Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 13-05-22 kl 09:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God fredag. Hjemmekontor og halv maskin etter legens anbefaling. Ikke særlig stas, men av og til er det det som trengs.
Postet 13-05-22 kl 09:09 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God bedring, tink

Kontor-kontor, og jeg gleder meg til ei helg med få, men koselige planer
Postet 13-05-22 kl 09:39 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har en sånn jobb for tiden at jeg kan ta hjemmekontor (null folk, og folk får ikke bestemt seg for hva vi skal klassifiseres som). En tur til osteopat for å se om jeg kan få noe mer skikk på hodet i dag. Freddan'!
Postet 13-05-22 kl 09:45 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jobbfest i går, så jeg er litt mer enn vanlig fåmælt i dag.
Postet 13-05-22 kl 09:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
tink

Halv dag for har en behandlingstime som ble flyttet en time fram. Dermed benytter jeg sjansen til å dra innom rørlegger etterpå som har så teite åpningstider at det vanligvis er umulig.
Så må det kjøpes dress, hente pakker og være budbil.
Gleder meg til en helg alene.
Postet 13-05-22 kl 09:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På kontoret. Hadde egentlig tenkt å ha en kort dag, men så ble det plutselig et jobbintervju på slutten av dagen. Jaja, det er snart helg.
Postet 13-05-22 kl 10:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb og gleder meg veldig til helg.

Jeg er i konflikt med meg selv om jeg skal prioritere bankett etter holmenkollstafetten med gode kolleger eller å se Eurovision med sønn i morgen. Jeg liker at jeg har så gode alternativer.
Postet 13-05-22 kl 10:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Riktig god bedring, tink.
På fjernkontor i dag, mange sprint-demoer og møter, så denne dagen går nok unna i en fei.
I morgen feirer meg og mannen 17 års bryllupsdag, så da blir det middag på byen, og ESC fest på kvelden.
Postet 13-05-22 kl 11:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor og litt halv fart i dag. Jeg dro på jobbreise midt på dagen søndag, så denne uka føles som om den har vært uendelig lang.

Jeg skal på forestilling i kulturhuset i dag og drikke bobler med venninne(r) etterpå. Det blir nok bra!
Postet 13-05-22 kl 12:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Innom for å si hei mellom møter, kurs og intervjuer.
Planen for helga er å lade mest mulig slik at jeg blir i stand til å jobbe den 18. mai etter maratondagen 17. mai.
Viktig med langtidsplanlegging.
Postet 13-05-22 kl 12:51 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Ikke helt i form, så det skal bli godt med helg. Har vondt i halsen og hodet, og har blitt forkjølet.

Siste uken med full hjemmekontoruke. Neste uke må vi tilbake minst 2 dager. Blir sikkert godt det også. Greit å treffe kollegaene igjen.
Postet 13-05-22 kl 14:17 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ngh. Har levert eksamen, ikke særlig fornøyd. Fulgte opp med tur til kiropraktor. Han sa «men du har jo prolaps, husj til MR!», ikke særlig fornøyd med det heller egentlig.
Postet 13-05-22 kl 14:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Nå kan jeg snart stemple ut fra denne mareritt uken. Men jeg har stått opp for meg selv og krevd endringer som kommer i fra mandag av da en av mine nærmeste venner her på jobb skal inn å være med meg å leke i min sandkasse, hun er utrolig flink på sitt fagfelt så jeg tror vi kan bli et strålende team til å få dradd denne store omstillingen i land.
Postet 13-05-22 kl 15:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no