Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 06-06-20 kl 07:50 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe som vanlig. Har satt på en maskin med klær, straks ta en dusj. Skal ut og gå tur med en venninne i formiddag.
Postet 06-06-20 kl 09:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Sitter på hybelen til mannen i byen og skal straks spise frokost på kafé. Var ute og spiste med tre gamle kollegaer i går. Var veldig hyggelig å gjøre noe sånt igjen! Drar hjem om ikke så lenge siden jeg må begynne å rake og så min nye plen. Vi har hatt gravemaskin i hagen denne uka og tomta vår ser helt annerledes ut nå. Veldig kult!
Postet 06-06-20 kl 10:25 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg må ut og kjøpe et par anstendige bukser. Det er vel sånn ca. noe av det verste jeg vet. :ikke støpt i A4-formen:
Postet 06-06-20 kl 12:30 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Herremannen er på jobb (endelig! ), jeg har spist frokost på verandaen. Nå har jeg smelt i gang både vaske- og oppvaskmaskin, og prøver å få unna vurdering av noen tekster før jeg skal ut på turorientering.

Jeg er i gang med de siste 29 tekstene som skal vurderes i år! Da er det bare en muntligprøve igjen til uka, så er vi i mål med det faglige.
Postet 06-06-20 kl 12:51 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Manner meg opp til å ta en tur ut. Bør bare få gjort det så jeg kan hive innpå noe smertestillende.
Postet 06-06-20 kl 13:37 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Spist frokost i fred og ro og sitter med god kaffe og lager handleliste.
Postet 06-06-20 kl 13:48 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Oppe. Har spist skive med nugatti til frokost. To av gutta skal bli litt mindre bæ hos frisøren i dag. Ellers må jeg ut og gå en tur, men knærnes tilstand sier skogsvei og ikke sti.
Postet 06-06-20 kl 13:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Daffelørdag i regnværet her
Postet 06-06-20 kl 15:06 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Jippi! Et stk. jeans, en linskjorte, en singlet og et skjerf. Puh, håper det blir en stund til neste gang.
Postet 06-06-20 kl 20:12 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no