 14:50 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Kos dere masse, Vixen! Høres nydelig ut med sol og sommer. Sikkert akkurat det mannen din trenger for å bli helt frisk.
Postet 06-10-18 kl 15:11 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no