Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 21-11-20 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 8

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Oppe og skal snart spise frokost før dagens tur. Ikke så store planer ellers.
Postet 21-11-20 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe her også. Spiser frokost i ensom majestet. Deilig. Drittvær som vanlig ute, men det regner litt mindre, så kanskje jeg kan gå en tur, og puste med munnen åpen uten å drukne. De små gleder.
Postet 21-11-20 kl 10:24 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sov til 11! Skjer jo aldri.

Det regner. Skal ha en bytur med eldste og ordne diverse.
Postet 21-11-20 kl 12:22 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sov til 10 og lå og dro meg til 11. Nå skal jeg på en liten rundtur ute.
Postet 21-11-20 kl 12:45 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jau. Jeg står i en busslomme med en bil som har takket for seg. Tror det er hevnen for at jeg stort sett ignorerer den i ukesvis av gangen. Nå sitter jeg her og venter på at min prins i en sølvgrå stasjonsvogn skal redde meg.
Postet 21-11-20 kl 13:32 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det ble litt av en morgen. Det har blitt påvist smitte his en på fotballaget jeg er lagleder for. Så morgenen har gått til diverse telefoner med smittesporingsteam i diverse bydeler og få laget liste over de som var å regne som nærkontakter. Men både vårt og bydelenes systemer fungerer. Det ble bare litt jobb, for jeg kjente ikke rutinene.
Postet 21-11-20 kl 14:46 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Au, en sånn lørdag hadde jeg forrige helg. Det er mye jobb! Jeg trøster meg med at jeg nå kan rutinene.
Postet 21-11-20 kl 15:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kjipt, Blondie og Tjorven!
Postet 21-11-20 kl 20:25 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no