Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 22-11-20 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er tidlig oppe og fyrer i peisen. Må få rettet de siste langsvarsoppgavene før jeg må konsentrere meg om min egen eksamen (som nærmer seg faretruende ).
Postet 22-11-20 kl 08:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Våknet tidlig. Hatt så mange skumle drømmer i natt at det er like greit å ikke sove.
Postet 22-11-20 kl 08:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Røykvarsler som varsler om at batterier må byttes er vel og bra, men kan det aldri skje på dagtid???
Postet 22-11-20 kl 09:35 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Skikkelig uvær her. Bråkte så mye at jeg måtte lukke vinduet for å få sove. Blir innedag i dag. Må jobbe tenker jeg.
Postet 22-11-20 kl 10:28 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Blåsevær her, men sol.
Trening og julekakebaking på planen idag. Fin søndag.
Prøver å glemme at det er jobb i morgen.
Postet 22-11-20 kl 10:51 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag! Her er det sol, og mannen og jeg er på vei ut på gåtur til gode venner for koronakaffe (kaffe på terrassen). Sårt tiltrengt dose sol og sosial kontakt.
Postet 22-11-20 kl 13:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Då har eg laga nenne sine fine rundstykke med spelt mjøl og havregryn, og dei er som vanleg supergode! Det var jule-runden eg baka no, så då er det på plass. Så no er det kaffe og rundstykke før tur, og så pinnekjøtt hjå mamma etterpå. Du og du.
Postet 22-11-20 kl 13:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no