Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 20-10-20 kl 08:11 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ikke helt trening i dette hjemmekontor-greiene, viser det seg. Jeg koste meg så inderlig med bok foran peisen at jeg nesten glemte at jeg har digital time klokka åtte. Svisj! Ha en god tirsdag.
Postet 20-10-20 kl 08:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det snør, det snør, tiddelibom.
Kom meg helskinnet på jobb. Skulle bare mangle, vinterdekk er på.
Postet 20-10-20 kl 09:22 av star star er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Jeg ble vekket av brøytebil kl 6.

Vinterdekkene er ikke på her, men bilen står, alt skal jo regne bort i ettermiddag uansett. Kjørte forbi et dekksenter i går kveld, den lengste køen jeg noen gang har sett.
Postet 20-10-20 kl 09:25 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Det snør her også, vi (eller, mannen og en kamerat) la heldigvis om til vinterdekk før helgen. Jeg så værmeldingen og bestemte meg for hjemmekontor, så jeg sitter og ser ut på snødekte trær.
Postet 20-10-20 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Vi har også lagt på vinterdekk, men jeg tviler på at vi får bruk for dem helt ennå her heldigvis.
Postet 20-10-20 kl 09:35 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Det var ganske pes å få av gårde ungene i dette været, altså. Plutselig trengte de vinterklær i tillegg til at alt måtte være vanntett. Jeg fulgte yngste i retning skolen uten noe særlig varmt og vanntett på meg, og angret bittert.

Sånne dager er hjemmekontor helt greit! Jeg tenkte på det her på morgenen, vanligvis ville jeg antagelig vært fysisk på jobb klokka 8, etter 40 minutters kollektivreise, mens jeg nå lufsa rundt i sliten joggedress uten en gang å ha vært innom badet før jeg fikk unger ut av huset.

Må jeg jobbe nå?
Postet 20-10-20 kl 09:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble kollektivt til jobb i dag. Sykkelen får piggdekk på fredag. Glemte jobbnøkkelen i sykkelveska da.
Postet 20-10-20 kl 09:56 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Dette er definitivt en av de dagene der det er greit med hjemmekontor.

Ute regner det, inne er det stearinlys, sofakontor og rolig klassisk musikk. Kanskje en kopp te også snart, bare for å fylle idyllbildet helt ut.

At jeg skal sitte på dette sofakontoret til sent i kveld er en annen sak. Jeg må vel kanskje flytte meg til soverommet når familien kommer hjem.
Postet 20-10-20 kl 09:57 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Møte kl. 8 er egentlig alt for tidlig. Godt det er hjemmekontor, så jeg slipper å stå opp alt for tidlig.

Må kanskje få booket en time til dekkskifte, plutselig blir det kaldt her i Rogaland også.
Postet 20-10-20 kl 10:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Bla bla bla hjemmekontor bla. Eg har ikkje fått bytt dekk og må gå til jobb med ting sekk. AKK. Her er det kammen meg ti cm snø.
Postet 20-10-20 kl 10:27 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor her også. Det passet så bra i dag med striregn ute, og så måtte jeg ha en prat med vaskehjelpen vår, så da var det greit å være hjemme. Hun er flink, men snakker ikke så godt norsk, så det er lettere ansikt til ansikt enn på telefonen.
Postet 20-10-20 kl 13:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her er det hjemmekontor og hjemmeskole for eldste. Påvist covid-19 på en på skolen ( ikke min) = hele skolen var stengt til kl. 12, fra 12 hjemmeskole. Hva som skjer videre i uka får vi vite i kveld.
Både snø og regn her så det blir deilig sørpevær. Er glad jeg lar yngste droppe aks i sånt vær- hun trenger ikke være ute i flere timer og bli både våt og kald. Eldste var gjennomvåt etter hennes lille tur til skolen for å hente pc.
Postet 20-10-20 kl 13:53 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Regn i sør og hektisk på jobb.
Postet 20-10-20 kl 14:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Snø her og sommerdekk på bilen og dekkene på hotell. fått time til uken da, så krysser fingrene for bare veier fremover.
Postet 20-10-20 kl 14:45 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har klokket inn et seks timers langt Teams-møte, nå er jeg utslitt både i hodet og viljen.
Postet 20-10-20 kl 15:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg sanker poeng til Årets God Mor og har kjørt sliten tiåring hjem, parkert ham foran peisen med et Donaldblad og servert kakao og skive. Det viser seg at man ikke får gjort noe som helst vurderingsarbeid da. Urettfeigt.

Får vel gå og jobbe en time til før resten av skokken skal hjem. Jeg har fått tildelt bil med vinterdekk i dag, så må visst være tilgjengelig for folk som må hentes i flere omganger. :taxi:
Postet 20-10-20 kl 15:51 av Matilda Matilda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no