Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 27-02-17 kl 08:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Toffskij sin avatar
Morn, morn! Er fortsatt hjemme med noen litt langsomme barn med postvinterferieblues, men skal vel snart på jobb. Hvor det venter store mengder gjøremål.
Postet 27-02-17 kl 08:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er på jobb. Resten av familien har vinterferie. Så jeg har spist müsli og drukket kaffe i en veldig stille spisestue.

Trett og litt sur fordi jeg måtte ha to arbeidsdager i den planlagte vinterferieuken min. Heldigvis er det ganske hyggelige ting jeg skal få gjort, og jeg skal ha fri innimellom, så jeg klager ikke for mye.
Postet 27-02-17 kl 09:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Våknet til strålende sol, så i dag skal jeg ut å gå tur. Også skal jeg få rydda, men først litt sløvings. Vinterferie er en fin greie.
Postet 27-02-17 kl 09:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen. Her er jeg i gang med en deilig klem!

I dag er det mye orging som skal skje, og kjøring, og innimellom der bør jeg være flittig student. Godt jeg er så innmari motivert!
Postet 27-02-17 kl 09:38 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn. Ny uke, blanke ark! Jeg har forspist meg på både kake og fastelavensboller i helgen, er fortsatt kvalm. Også er jeg våt på føttene, nytter ikke med joggesko når hele parkeringsplassen på jobben er et hav av slaps.
Postet 27-02-17 kl 09:45 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Her har det kommet en ny runde med snø i løpet av natten, så freseren må vel frem igjen i ettermiddag. Mamma er på besøk og passer på vinterferiegutta mens jeg og mannen er på jobb.
Postet 27-02-17 kl 09:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Veldig misunnelig på gutta som har vinterferie, det hadde vært noe det! Jeg avspaserer fredag og får leke vinterferie da, før den tid er det mye som skal gjøres!

Har noen sett La la land, forresten? Vurderer å lure med noen venninner på den. Jeg elsker musikaler, men tror ikke jeg har noen venninner som er likedan..
Postet 27-02-17 kl 10:14 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Litt vinterferiesteming hjemme, men jeg er på jobb. Ungene har forskjellige aktiviteter denne uken, så det er ikke bare slarafenliv i ferien.
Postet 27-02-17 kl 10:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Fløyel sin avatar
Lille Frøkna (ok snart 18...), men likevel, har reist på skoletur til utlandet og blir borte i 11 dager. Jeg har aldri vært så lenge borte fra henne. :snufs: Hun takler det veldig bra, men jeg har vondt i magen. (Hun gleder seg veldig!)

Budrunde på hus har vi også hevet oss med på. Dette blir en dag fylt av mange stressmomenter.
Postet 27-02-17 kl 10:45 av Fløyel Fløyel er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God mandag! Eller, dvs. post-vinterferieblåmandag. Grå og våt, den fine snøen (sterk uttalelse fra min side!) er i ferd med å bli slapsete gjørme. Så skal det vel fryse på igjen og bli hålke all over. Har hatt noen fine dager i svenskefjellet, frister til gjentakelse! Men nå er det å svosje helt vilt for å gjøre opp for to dager borte, så hurramegrundt!
Postet 27-02-17 kl 11:23 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag er minstemann og jeg hjemme, og vi har en lat start på dagen. Nå skal jeg få i meg litt kaffe og så får jeg gjøre noe fornuftig.
Postet 27-02-17 kl 11:40 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Vårlig her, helt nydelig. Barna på skole etter vinterferie, egentlig fornøyde, var lett å få dem opp utrolig nok.
Postet 27-02-17 kl 12:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Vi klarte å komme for seint første dag etter vinterferien... Heldigvis er klassen hans eksepsjonelt treige, så de hadde ikke gått inn engang da vi kom 10 minutter etter det ringte inn.

Jeg fortsetter med flyttestyret mens poden er på skolen. Begynner å bli sånn passe lei nå og da går det merkelig nok bare enda saktere.
Postet 27-02-17 kl 12:19 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei, tilbake på kontoret og det er egentlig helt greit kjenner jeg. Kaffe i koppen, kollegaene har vært tipptopp mens jeg var borte og fikset og ordnet, og jeg er bare littegrann stressa for revisjon i morra.
Postet 27-02-17 kl 12:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Tjoho. Fortsatt tett og snørrete, men har sett min kjære Adrienne i ti minutter i dag så da ble dagen straks mye bedre av det alene.

Nå skal jeg svosje mellom møter de neste tre timene. Ciao.
Postet 27-02-17 kl 12:53 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Tilbake til hverdagen her også, og det er i grunnen helt greit etter en ikke så veldig avslappende vinterferie med mye sykdom i hytta.

Skuffet over slapsevær, trodde/håpet vi skulle få et par uker med vintervær før våren kommer.
Postet 27-02-17 kl 12:53 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hverdag her også, og ganske så full dag. Har rukket innimellom møtene å få på plass detaljene rundt oppsigelsen min, så nå er det like før alt er offisielt og formelt ordnet. Det er bra og spennende og innimellom ganske skummelt.
Postet 27-02-17 kl 13:04 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg hadde ikke ferie forrige uke, så her er det bare vanlig mandag. Men jeg har sovet natten igjennom uten å vekke meg selv av hoste, og det er første gang på nesten tre uker. Føler meg jo nesten våken og opplagt, jo.
Postet 27-02-17 kl 13:34 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Post-vinterferieblåmandag, ja. Klokka ringte 06.15 og jeg skjønte ingenting....Stå opp midt på natten? Og dette i verdens rikeste land.
Postet 27-02-17 kl 13:44 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har også hostet bare litt i natt, det hjalp å ha stablet en diger dyne under hodet, så jeg satt og sov.

Men jeg er godt fornøyd at mens de andre gikk ned for telling med høy feber og generelt veldig dårlig form rundt meg, så har jeg sluppet unna med et par dager med hoste, FORELØPIG! (BANK I BORDET!!!!!)
Postet 27-02-17 kl 15:53 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no