Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 24-11-20 kl 07:29 av Kaffestuggu

Kalenderpiken ønsker å minne gjestene om at lodd til årets vakreste eventyr er lagt ut her.

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg fortsetter trenden med å våkne i firetida. Fordelen er at jeg får gjort mye tidlig, blant annet har jeg nå laget et opplegg om språkhistorie på 1900-tallet.
Postet 24-11-20 kl 07:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen
Straks fremme på jobben. Lite folk på toget om dagen. Har en hel togvogn for meg selv.
Postet 24-11-20 kl 07:58 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Urk. 4-tiden er veeel tidlig. Jeg syns 05.30 når jeg står opp, er altfor tidlig.
Postet 24-11-20 kl 07:59 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie og mex.

Jeg våknet 5.15 og fikk ikke sove mer, men jeg lå og koste meg med podcast og litt surfing i en time, så jeg skal ikke klage for mye.
Postet 24-11-20 kl 08:01 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er imponert over dere som klarer å gjøre noe fornuftig når dagen starter for tidlig. Har ikke fersk erfaring fra dette, men eldste var en morgenfugl, og minnes bare at dagen ble ødelagt av å starte kl. 5.

I natt har jeg derimot sovet som en dupp og ser fram til en rolig arbeidsdag på hjemmekontoret.
Postet 24-11-20 kl 08:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er i gang. Jeg sov helt til klokka ringte i dag, men jeg klarte ikke å sovne i går kveld. Det sliter jeg normalt sett ikke med, så jeg følte meg så uforberedt. Når jeg våkner midt på natta, så har jeg et par triks i ermet, men i går kveld var jeg helt blank.

Vel, jeg har altfor mange møter i dag, og tre av dem er helt samtidig. Det lar seg jo ikke gjøre, og jeg har ikke prioriteringen helt klar.
Postet 24-11-20 kl 09:04 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Allmøte i dag, om nedbemanning. Jeg er ikke så veldig konsentrert nå kjenner jeg.
Postet 24-11-20 kl 09:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Heldagsmøte, kaffen er klar og jeg er så klar som jeg kan bli.
Postet 24-11-20 kl 09:52 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Fridag i dag, den skal blant annet brukes til en bytur.
Postet 24-11-20 kl 10:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Her har det vært travel start på dagen, først måtte jeg og mannen få mopedbilen til guttungen på verksted, så måtte jeg kjøre mannen så han fikk lånt seg en bil, hjem å hente jentungen og kjøre henne til skolebussen (hun kunne jo ha gått, men det regnet slik at jeg ikke hadde hjerte til det), hjem igjen å hente guttungen og kjøre han til skolen (2 mil tur retur), nedom sentrum og hente tre pakker i to ulike butikker, handle litt også hjem igjen. Jeg er ikke skapt for slikt lengre, nå er det energidrikk og fokus på jobb en stund tenker jeg.
Postet 24-11-20 kl 10:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Øsregn ute, kaffe i koppen inne og Paulusbrevene på Zoom. Snuppelure på forlenget helgebesøk i senga med vofs under dyna og julegave på pinnene. Joda, livet kunne vært verre.
Postet 24-11-20 kl 11:54 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg hadde sjokolade til frokost og er nå kvalm. Greier ikke helt å finne konsentrasjonen min, så det går trått med arbeidsoppgavene mine. Og nei, konsentrasjonsevnen min er ikke bedre om jeg sitter fysisk på kontoret. Der er det lettere å bli distrahert av andre.
Postet 24-11-20 kl 12:09 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det spillet jeg har mast om her noen dager nå heter forresten Kryptert og kommer fra spillfabrikken. Julegave i boks.
Postet 24-11-20 kl 12:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Oppdatert 24-11-20 kl 12:42 av Frøy
Gammel
Blå sin avatar
Akkurat nå er det for mange baller i luften og for mange detaljer som må stemme.

Noen dager hadde jeg seriøst trengt å skulle gjøre noe annet enn å se på denne datamaskinen.
Postet 24-11-20 kl 13:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Kakao på Bristol gjør en grå novemberdag lysere. #storbyjungelordtak
Postet 24-11-20 kl 15:35 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no